زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه شیرینی گردویی

طرز تهیه شیرینی گردویی

شیرینی گردویی پخت آسانی دارد و براحتی می‌توان آنرا برای عید نوروز برای مهمانان تهیه کرد. شیرینی گردویی همچنین ماندگار طولانی هم دارد.

شیرینی گردویی یکی از شیرینی‌های لذیذ و خوش طعم برای مناسبت‌های مختلف مانند عید نوروز است. شیرینی گردویی را می‌توان با گردو یا پسته تزیین کرد و دیزاین آن را زیباتر کرد. در ادامه با آشپزی آسمونی همراه باشید تا طرز تهیه شیرینی گردویی را آموزش ببینید.

طرز تهیه شیرینی گردویی ؛ مخصوص عید نوروز
شیرینی گردویی

مواد لازم برای تهیه شیرینی گردویی

زرده تخم مرغ 3 عدد
روغن مایع 1 ق م
گردو خرد شده 150 گرم
شکر 1 پیمانه
آرد سفید 1 ق غ
هل و وانیل 1 ق چ
پسته برای تزیین

 

طرز تهیه شیرینی گردویی

برای تهیه شیرینی گردویی ابتدا زرده‌ها را با شکر آسیاب شده، هل و وانیل حدود 10 دقیقه خوب هم بزنید. حالا یک قاشق مرباخوری روغن را به آن اضافه کرده و مخلوط کنید. پس از آن یک قاشق آرد و در آخر گردوهای خرد شده را داخل این مواد ریخته و هم بزنید.

داخل سینی فر را با روغن چرب کنید و با یک قاشق چایخوری مواد آماده شده را با فاصله‌ی مناسبی که به هم نچسبند بصورت گرد و دایره ای بریزید. روی هر کدام از شیرینی‌ها چند خلال پسته بریزید. سینی را داخل فر به مدت 10 تا 15 دقیقه قرار دهید. پس از سرد شدن در ظرف مناسبی بچینید.

 

نظر خود را درباره «طرز تهیه شیرینی گردویی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه شیرینی گردویی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.