زمان مطالعه: 1 دقیقه
گوشی هوشمند vivo U3

گوشی هوشمند vivo U3

گوشی جدید کمپانی vivo با نام vivo U3 قرار است 21 اکتبر معرفی شود.

معرفی گوشی جدید vivo U3

گوشی جدید کمپانی vivo با نام vivo U3 قرار است 21 اکتبر معرفی شود. صفحه نمایش این گوشی هوشمند 6.53 اینچ با کیفیت + FHD می باشد و در بالای صفحه نمایش یک notch وجود دارد برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن. در پشت این گوشی یک خواننده و حسگر اثر انگشت تعبیه شده است به همراه یک ستاپ دوربین سه تایی. که این مجموعه شامل دوربین های زیر است:
1- سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی
2- سنسور 8 مگاپیکسلی برای عکاسی با زاویه گسترده Ultrawide
3- سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو

vivo U3
vivo U3

vivo U3 از دیگر مشخصات این گوشی می توان به چیپست پردازشگر Snapdragon 675 SoC با رم 6 گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی از حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می برد و باتری 5,000 میلی آمپر ساعتی آن با یک شارژر بسیار سریع 18 واتی همراه است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «گوشی هوشمند vivo U3» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره گوشی هوشمند vivo U3 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.