زمان مطالعه: 7 دقیقه
تور وین

تور وین

تور وین یکی از پرطرفدارترین تورهای اروپایی محسوب می شود.  تور وین اگر قصد سفر به وین را دارید و می خواهید...

تور وین یکی از پرطرفدارترین تورهای اروپایی محسوب می شود. 



تور وین
تور وین
تور وین

اگر قصد سفر به وین را دارید و می خواهید از طریق تور به این کشور زیبا سفر کنید پس این بخش آسمونی را از دست ندهید چرا که راهنمای تور وین، جاذبه های تور وین، هزینه های تور وین و ... را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

گشت و گذار در اطراف بلوار ایالتی Ringstrasse در وین

بلوار Ringstrasse میزبان بیش از 20 جاذبه‌ی اصلی از جمله اوپرای ایالتی وین و ساختمان پارلمان شهر وین است. این بلوار بر جای دیوار های شهر سابق وین که بعد از جنگ‌های ناپلئون تخریب شد، بنا شده است. اگر نمی دانید گشت و گذار در شهر را از کجا شروع کنید، این بلوار می تواند انتخاب اولتان باشد. بازدید از آن را از دست ندهید.

نکته‌ها:

  • برای اینکه تمام بلوار Ringstrasse را تماشا کنید می توانید سوار تراموای خاصی به نام Ringtram شوید. این تراموا مجهز به راهنمای صوتی است. کل این تور حدود 30 دقیقه به طول می‌انجامد.

  • یکی از جایگزین‌های تراموای Ringtram اجاره دوچرخه است.



تور وین
تور وین
تور وین

بازدید از کاخ شون‌برون (Schoenbrunn Palace) در شهر وین

کاخ شون‌برون را می توان جاذبه‌ی درجه 1 وین نامید که به عنوان اقامتگاه تابستانی پادشاهان اتریش استفاده می‌شد. این کاخ دارای سالنی با تزئینات گران‌بها و یک باغ زیبا است که یادآور امپراطوری گذشته وین در اوج و شکوه آن است. در طول ماه‌های گرم می‌توانید در کوشک یا مهتابی Gloriette قهوه یا کیک میل کنید. تماشای باغ‌ها، قدم زدن در آن‌ها و یا خواندن کتاب از جمله جذاب ترین کارهایی است که می توانید در محوطه‌ی این کاخ انجام دهید. بازدید از این مکان را به هیچ وجه از دست ندهید.

نکته‌ها:

  • مگر اینکه شما علاقه نداشته باشید در غیر این صورت نمی توانید در مقابل رویدادهای گردشگری همچون کنسرت، شام و یا بازدید از تئاتر در حال اجرای اوپرای فلوت سحرآمیز موزارت مقاوت کنید.

  • اگر فرزند کوچکی دارید، بازدید از قدیمی ترین باغ وحش جهان یعنی شون‌برون را از دست ندهید.

  • حتما قبل از بازدید ساعت بازگشایی ان را بررسی کنید. ممکن است با توجه به فصل‌ها این ساعت کمی فرق داشته باشد.



تور وین
تور وین
تور وین

پارک مردمی (Volksgarten) در وین

پارک مردمی در قلب مرکز شهر وین قرار دارد و با وجود مسیرهای پیاده‌روی به همراه گل های رز که همه‌ی آن‌ها با مناظر تاریخی وین ترکیب شده‌اند مکانی عالی برای گشت و گذار به شمار می‌رود. بهترین راه برای لذت بردن از این پارک با وجود کوچکی و زیبایی، این است که یک نیمکت پیدا کنید و روی آن بنشینید و در حالی که اطراف را تماشا می کنید به تحسین آن بپردازید. همچنین اگر دنبال مکانی بیرونی در مرکز شهر هستید که در حال لذت بردن از یک فنجان قهوه به خواندن کتاب مشغول شوید، مطمئن باشید انتخابی بهتر از این پارک نخواهید داشت.



تور وین
تور وین
تور وین

کاخ و موزه‌ی Belvedere در شهر وین

یکی دیگر از اقامتگاه های تابستانی سبک باروک که در منطقه 3 وین قرار دارد کاخ و موزه‌ی Belvedere است. این کاخ میزبان باغ‌ها و فواره های  شگفت‌انگیز است که در بالا و پایین محوطه‌ی آن قرار دارند. این مجموعه در اصل برای شاهزاده اژن ساووا ساخته شد. امروزه اما این مکان، محیطی عالی برای قدم زدن، خواندن کتاب و لذت برن از مناظر اطراف محسوب می‌شود. علاوه بر همه ی اینها می توانید گالری ملی اتریش و بزرگترین مجموعه‌ی گوستاو کلیمت، نقاش برجسته‌ی اتریشی را در اینجا تماشا کنید. فضای داخلی کاخ به همراه نقاشی‌های زیبا و مجسمه های نفس‌گیر یکی دیگر از ویژگی های بارز این مکان است. بازدید از این مجموعه را از دست ندهید.

