در این بخش آسمونی به بعضی از مشکلات خرید و فروش ویلا در شمال و راه حل های پیشنهادی خرید و فروش ویلا در شمال می پردازیم. از شما عزیزان دعوت می کنیم تا پایان همراهمان باشید.

بسیاری از افراد و اشخاصی که قصد خرید و فروش ویلا در شمال را دارند ، با برنامه ریزی در زمان و بودجه و انتخاب معیار هایی که از ویلا مد نظر جهت خرید دارند عازم شمال می شوند که این دسته از افراد از دید ما به دو دسته تقسیم می شوند .

فروش قطعات ویلایی
فروش قطعات ویلایی

دسته اول ، اشخاص و خریدارانی هستند که از طریق اینترنت و سرچ ویلا مد نظر خود با سایتهای خرید و فروش ویلا در شمال و بعد از انتخاب تصاویر مندرج و مشخصات ویلا مد نظر در سایتهای نام برده شده ، با مدیر و مشاوران هماهنگی لازم جهت بازدید ویلا و یا آپارتمان عازم شمال می شوند که در ذیل به اتفاقات و مشکلات پیش روی این دسته از خریداران ویلا در شمال از طریق سایت به آن اشاره میشود . اشخاصی که به صورت آگاهانه و با برنامه ریزی قبلی و هماهنگی با سایت های فعال خرید و فروش ویلا در شمال ( ساحلی ، جنگلی ) آشنا و عازم سفر به شمال می شوند ممکن است ، بسیاری از تصاویر منتخب در سایت های مذکور با رنگ و لعاب و زیبایی تصاویر قرار گرفته با قیمت ایده آل و مناسب در سایت ، خریدار را مجذوب و با هماهنگی با سایت مربوطه جهت خرید ویلا در شمال با عزم راسخ رهسپار شمال شود ، در اینجا باید خاطر نشان کرد که مسئولیت سایت املاک فروش و معرفی ویلا و بنگاه معاملات ملکی مربوطه بسیار مهم و حساس خواهد بود . به گونه ای که با وجدان کاری و صداقت در گفتار و کردار ، اسباب رضایت مندی و جلوگیری از اتلاف وقت و زمان خریدارانی که با امید خرید ویلا در شمال در زمان محدود عازم سفر به شمال شده اند را نماید.

بسیاری از سایت ها با تصاویر از زاویه های مختلف و با رنگ و لعاب دهی به تصویر ویلاها و قرار دادن در سایت با مشخصات و قیمت هایی زیر قیمت فروش واقعی و قیمت های نادرست و در بیشتر موارد زیر قیمت واقعی فروش ویلا باعث جلب نطر خریدار و مشتری ویلا میشوند که تا اینجا مشکلی نیست اما ، بعد از بازدید و حظور خریدار در محل و موقعیت جغرافیایی منطقه و نوع ساخت و مسیر عبور و مرور و مطالبی که در سایت ثبت و عنوان شده و قیمت واقعی متوجه اختلاف فاحش و اساسی در گفتار و عدم صداقت مدیر و مسئول فروش سایت و املاک مربوطه میشوند و این امر بسیار ناپسند برای مسئول و مدیر سایت مربوطه با نمره منفی خواهد بود و همینطور عدم رضایت مشتری و خریدار در هدر رفت زمان و انرژی را در بر خواهد داشت .

villa-parts-sale
villa-parts-sale

دسته بعدی از خریداران ویلا در شمال ، شامل اشخاص و افرادی هستند که بدون هماهنگی با سایت های خرید و فروش ملک و ویلا و آپارتمان در شمال و به صورت اتفاقی تصمیم به سفر جهت خرید و فروش ویلا در شمال در یکی از هزاران بنگاه های معاملات ملکی در شمال که اکثرا در بیشتر نقاط با فاصله ی 2 متری از هم واقع شده اند .

در اینجا چند نکته موجود است که در بعضی از بنگاه ها جلوی جاده بنر های تبلیغاتی با عنوان فروش ویلا 30 میلیون و یا فروش ویلا 50 میلیون که این موضوع باعث جلب نظر و توقف خریدار و اشخاصی که به دنبال ویلا ارزان قیمت هستند میشود ، باید خاطر نشان کرد که در منطقه شمال مخصوصا مناطق توریستی و پرفروش مانند ، متل قو ، نمک آبرود ، نوشهر ، سلمان شهر ، کلار آباد ، رویان ویلای فروشی تا 30 و 50 میلیون وجود ندارد و در مجموع هدف و منظور بنگاه دار از این کار جلب نظر مشتری و یا این ادعا که منظور ما 30 و یا 50 میلیون زیر قیمت خرید واقعی میباشد .

و در کل با حساب سر انگشتی از متراژ زمین و نوع ساخت متوجه کذب این تبلیغات خواهید شد و این امر از دید ما ناصادقانه و بدور از انصاف به دلیل گمراه کردن خریدار و هدر رفت زمان و انرژی خریداران محترم می باشد . فرض بعد از عبور از چنین بنگاه هایی وارد بنگاه دیگر در مسیر میشوید و نظر شما بر فرض خرید ویلا و یا آپارتمان مستقل جهت سکونت دائم در شهر مربوطه است ، و این موضوع را با مدیر و مشاور بنگاه مربوطه در میان گذاشته اید و از دید ما انتظار دارید که یک ویلا و یا آپارتمانی با نزدیک بودن به بافت شهری و دسترسی سهل و آسان به مراکز خرید و فروشگاه ها و بیمارستان و آدرس دهی آسان و سر راست با جاده آسفالته و سراسری و تاکسی خور بودن مسیر تا درب ویلا و یا آپارتمان با دارا بودن سند مالکیت و جواز ساخت و پایان کار و نصب تمامی امکانات و امتیازات شهری اعم از کنتور آب شهری و برق و گاز می باشید و خرید شما تا سقف مثلا 300 میلیون تومان است .

حال داستان از اینجا شروع میشود که ، هنگام ورود به بنگاه و اعلام خواسته به همراه مشاور مسیر های دور از شهر و جاده های خاکی با فاصله دور از جاده و در محیطی بدون سکنه و با قیمتی بیشتر از توان خریدتان و یا بعد از گذشت چندین ساعت متوجه عدم حرفه ای بودن مشاور و فاصله طولانی با خواسته و نظر خود خواهید شد. هدف این بخش آسمونی رفع تمام نکات منفی در مشاوره در مورد خرید و فروش ویلا در شمال و در جهت مشاوره صادقانه و درست و صرفه در وقت و هزینه خریداران ویلا در شمال است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «فروش قطعات ویلایی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره فروش قطعات ویلایی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.