زمان مطالعه: 4 دقیقه
آیا گل‌ها برای تولد هدیه خوبی هستند؟

آیا گل‌ها برای تولد هدیه خوبی هستند؟

هیچ حسی شبیه وقتی که به شما گل هدیه می‌دهند نیست و این حس قطعاً بسیار زیباست. این حس به این خاطر است که شاید...
هیچ حسی شبیه وقتی که به شما گل هدیه می‌دهند نیست و این حس قطعاً بسیار زیباست. این حس به این خاطر است که شاید گل ها پر احساس ترین موجودات هستند و همین احساسات زیبای درون یک گل باعث می­شود آنها به زیباترین هدایا مبدل گردند. از سوی دیگر شاید زیباترین و پر احساس ترین جشن، جشن تولد باشد، مراسمی که در آن، خلقت یک فرد را مبارک می دارند و به شکرانه آن جشن می­گیرند.

گل­ها حرف های زیادی می­زنند، بهتر است بگوییم با زبان بسته با شما صحبت می کنند و پیام را به آسانی به مخاطب منتقل می کنند؛ “من شما را دوست دارم”، “من به شما فکر می کنم”، “شما زیبا هستید”. به همین دلیل بهترین انتخاب برای هدیه تولد دسته گل است.

حال با تمام این توصیفات، بنظر برای چنین محفلی نیازمند هدیه و کادویی درخور خواهیم بود، اینجاست که گل این تای بی همتا جلوه­گر می­شود و زیبایی، وقار و احساسات زیبا و لطیف خویش را به رخ می­کشد. دریافت گلهای تولد از دوستان، خانواده یا همکاران برای جشن تولد بزرگترین حرکت برای نشان دادن این مناسبت ویژه است. معمولا رسم بر این است که در روز تولد، به عنوان هدیه تولد، کارت تبریک تولد یا کیک بخرید، اما گل­ها بسیار شخصی تر و تخصصی­تر هستند.

دسته گل های تولد می تواند انواع مختلفی از گل ها، مانند گل رز، لاله، میخک، گل مروارید و گل داودی و… را در خود جای دهد. این چیدمان می تواند در رنگهای مختلفی با گل­های یکسان، یا دسته های ترکیبی مانند گل رز و لاله ها یا نیلوفر و گل میخک به وجود بیایند. به طور معمول گلهای تولد دارای ترکیبی از رنگ های مختلف بوده که مناسب با این جشن هستند. گل­فروشی آنلاین ما با دقت دسته گل انتخابی شما را با بالاترین استاندارد آماده کرده و گل­ها را در تاریخ مشخص شده تحویل می دهد. به یاد داشته مهم نیست شخص مورد نظر شما در چه سنی است، چه جشن تولد بیست و یکم باشد و چه پنجاهمین سالگرد تولدش، گل همیشه شأن و شخصیتی پر از احترام به همراه دارد.

 

آیا گل‌ها برای تولد هدیه خوبی هستند؟
آیا گل‌ها برای تولد هدیه خوبی هستند؟


 

آیا گلها برای تولد هدیه خوبی هستند؟

صد البته! تولد خود را با گل ها ویژه کنید و دسته گلی بسیار زیبا را برای شخص مورد نظر خود ارسال کنید ، خواه گل آفتابگردان، گل رز، لاله ها یا نیلوفرهای باشد. دریافت گل­های تولد، تولد آنها را بسیار ویژه تر می کند.

