زمان مطالعه: 3 دقیقه
طراحی دیوار اتاق کودک

طراحی دیوار اتاق کودک

خلاقیت همراه با بازی کلید طراحی دکوراسیون اتاق کودک است.  ایجاد مخفیگاهی رنگارنگ و هیجان انگیز برای...
طراحی دیوار اتاق کودک
طراحی دیوار اتاق کودک


خلاقیت همراه با بازی کلید طراحی دکوراسیون اتاق کودک است.  ایجاد مخفیگاهی رنگارنگ و هیجان انگیز برای افزایش خلاقیت، انرژی و هوش کودک در اتاق خوابش می‌تواند بر رشد، رفتارها و حتی آینده او موثر باشد. تزئین دیوار اتاق کودک به طوری که انعکاسی از علایق او باشد می‌تواند به سادگی دکوراسیون اتاق کودک را دگرگون کند. در این بخش آسمونی ایده‌های زیادی داریم تا بتوانیم از بازی گرفته تا ورزش و کتابخانه و... را به دیوار اتاق کودک بیاوریم.

تزئین دیوار اتاق کودک با جنگل حیوانات وحشی یکی از ایده هایی برای طراحی دیوار اتاق کودک

دختر یا پسر فرقی نمی‌کند، همه کودکان عاشق حیوانات هستند! یک کاغذ دیواری با طرح جنگل‌های گرمسیری اتاق کودک را تبدیل به یک جنگل کوچک می‌کند. عروسک‌های پارچه‌ای حیوانات برای تزئین دیوار را هم می‌توان از اسباب بازی فروشی‌ها تهیه کرد و هم می‌توانید به سادگی در خانه با کمک پارچه و مقوا و پلاستیک و کاغذ رنگی بسازید و اجازه دهید کودک شما در خیالات پسر جنگل غرق شود.

wall-design-children-room
wall-design-children-room


تزئین دیوار اتاق کودک با نقاشی یکی از ایده هایی برای طراحی دیوار اتاق کودک

ایده‌ای سرگرم کننده و کاربردی برای دیوار اتاق کودکانی که عاشق رنگ آمیزی هستند! این بوم بزرگ نقاشی دیواری علاوه بر اینکه ایده ای سرگرم کنده است، خلاقیت کودک را تحریک می‌کند و  هنرمند درون او را بیدار می‌نماید. رنگ آمیزی استرس‌ها و هیجانات کودک را کاهش می‌دهد و باعث افزایش تمرکز او می‌شود.

طراحی دیوار اتاق کودک
طراحی دیوار اتاق کودک


دیوار صخره نوردی در اتاق کودک یکی از ایده هایی برای طراحی دیوار اتاق کودک

ورزش و ترشح آدرنالین، تمام چیزی است که یک کودک را شاد و سرزنده نگه می‌دارد. اگر سقف اتاق کودک شما به اندازه کافی بلند است و او از آنهایی است که دوست دارد از در و دیوار بالا برود می‌تواند ساعت‌ها با این دیوار صخره نوردی ورزش کند و سرگرم باشد. برای اطمینان از امنیت او هنگام بالا رفتن از کفپوش‌های تشکی در لبه دیوار روی زمین استفاده کنید.

wall-design-children-room
wall-design-children-room


دیوار بازی در اتاق کودک یکی از ایده هایی برای طراحی دیوار اتاق کودک

این بازی یک بازی آموزشی و شبیه جدول حل کردن است. اگر چه نقاشی‌های دیواری و تزئین دیوار اتاق کودک با کاغذهای رنگی می‌تواند برای او جذاب باشد ولی هیچ کدام به اندازه یک بازی دیوار نمی‌تواند خنده را بر لب او بیاورد و به علاوه اگر کودک شما بزرگ تر باشد بازی می‌تواند راهی عالی برای یادگیری باشد.

طراحی دیوار اتاق کودک
طراحی دیوار اتاق کودک


دیواری برای مرتب بودن یکی از ایده هایی برای طراحی دیوار اتاق کودک

ایده بالا برای آن که اتاق کودک یا نوجوان شما مرتب و تمیز بماند، بسیار مفید است. میز تحریر و کمد کتاب‌های او را به دیوار بچسبانید، این کار باعث می‌شود تمرکزش هنگام درس خواندن بیشتر شود. استیکرها ساده‌ترین راه برای تزئین دیوار اتاق کودک هستند؛ آنها را با وسایلی مانند شلف‌ها ترکیب کنید تا یک دیوار چند بعدی به وجود آورید.

wall-design-children-room
wall-design-children-room


تزئین اتاق کودک با اسباب بازی‌ها یکی از ایده هایی برای طراحی دیوار اتاق کودک

تزئین دیوار اتاق کودک با عروسک‌ها و اسباب بازی‌های مورد علاقه او که تعداد زیادی از آنها را دارد ایده‌ای تازه نیست ولی مهم است که این کار را به روشی متفاوت و زیبا انجام دهید. می‌توانید مانند عکس بالا برای به چشم آمدن بیشتر ماشین‌های اسباب بازی رنگارنگ از شلف‌های هم رنگ دیوار اتاق استفاده کنید.

طراحی دیوار اتاق کودک
طراحی دیوار اتاق کودک


تزئین دیوار اتاق کودک با تخته سیاه یکی از ایده هایی برای طراحی دیوار اتاق کودک

کودکان معمولا به نقاشی کردن روی درب و دیوارها علاقه خاصی دارند. بیایید با یک دیوار تخته سیاه با این مسئله رو به رو شویم. رنگ کردن یک دیوار اتاق کودک با رنگ مخصوص تخته سیاه یک راه حل ساده است تا کودکتان بتواند شاهکارهای خود را روی آن خلق کند، با همکلاسی‌هایش بازی کند و ریاضی را تمرین کند!

wall-design-children-room
wall-design-children-room


اتاق کودک کتاب خوان یکی از ایده هایی برای طراحی دیوار اتاق کودک

کتاب‌های کودکان معمولا ظاهری رنگارنگ با نقاشی‌های جذاب دارد. تزئین دیوار اتاق کودک با کتاب‌های مورد علاقه‌اش او را بیشتر ترغیب به کتاب خواندن می کند. می‌توانید مانند عکس بالا از شلف‌های باریک لبه دار به رنگ دیوار برای نمایش بهتری از کتاب‌ها استفاه کنید.

طراحی دیوار اتاق کودک
طراحی دیوار اتاق کودک


تزئین اتاق کودک با عکس‌های خانواده یکی از ایده هایی برای طراحی دیوار اتاق کودک

ساخت یک درخت خانوادگی با کاغذ رنگی، نقاشی و حتی یک برچسب یا استیکر می‌توانید به اتاق کودک روح ببخشید. اجدادش را به او بشناسانید و حس علاقه و همبستگی او را به خانواده‌اش تقویت کنید.

wall-design-children-room
wall-design-children-room


تزئین اتاق کودک با کاغذ رنگی یکی از ایده هایی برای طراحی دیوار اتاق کودک

برای یک تزئین دیوار ساده  اتاق کودک با کمک کاغذ رنگی  یا عکس برگردان و تکرار آن در سطح دیوار سفید مانند عکس بالا می‌توانید یک تزئین گرافیگی شاد و متفاوت در اتاق کودک داشته باشید.

 
نظر خود را درباره «طراحی دیوار اتاق کودک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره طراحی دیوار اتاق کودک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.