زمان مطالعه: 4 دقیقه
سریال صدا (voice) + معرفی بازیگران و حواشی عجیب آن

سریال صدا (voice) + معرفی بازیگران و حواشی عجیب آن

سریال صدا (Voice) یک سریال جنایی در کشور کره جنوبی است. لی ها نا در نقش یک کارآگاه استثنایی نقش اصلی را در این سریال دارد.

سریال صدا یا ویس (Voice) یک سریال جنایی محصول کشور کره جنوبی است.

این سریال در چهار فصل ساخته شد که با شروع فصل اول آن، با رضایت نود و چهار درصدی مردم همراه بود. 

در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی این سریال بپردازیم.

معرفی چهار فصل سریال صدا

داستان سریال صدا (voice)
داستان سریال صدا (voice)

در اولین قسمت این سریال، درج شده بود که تمام این اتفاقات بر اساس واقعیت و بر اساس پرونده های جنایی کره ساخته شده است. اما اواسط سریال این توضیح از واقعیت حذف شد و آن را بر اساس تخیلات نویسنده عنوان کردند.

جانگ هیوک و لی ها نا بازیگران اصلی سریال ویس سریال ویس یا صدا در 16 قسمت 1 ساعتی با ژانر جنایی – کارآگاهی، محصول سال 2017 کره جنوبی است.

سریال ویس 2 در سال 2018 ساخته شد و همچنین ویس 3 هم در سال 2019 ساخت و پخش آن ادامه یافت. کارگردان این سریال جذاب Kim Hong Seon است که کارهای خوبی مانند بک دونگ سوی دلاور، بازی دروغین، بلک و… را در کارنامه کاری خودش دارد. در اوایل سریال، رده سنی که در نظر گرفته شد 15 سال و بعد از چند قسمت رده سنی آن به 19 سال تغییر کرد.

بعضی از بازیگران آن عبارتند از : جانگ هیوک - لی ها نا - بک سونگ هیون - کیم جه ووک - یسونگ از گروه سوپر جونیور - یون ایون سو

مو جین هیوک کارآگاه تیم جرایم خشن است و کانگ گون جو در بخش تماس های اضطراری 112 مشغول به کار است. داستان از سال 2014 شروع میشود. مو جین هیوک که در شب تولدش در حال درگیری با مجرمین است، تماس همسرش را که درحال فرار از قاتلی سریالی بود را نادیده میگیرد و علی رغم اینکه هو جی هه همسر جین هیوک با مرکز تماس های اضطراری 112 تماس میگیرد اما با نابلدی مرکز 112 به قتل میرسد.

کانگ گون جو مدعی می شود که صدای قاتل را شنیده است به همین دلیل به عنوان تنها شاهد قتل هو جی هه در دادگاه احضار میشود. اما شهادت او در دادگاه مورد تمسخر بقیه واقع میشود و هیچ کسی شهادت او مبنی بر اینکه قاتل هو جی هه پدر او را که افسر محترمی هم بوده را نیز به قتل رسانده و او با قاتل صحبت کرده را باور نمیکند. این دادگاه نخستین دیدار مو جین هیوک و کانگ گون جو بود و همین ادعای گون جو که قاتلِ دستگیر شده را بی گناه میداند و شهادت او سبب آزادی وی می گردد، موجب می شود جین هیوک کینه ای عمیق نسبت به کانگ گون جو پیدا کند. بعد از این ماجراها، سریال به 3 سال بعد یعنی سال 2017 می رسد… جین هیوک همچنان ماجرای 3 سال قبل را فراموش نکرده و در جست و جوی قاتل همسرش است که 3 سال قبل با شهادت کانگ گون جو آزاد شده و بیش از پیش از کانگ گون جو خشمگین است و مانند کسی که چیزی برای از دست دادن ندارد تنزل مقام پیدا کرده و کانگ گون جو این مدت را در آمریکا تحصیل کرده تا قویتر از قبل برگردد و تیم “گلدن تایم” را در مرکز 112 راه اندازی کند و از واحد جرایم خشن میخواهد با گلدن تایم همکاری کنند. داستان سریال از اینجا جذاب تر می شود و در ادامه ماجراهای عجیب و خشنی رخ می دهد ....