کدام گل برای تولد بهتر است؟

اگرچه همه گل ها به خودی خود زیبا هستند و می­توانند حامل زیباترین و عاشقانه ترین پیام ها باشند، اما گل­های خاصی وجود دارند که بهتر است در روز تولد به افراد مختلف زندگی ما هدیه داده شوند. برای بستگان خود (شاید مادر، مادربزرگ یا خواهر شما) به گل­های روشن و شاد مانند گلهای مروارید، گلهای رز سفید نیلوفرها یا لاله ها فکر کنید. برای چیزی با لمس عاشقانه برای همسرتان، گل رز قرمز پیامی از عشق است. حال احتمالا از خود می­پرسید چگونه متوجه شوم، مخاطبم از چه گلی خوشش می­آید یا چه دسته گلی برای وی مناسب تر است، نمی­شود مستقیم از آن شخص در خصوص هدیه تولدش سوال پرسید، زیرا این کار باعث می شود، حس سوپرایز کردن از بین برود؛ اما نگران نباشید، شما می توانید با راهنمایی ما بدون از بین بردن حس غافلگیری، مناسب ترین گل را به ایشان هدیه بدهید.

گلهای تولد برای هر ماه چیست؟

مطمئن نیستید که کدام دسته گل تولد  یا باکس گل یلدا را بگیرید؟ هر ماه یک نوع گل منحصر به فرد داشته و در ارتباط با آن است، گل های هر ماه به تفکیک در ذیل آورده شدند تا به شما در انتخاب بهترین گل تولد کمک کنند. البته شاید برای شما هم جالب باشد که نوع گل هر ماه، معرف شخصیت متولدین آن ماه نیز هست!

فروردین گل رز، اردیبهشت گل نسترن، خرداد گل یاس سفید، تیر گل بنفشه، مرداد گل شب بو، شهریور گل داوودی، مهر گل زنبق، آبان گل ارکیده، آذر گل مریم، دی گل همیشه بهار، بهمن گل گلایل و اسفند گل نرگس است.

vartano
vartano

بهترین گل برای هدیه تولد

1.  گل نیلوفر

نیلوفرها نشانگر خوشبختی و مثبت بودن هستند و آنها را به گل تولد ایده آل تبدیل می کنند. برای مادر، مادر بزرگ، خواهر یا دوست خود یک دسته از نیلوفر بفرستید و روز تولد آنان را منور کنید!

2.  گل ارکیده

ارکیده عجیب و غریب و خیره کننده یک لحظه خاص را منتقل می کند ، این بدان معناست که آنها برای همسر یا دختر شما یک سوپرایز عالی هستند. زیبایی ، عشق و قدرت و معانی مشترک با ارکیده مرتبط است و در رنگهای متنوع و شاداب قرار می گیرد.

3.  گل سرخ

وقتی نوبت تحویل گل رز می رسد ، گیرنده خود را به بهترین وجه می شناسید! گل های رز نیازی به معرفی ندارند (اما رنگ آنها ممکن است نیازمند توضیحات و معرفی باشد). قرمز، البته، نمادی از عشق، زیبایی، احترام و اشتیاق عاشقانه است. اما بهتر است بدانید: رنگ سفید نشان دهنده پاکی، بی گناهی و جوانی است؛ زرد از شادی، دوستی و آغازی جدید و صورتی از قدردانی، خوشبختی و تحسین صحبت می کند، گل رز زرد و صورتی گلهای خوبی برای هدیه دادن به دوستان هستد.

چیدمان و آرایش گل تولد

برخی از محبوب ترین گلهای تولد گل­های مروارید، نیلوفرهای کوچک، میخک­ها، گل رز، گل آفتابگردان و سایر ساقه های فصلی هستند. هر نوع آرایش گل تولد توسط تیمی از متخصصین گل طراحی شده است تا پیام شادی و جشن را به مخاطب شما اطلاع دهد. شما می توانید طیف وسیعی از سبک ها را انتخاب کنید که شامل دسته های پیچیده، باکس های گل معمولی و لاکچری و.. هستند. ارسال گل هدیه مناسبی برای جشن های تولد در تمام سنین است!

شما هم میتوانید کار دیزاین و  خرید اینترنتی گل را به فروشگاه های آنلاین گل مانند وارتانو بسپارید و بهترین هدیه یعنی حس خوب را برای دوستانتان با ارمغان بیاورید.
نظر خود را درباره «آیا گل‌ها برای تولد هدیه خوبی هستند؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آیا گل‌ها برای تولد هدیه خوبی هستند؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.