زمان مطالعه: 1 دقیقه
مرکز کامپیوتر ولیعصر تهران

مرکز کامپیوتر ولیعصر تهران

مرکز کامپیوتر ایران کجاست؟ با آسمونی همراه باشید تا سری به خیابان ولیعصر بزنیم و با راه‌های رسیدن به این پاساژ آشنا شویم.

مرکز کامپیوتر ایران کجاست؟ با آسمونی همراه باشید تا سری به خیابان ولیعصر بزنیم و با راه‌های رسیدن به این پاساژ آشنا شویم.

مرکز کامپیوتر ولیعصر تهران

مرکز کامپیوتر ولیعصر تهران
مرکز کامپیوتر ولیعصر تهران

در خیابان ولیعصر مراکز خرید متعددی مشغول به فعالیت هستند که هر کدام به فروش کالاهایی از دسته‌بندی‌های مختلف می‌پردازند. از لباس و خوردنی و کتاب‌فروشی گرفته تا فروشگاه‌هایی که به فروش صنایع دستی می‌پردازند. اما در قسمت میانی این خیابان یعنی از چهارراه تا میدان ولیعصر، بیش از هر مرکز خرید دیگری، مراکز فروش کامپیوتر و لوازم جانبی را خواهید دید.

یکی از قدیمی‌ترین (تاسیس 1377) و البته پر رفت و آمدترین این مراکز خرید کامپیوتر و لوازم جانبی، مرکز کامپیوتر ایران است که تا پیش از ظهور فروشگاه‌های آنلاین، از محبوب‌ترین مراکز خرید کامپیوتر، لپ‌تاپ و لوازم جانبی بود که هنوز هم تا حد زیادی رونق خود را حفظ کرده است. قیمت‌ قطعات کامپیوتر و الکترونیک در این پاساژ نسبتا مناسب است. مرکز کامپیوتر ایران همه روزه به جز جمعه‌ها و سایر ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 21:30 به ارائه خدمات به مشتری‌ها می‌پردازد.

آدرس مرکز کامپیوتر ولیعصر تهران

آدرس تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه طالقانی
تلفن 02188898484
ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۲۱ روزهای پنجشنبه ۹ الی ۱۹
لوکیشن  نمایش نقشه در گوگل مپ ، نشان ، بلد

دسترسی به مرکز کامپیوتر ولیعصر تهران

برای رسیدن به مرکز کامپیوتر می‌توانید از اتوبوس‌های بی‌آر‌تی راه‌آهن - تجریش و راه‌آهن - پارک‌وی استفاده کنید و در ایستگاه طالقانی پیاده شوید و به سمت شمال حرکت کنید یا در ایستگاه میدان ولیعصر پیاده شوید و به سمت جنوب حرکت کنید تا به این پاساژ برسید. اگر قصد استفاده از مترو را دارید، می‌توانید در ایستگاه میدان ولیعصر در خط 3 مترو از قطار پیاده شوید و با پنج دقیقه پیاده‌روی به سمت جنوب به مرکز کامپیوتر ولیعصر برسید یا در ایستگاه تئاتر شهر در خط 4 مترو از قطار پیاده شوید و با بی‌آرتی‌های یاد شده به مرکز کامپیوتر ایران برسید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مرکز کامپیوتر ولیعصر تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مرکز کامپیوتر ولیعصر تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.