قسمت خشن آن جاهایی است که قاتل همیشه با یک گوی آهنین، قربانی ها را به طرز وحشیانه ای به قتل میرساند و بیرحمانه ضربات متعددی با این گوی به بدن و مخصوصا به سر و صورت می زند و آنها را تکه تکه می کند.

نکته : این سریال برای زنان باردار و کسانی که بیماری قلبی دارند مناسب نمی باشد.

حاشیه های عجیب سریال صدا(voice)

حاشیه های عجیب سریال صدا(voice)
حاشیه های عجیب سریال صدا(voice)

سریال ویس حواشی عجیبی داشت!

در ابتدای سریال صدا، درج شده بود که داستان بر اساس واقعیت ساخته شده است. اما بعد از پخش چند قسمت از آن، گفته شد که این سریال بر اساس تخیل و ذهن نویسنده ساخته شده و تنها ممکن است تشابهی با پرونده ای داشته باشد که برای بسیاری از مردم کره جنوبی عجیب بنظر می رسید.

اواخر سریال، کاملا مشخص بود که می خواهند داستان را جمع و جور و به اتمام برسانند و بسیاری از معماها حل نشده باقی ماند. مخاطب منتظر بود تا بفهمد چرا قاتل در تمام قتل هایش از گوی آهنی استفاده می کند و ماجرای بسیاری از مقتولین فاش نشد. بسیاری از منتقدان مطمئن هستند یکی از مهمترین دلایل سردرگمی مخاطبان در انتهای سریال و سوال های مکرر و گنگ بودن آخرین قسمت سریال، بخاطر نشان دادن پلیس های خائن و دست داشتن افراد رده بالای کشور، در این جنایت ها بوده است.

بازیگران سریال صدا (voice)

مو جین هیوک (جانگ هیوک)
مو جین هیوک (جانگ هیوک)
کانگ گون جو (لی ها نا)
کانگ گون جو (لی ها نا)
شیم د شیک (بک سونگ هیون)
شیم د شیک (بک سونگ هیون)
مو ته گو (کیم جه ووک)
مو ته گو (کیم جه ووک)
اوه هیون هو (یسونگ از گروه سوپر جونیور)
اوه هیون هو (یسونگ از گروه سوپر جونیور)
پارک ایون سو (یون ایون سو)
پارک اون سو (یون اون سو)

آیا سریال ویس ارزش دیدن دارد؟

سریال ویس2
سریال ویس2

اگر دیدن سریال و فیلم های تکراری، شما را خسته کرده است دیدن این سریال توصیه می شود. با اینکه سریال صدا کم و کاستی هایی دارد ولی قسمت های جذاب و معما گونه ی بسیاری دارد. ویس2 در سال 2018 و ویس3 هم در سال 2019 ساخته شد و همچنین ویس4 در سال 2021 ساخته شد و بعضی از بازیگران فصل اول هم در آن حضور دارند.

سریال ویس 4

سریال ویس 4
سریال ویس 4

سریال «ویس 4» هم در سال 2021 ساخته شد.

سر و کله یک قاتل زنجیره ای که توانایی ویژه ای دارد پیدا می شود او با توانایی خود مردم را به قتل می رساند. کانگ گون جو برای دستگیری قاتل، با کاراگاه درک جو همکاری میکند.

سونگ سئونگ هون که قبلا سریال سا ایم دانگ را از او دیده ایم، در نقش کاراگاه درک ایفای نقش کرده است.

آیا سریال ویس فصل پنج دارد؟

مثل فصل های قبلی سریال, فصل چهارم هم یک قسمت ناتمام دارد.

احتمالا کارگردان این سریال تماشایی، سال 2022 خبرهای مربوط به ساخت جدید این سریال را خواهد داد.

تصاویر سریال ویس (voice)

کیم جه ووک و لی ها نا در سریال صدا
کیم جه ووک و لی ها نا در سریال صدا
کیم جه ووک در سریال صدا
کیم جه ووک در سریال صدا
یسونگ از گروه سوپر جونیور در سریال صدا
یسونگ از گروه سوپر جونیور در سریال صدا
سریال صدا (voice) + معرفی بازیگران و حواشی عجیب آن
بازیگران سریال صدا

 

voice-tv-series
voice tv series
نظر خود را درباره «سریال صدا (voice) + معرفی بازیگران و حواشی عجیب آن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سریال صدا (voice) + معرفی بازیگران و حواشی عجیب آن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.