زمان مطالعه: 2 دقیقه
واینر کیست؟ چه جوری واینر بشم؟

واینر کیست؟ چه جوری واینر بشم؟

به کسانی که در شبکه های مجازی و سرویس های اشتراک ویدئو در حال تولید ویدئو های سرگرم کننده و طنز هستند واینر می گویند.

به کسانی که در شبکه های مجازی و سرویس های اشتراک ویدئو در حال تولید ویدئو های سرگرم کننده و طنز هستند واینر یا کمدین مجازی می گویند. واینر vayner شاید کلمه ای غریب برای ما ایرانی ها باشد و آن هم یک دلیل دارد که فضاها و شبکه های اجتماعی و اینترنتی تازه در ایران داغ شده است.

به واینرها به اصطلاح می گویند بازیگران یک دقیقه ای

سبک های مختلف تولید محتوا واینرها

  • ساخت کلیپ فقط در رابطه با مسائل دختر و پسرها که بیشتر مخاطبین آن ها نوجوانان هستند.
  • بعضی در مورد مسائل روز دنیا و ایران ویدئو تهیه می کنند.
  • افرادی هم از از هر چیزی که در روز اتفاق می افتد ویدئو می سازند و این سرعت عمل آن ها در تولید محتوای به روز است.

ویژگی های یک واینر اینستاگرام

  1. داشتن خودباوری
  2. جدی نگرفتن مخالفان
  3. انتقاد پذیری
  4. عدم توجه به تعداد فالوور
  5. به تصویر کشیدن مسائل واقعی

تبدیل شدن به واینر در اینستاگرام

اینستاگرام تنها شبکه اجتماعی بدون محدودیت در ایران است و به همین علت به عنوان رسانه اول کشور ما تبدیل شده است، در نتیجه این اتفاق باعث شده که اینستاگرام محرک خوبی برای افرادی باشد که می خواهند از راه فضای مجازی پول در آورند. اینستاگرام یک رسانه قدرتمند در کشور می باشد و افرادی که در شبکه های اجتماعی مشارکت دارند، در واقع کانال های این رسانه می باشند، پس باید تصاویر مناسب با شرایط جوامع انتخاب کنند و اگر می خواهند راحت تر در ذهن مخاطبان خود ماندگار شوند، از نام کاربری کوتاه و دو بخشی برای خود استفاده کنند.

درآمد واینرهای اینستاگرام

واینر اینستاگرام با توجه به فاکتورهایی مانند تعداد فالوئر و اینکه محتوای تبلیغاتی قرار است یک ویدیوی خنده‌دار به‌صورت پست باشد یا صرفاً معرفی در استوری، هزینه تبلیغات را دریافت می‌کند. هزینه تبلیغات در پیج‌ یک واینر اینستاگرام با فالوئر زیاد، رقمی است بین 1 تا 20 میلیون تومان می باشد.

واینرینگ در ایران

در ایران با تب و تاب شبکه های مجازی صنعت واینر در حال رشد خوبی است اما این رشد همیشه هم با فرهنگ های درست و هشتگ های خوب همراه نیست این رشد گاهی منجر به بازتاب عوامل منفی می شود که باید بدانیم که در کل جهان این موارد را دارد اما ما ایرانی ها بدلیل داشتن فرهنگ شفاهی که از قدیم میگفتند فلانی حرفش سند است و… این مسئله بسیار بیشتر دیده میشود. فرهنگی که در غرب حاکم است فرهنگی بسیار مکتوب و مستدل است که در آن جا چنین مسائلی دیده نمی شود در عوض آن ها تخمین ها و تحقیقات خود را از یک موضوع در اختیار یک دیگر قرار می دهند به هرحال ما بعنوان یک ملت در یک کشور باید بدانیم که چگونه به سودجمعی میتوانیم برسیم. به امید روزی که بتوانیم در این کشور ببینیم که سرگرم کننده های اینستاگرامی هم در صنعت خودشان فعالیت خوبی دارند و این صنعت تاثیر خوبی در کشور ما دارد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «واینر کیست؟ چه جوری واینر بشم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره واینر کیست؟ چه جوری واینر بشم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.