زمان مطالعه: 3 دقیقه
ویلا شمال ارزان کجا بگیریم؟

ویلا شمال ارزان کجا بگیریم؟

موقعیت جغرافیایی دسته ای از ويلاها هستند كه ممكن است تمامی خواسته ها و ايده آل های شما را از لحاظ ، قيمت ويلا ، سبك و متريال و ديگر موارد داشته باشد ، اما در م

در این مقاله از آسمونی برای شما عزیزان به ویژه برای افرادی که به دنبال خرید ویلا شمال ارزان و ایده آل و نزدیک به سلیقه و بودجه خود هستند، نکات مهمی را شرح می دهیم که پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه فرمایید.

ویلا شمال ارزان کجا بگیریم؟

ویلا شمال ارزان کجا بگیریم؟

راهنمای خرید ویلا شمال ارزان

دسته ای از ویلاها در شمال برای فروش در مناطق مختلف ، احداث و به خریداران ویلا معرفی میگردد و ممکن است خریداران به نکات حاشیه ای که در اکثر موارد مهم و مخفی و پوشیده از دیدشان میباشد ، دقت نداشته و بعد از خرید دچار ضرر و آسیب میشوند.

موقعیت جغرافیایی دسته ای از ویلاها هستند که ممکن است تمامی خواسته ها و ایده آل های شما را از لحاظ ، قیمت ویلا ، سبک و متریال و دیگر موارد داشته باشد ، اما در موقعیت جغرافیایی پر حاشیه و پر خطر واقع گردیده باشد . مثلا ویلاهایی که در حاشیه رودخانه ها با رعایت نکردن حریم مجاز و قانونی احداث گردیده و یا ویلاهایی که در دامنه کوه با شیب صخره ای و یا بر روی زمین سست بنا گردیده و یا ویلاهایی که در کنار دریا با فاصله ی خیلی نزدیک به ساحل دریا و رعایت نکردن حریم قانونی و مشخص شده احداث گردیده ، که امکان آب گرفتگی و خطر تخریب فرسایشی در این دسته از ویلاها بیشتر به چشم میخورد .

مجاورت با دکل برق فشار قوی دسته ی دیگر شامل ویلاهایی هستند که در حریم و راستای دکل برق فشار قوی بنا گردیده اند ، که با توجه به امواج و تشعشعات مضر این گونه از دکل های برق برای انسان ، خرید ویلا در نزدیکی این دکل ها توصیه نمیشود و به مشتریان و خریداران ویلا شمال ارزان پیشنهاد دوری و اجتناب از این دسته از ویلاهایی است که هرچند از لحاظ زیبایی و چشم انداز و دیگر خواسته ها نزدیک به سلیقه شما باشد .

مناطق پر سرو صدا و شلوغ دسته ی دیگر از ویلاها که پیشنهاد دوری و اجتناب از آنها را به خریداران ویلا شمال ارزان میدهیم ، ویلاهایی هستند که در مناطق پر سرو صدا و شلوغ که آرامش یک ویلای واقعی در شمال را ندارند احداث گردیده اند که شامل ویلاهایی در نزدیکی مدارس ، ویلا در نزدیکی به ورزشگاه ها ، ویلا در اطراف زمین های ورزشی و فوتبال در بیشتر مناطق و محلات شمال کشور هستند که آرامش ویلا در محیط دنج و ایده آل را ندارند .

مناطق پرت و دور از محیط های ویلایی دسته ی دیگر شامل ویلاهایی میشود که در مناطق پرت و دور از محیط های ویلایی و به صورت تک و با فاصله زیاد از جاده ها و دیگر ویلاهای متمرکز قرار دارند که از لحاظ امنیت با مشکل در نبود مالک ویلا مواجه خواهد شد ، و در صورت نداشتن نگهبان ، تضمینی برای امنیت چنین ویلاهایی در شمال نیست ، و پیشنهاد ما انصراف از خرید چنین ویلاهایی به خریداران ویلا شمال ارزان است .

اختلاف فرهنگی و اعتقادی دسته ی دیگر شامل ویلاهایی میشود که در دل بافت بومی و مرکزیت بومی نشین در مناطق شمال احداث گردیده و ممکن است از دید خیلی از خریداران بلامانع و عادی باشد ، اما اختلاف فرهنگی و اعتقادی بومیان در بیشتر مناطق شمال با اشخاص غیر بومی در مجاورت و همسایگی و در اصطلاح دیوار به دیوار امکان تنش و اختلاف سلیقه و فرهنگ دچار نارضایتی گردد ، که بهتر است خرید ویلا در محیطی غیر بومی و شهرکی با اجتماع هم کیشان صورت گیرد . مسیرهای صعب العبور و پر خطر و خاکی دسته ی دیگر شامل ویلاهایی است که در مسیرهای صعب العبور و پر خطر و خاکی گذر میکند ، که با توجه به فصول بارش و خاکی بودن و گل و شُل شدن جاده ، مشکل در رفت و آمد و تردد را شاهد خواهید بود و حتی الامکان از خرید ویلا در مسیرهای خاکی و گلی و دور از جاده سراسری اجتناب نمایید .

فاقد سندیت و مالکیت دسته دیگر شامل ویلاهایی با قیمت مناسب و در بعضی موارد با قیمت زیر قیمت فروش معرفی میشوند که از لحاظ سندیت و مالکیت دچار مشکل میباشند و نزدیکی به این ملک ها توصیه نمیشود ، در اینجا باید دقت داشته باشید که چنانچه به مشاور خود اطمینان کامل را دارید که جهت احراز هویت ملک شما را یاری دهد که در وقت صرفه جویی کردید ، در غیر اینصورت به دهیاری و شورای محل مراجعه و از سلامت و صحت ملک باخبر شوید ، تا در خرید ویلا شمال ارزان دچار مشکل نشوید . در این مبحث با توجه به سلیقه و خواسته ی مشتریان مواردی از ویلاهای موجود در شمال که خرید آنها با آرامش و امنیت و سلامت شما فاصله ی زیادی دارد را شناسایی و معرفی کردیم تا با توجه به موارد فوق و اجتناب از چنین ویلاهایی ، خرید ویلایی با امنیت و آرامش خاطر و رضایت مند و ایده آل داشته باشید . نتیجه اینکه از ویلاهایی با عدم مالکیت مشخص ، ویلاهایی در مکان های شلوغ و پر سر و صدا و حاشیه رودخانه و چسبیده به دریا با رعایت نکردن حریم قانونی و یا ویلاهایی در مکان های پرت و دور از اجتماع و یا ویلاهایی در اطراف دکل برق فشار قوی و یا ویلاهایی در مرکزیت بافت بومی در شمال باید دوری کرد تا امنیت و آرامش و ایده آل خرید یک ویلای رضایت مند را در شمال داشته باشید .

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ویلا شمال ارزان کجا بگیریم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ویلا شمال ارزان کجا بگیریم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.