نکته ها:

  • در طول تابستان می توانید از باغ آلپاین درست در همسایگی بخش بالایی این مجموعه بازدید کنید.

  • ساعات بازگشایی این مجموعه به صورت فصلی تغییر می‌کند. بهتر است از قبل در وبسایت رسمی کاخ از این موضوعی آگاهی کسب کنید.



تور وین
تور وین
تور وین

رستوران Kristian's Monastiri در وین

رستوران مذکور در جایی تاسیس شده است که قبلا یک صومعه بود. این رستوران  یک کتاب فوق العاده‌ی مصور ناشناخته را در اختیار مشتریانش قرار می دهد. بنای قرن هجدهمی رستوران بازسازی شده است. این بنا گویی که شخصیت دارد، مکانی عالی برای یک شام رمانتیک محسوب می‌شود. از همه مهمتر در اینجا می توانید غذاهای بسیار خوشمزه‌ی اتریشی، اروپایی، چند ملیتی و ترکیبی را که توسط آشپزان ماهر پخت می‌شود، مزه کنید. اگر دنبال یک رستوران خوب می گردید اینجا می تواند گزینه‌ی خوبی باشد.

نکته‌ها:

  • محیط‌ بیرون رستوران در تابستان در دسترس است.



تور وین
تور وین
تور وین

بازار ارزان فروشی Naschmarkt در شهر وین

قدمت بازار Naschmarkt به قرن شانزدهم بر می گردد اما غرفه های آهنی سبز رنگ این بازار حدود 100 سال قدمت دارند.  امروزه Naschmarkt محبوب ترین بازار وین به شمار می رود که تعداد زیادی فروشگاه و رستوران را در خود جای داده است. اگر دوست دارید خودتان آشپزی کنید، می توانید تمام مایحتاج مورد نیازتان را از اینجا تهیه کنید، به علاوه تماشای مردم محلی در حال خرید خالی از لطف نخواهد بود.

نکته ها:

  • اگر دنبال خرید سوغاتی هستید، می‌توانید به شکلات فروشی Zotter، فروشگاه محصولات عسل محلی و همچنین فروشگاه روغن‌ها و سرکه‌های آروماتیک (معطر) سری بزنید.



تور وین
تور وین
تور وین

جزیره‌ی دانوب (Donauinsel) در تور وین

جزیره‌ی دانوب یا Donauinsel همانطور که اسمش مشخص است، در رودخانه‌ی دانوب قرار دارد که این رود را از کانال حفاری شده (دانوب جدید) جدا می کند. این جزیره 21 کیلومتر طول دارد که با این ابعاد فرصت‌های تفریحی زیادی را فراهم کرده است. از جمله این امکانات می توان به مسیرهایی برای پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری و اسکیت سواری تا رستوران ها، کافه‌ها، و مکان‌هایی برای باربیکیو (کباب) اشاره کرد. این جزیره به مکانی عالی برای گریز از محیط شهری و سپری کردن چند ساعت خوش در فضای باز به شمار می‌رود.

اگر دنبال یک پیک نیک به یادماندنی در یک بعد از ظهر آرام هستید، این مکان مناسب شما خواهد بود.

نکته‌ها:

  • می توانید یک دوچرخه اجاره و در این جزیره رکاب بزنید.

  • چندین کافه در اطراف جزیره پراکنده شده است که می توانید از آن ها قهوه‌ی دلخواهتان را تهیه کنید.



تور وین
تور وین
تور وین

میدان Rathausplatz در تور وین

Rathausplatz میدانی در روبروی Rathaus (تالار شهر وین) است که پارک شهرداری (یک پارک چمنی در مرکز شهر که سال 1873 تاسیس شد) را دو نیمه می کند. این میدان در نزدیکی تعدادی از داغ‌ترین نقاط توریستی شهر قرار گرفته است که ارزش بازدید از آن را دوچندان می کند. اگرچه این میدان خیلی بزرگ نیست، با این وجود همیشه موارد جالبی  در آن اتفاق می‌افتد. از این جمله می توان به کنسرت ها تا جشنواره ها (به خصوص جشنواره‌ی فیلم) و برپایی بازار کریسمس اشاره کرد.

