زمان مطالعه: 1 دقیقه
واریکوسل چیست؟

واریکوسل چیست؟

بیماری واریکوسل یک بیماری مردانه است که ارتباط مستقیمی با میزان باروری مردان دارد زیرا باعث کاهش اسپرم می...

بیماری واریکوسل یک بیماری مردانه است که ارتباط مستقیمی با میزان باروری مردان دارد زیرا باعث کاهش اسپرم می شود. یکی از علل واریکوسل این است که رگ های موجود در کیسه بیضه بزرگ می شود و باعث بروز این بیماری می شود. اگر می خواهید در مورد بیماری واریکوسل و علل آن و همچنین راه های درمان آن ببشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه کنید چرا که نکات مفید و خواندنی در مورد این موضوع عنوان می کنیم.پوست که از راه وریدهای کنار ران به صورت موضعی لخته خون خود بیمار یا کویل یا مواد سنتتیک و مصنوعی دیگر به داخل وریدها فرستاده می‌شوند. این روش نیاز به متخصص رادیولوژی ماهر در این زمینه و تجهیزات پیشرفته دارد.

روش درمانی طب سنتی ایران

در طب سنتی علت این بیماری تجمع خلط سودا در ناحیه بیضه‌ها و اطراف آن می‌باشد؛ بنابراین برای درمان واریکوسل از درمان‌های سودا زدا استفاده می‌شود. برای درمان در طب سنتی از زالو درمانی استفاده می شود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «واریکوسل چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره واریکوسل چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.