نکته‌ها:

  • در طول ماه‌های ژانویه و فوریه پارک Rathaus تبدیل به پیست یخی شگفت‌انگیز اسکیت روی یخ می‌شود.



تور وین
تور وین
تور وین

استات‌پارک (Stadtpark) در شهر وین

استات‌پارک یا پارک شهر، اولین پارک عمومی وین به شمار می‌رود.

این پارک با حدود 30 هکتار مساحت بین منطقه‌ی 1 و 3 وین قرار دارد.

پارک شهر شامل مناظر گوناگونی از جمله حوضچه ها، باغچه های گل، فواره ها و مرغزار ها می‌شود. این پارک همچنین چندین بنای یادبود جالب را در خود جای داده است. بهترین گزینه این است که به سادگی در اطراف پارک سرگردان شوید و نگاهی به  مجسمه‌ی یوهان اشتراوس (آهنگساز) و پل کارولینن بیاندازید.

نکته‌ها:

  • اگر احساس گرسنگی کردید تعدادی رستوران در طول ساحل رودخانه وجود دارد که می توانید در آن‌ها توقف کنید.

  • اگر فرزند کوچکی دارید این پارک یک زمین بازی دارد که می توانید روی آن حساب باز کنید.



تور وین
تور وین
تور وین

خانه‌ی هنر وین (Kunst Haus Wien) در وین

اگر از طرفداران معمار معروف، آنتونی گوادی هستید، بازدید از این بنای رنگین که توسط فریدنریخ هاندرتواسر ساخته شده است را از دست ندهید. درون ساختمان می‌توانید داستان این هنرمند استثنایی و صلح دوست را از طریق نقاشی‌ها، نقشه‌ها و مدل‌های معماری پیگیری کنید. نکته‌ی جالب توجه در مورد این بنا، درخت‌های واقعی است که در بیرون برخی از پنجره‌ها رشد کرده‌اند.

بازدید از کلیسای کاتدرال سنت استفان در شهر وین

کلیسای قدیمی سنت استفان در سال 1147 تاسیس و به عنوان یکی از بلندترین کلیساهای جهان به شمار می‌رود. این کاتدرال از تعداد زیادی از نقاط شهر قابل مشاهده است. پیشنهاد می کنیم در سفرتان به وین حتما از این بنا بازدید کنید.

نکته‌ها:

  • ورود به کلیسا رایگان است، اما برای بالا رفتن از آن و دیدن محیط اطراف باید مقداری هزینه بپردازید.

  • بیرون کلیسا و بر روی دیوار می توانید علامت O5 را مشاهده کنید. این علامت نشانه‌ی آزادی اتریش از دست نازی‌ها است.



تور وین
تور وین
تور وین

باغ وحش آبی Haus des Meeres در تور وین

احتمالا دلیل مسافرت شما به وین تماشای کوسه‌ها و فرشته ماهی‌ها آن هم درون آکواریوم نخواهد بود، اما این باغ وحش آبی مکانی عالی و جذاب برای گردشگران به همراه فرزاندانشان به شمار می‌رود. خود بنای این باغ وحش دارای طراحی تاریخی غیر معمولی است، در واقع یکی از 6 بازمانده‌ی برج‌های دفاعی جنگ جهانی دوم به شمار می‌رود. همچنین در سقف این بنا یک کافه وجود دارد که یکی از بهترین مناظر رو به شهر را در اختیارتان خواهد گذاشت.

به علاوه این‌ها اگر به موجودات دریایی علاقه دارید بازدید از این مکان را از دست ندهید.

خانه اوپرای ایالتی در وین

خانه‌ی اوپرای ایالتی به طور منظم میزبان اوپرای مخصوص کودکان در یک چادر بسیار دیدنی بر روی سقفش است.

اجراهای این سالن شامل هم اوپراهای کلاسیک اقتباسی برای کودکان و هم اوپراهای قراردادی کودکان می‌شود.

علاوه بر این‌ها می توانید باله‌های بی نظیری همچون فندق شکن اثر چایکوفسکی را در اینجا تماشا کنید.

اگر به موسیقی کلاسیک به خصوص اوپرا و باله علاقمند هستید، بازدید از این مکان را از دست ندهید.

نکته‌ها:

  • از آنجایی که این اوپرا بسیار پر طرفدار است، مطمئن شوید از قبل در سایت رسمی آن ثبت‌نام کنید.

  • چادر روی سقف اوپرا در طول ماه‌های سرد هم گرم است.

تور وین - اختصاصی آسمونی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تور وین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تور وین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.