زمان مطالعه: 5 دقیقه
تور والنسیا

تور والنسیا

اگر قصد سفر به والنسیا با تور را دارید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که راهنمای تور والنسیا...
تور والنسیا
تور والنسیا


اگر قصد سفر به والنسیا با تور را دارید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که راهنمای تور والنسیا ، اطلاعات تور والنسیا ، جاذبه های تور والنسیا ، مکان های تور والنسیا و ... را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

راهنمای تور والنسیا

والنسیا شهر زیبا و شگفت‌انگیزی است. هر سال، هزاران گردشگر برای شرکت در جشنواره‌ی گوجه فرنگی که در Bunol برگزار می‌شود در ماه آگوست به والنسیا سفر می‌کنند. این شهر غذاهای دریایی لذیذ، تاریخی غنی و یک تیم فوتبال خوب دارد.

والنسیا شاید در نگاه اول چندان جالب به نظر نرسد. اما این راهنمای سفر به شما کمک می‌کند که دیدنی‌های والنسیا را بهتر بشناسید. بدون شک از سفر به والنسیا لذت خواهید برد و برای دیدن دوباره‌ی این شهر، لحظه‌شماری خواهید کرد.

هزینه‌های معمول تور والنسیا

هزینه‌ی اقامت در هاستل‌ها در والنسیا

اجاره‌ی یک اتاق در هاستل‌های والنسیا در حدود شبی 12 یورو (53,302 تومان) هزینه دارد. البته این شهر هاستل‌های زیادی ندارد. یکی از معروف‌ترین آنها، Nest نام دارد که یک وعده شام رایگان نیز ارائه می‌کند. هزینه‌ی اقامت در اتاق‌های خصوصی برای یک اتاق دوتخته در حدود 40 تا 60 یورو ( 177,674 تا 266,511 تومان) است.

هزینه‌ی اقامت در هتل‌های ارزان‌قیمت

هتل‌ها از شبی 35 یورو (155,465 تومان) شروع می‌شوند اما میانگین هزینه‌ی اقامت در هتل، شبی 45 تا 60 یورو (199,883 تا 266,511 تومان) است.

میانگین هزینه‌ی خورد و خوراک در والنسیا

با پرداخت 6 تا 12 یورو (26,651 تا 53,302 تومان) می‌توانید غذای ارزان یا تاپاس (نوعی غذای حاضری اسپانیایی) بخورید که این مبلغ شامل سه تا چهار عدد تاپاس است. اگر نوشیدنی هم سفارش دهید، هزینه‌ی یک وعده غذای شما 17 یورو (75,511 تومان) می‌شود.

valencia-tour
valencia-tour


فست‌فود‌های ارزان مانند McDonalds و Maoz در حدود 6 یورو (26,651 تومان) قیمت دارند. اگر می‌خواهید خودتان غذا تهیه کنید هزینه‌ی خرید مواد غذایی برای یک هفته در حدود 35 یورو (155,465 تومان) می‌شود. اگر دوست دارید در ساحل غذا بخورید، برای یک ساندویچ 5 یورو (22,209 تومان) و برای غذاهای دریایی در وعده‌ی شام باید در حدود 35 یورو (155,465 تومان) بپردازید.

هزینه‌های حمل‌و‌نقل و جابه‌جایی در والنسیا

هر سفر با اتوبوس یا مترو در محدوده‌ی شهر، 1.5 یورو (6,663 تومان) هزینه دارد. کارت‌های گردشگری 24 ساعته نیز وجود دارند که می‌توانید آنها را با پرداخت 13.5 یورو (59,965 تومان) تهیه کنید و از تخفیف‌های قابل توجهی در ورودی جاذبه‌های گردشگری و وسایل حمل‌و‌نقل عمومی، بهره‌مند شوید.

نکته‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در تور والنسیا

در تور والنسیا از تورهای پیاده‌روی رایگان استفاده کنید

مثل بیشتر شهرهای اسپانیا، در والنسیا هم امکان استفاده از تورهای پیاده‌گردی رایگان وجود دارد. با استفاده از این تورها می‌توانید با جاذبه‌های گردشگری و تاریخچه‌ی شهر، بهتر آشنا شوید.

در تور والنسیا با صرفه‌جویی در هزینه‌ها، از غذاهای دریایی لذت ببرید

والنسیا رستوران‌های بی‌نظیری دارد که بهترین غذاهای دریایی را سرو می‌کنند. در واقع والنسیا به غذاهای دریایی لذیذش شهرت دارد. پس در سایر هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و حتما یک وعده غذای دریایی در ساحل را امتحان کنید. هر چند ممکن است برایتان گران تمام شود.

در تور والنسیا سری به بازار مرکزی بزنید

این بازار، در واقع بازار اصلی میوه و سبزیجات در والنسیا است. خریدن اسنک، غذاهای حاضری و مواد غذایی مورد نیاز از این بازار، هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد.

تور والنسیا
تور والنسیا


در تور والنسیا در موزه، نهار بخورید!

رستورانی در طبقه‌ی همکف موزه‌ی رایگان Museo de Prehistoria وجود دارد که یک وعده غذای اصلی به اضافه‌ی پیش‌غذا و سالاد را با قیمت 10 یورو (44,419 تومان) عرضه می‌کند. این رستوران از ساعت دو بعداز‌ظهر شروع به کار می‌کند.

جاذبه‌های گردشگری تور والنسیا

در تور والنسیا از میدان Plaza de la Virgin بازدید کنید

در این میدان می‌توانید از کلیسای جامع والنسیا با معماری گوتیک باشکوهش و برج‌هایی که بر فراز میدان واقع شده‌اند، بازدید کنید. این کلیسا یکی از زیباترین بناهای گوتیک است. در این شهر می‌توانید از دیدن خیابان‌های قدیمی پیچ در پیچ و ساختمان‌های اسپانیایی با درها، پنجره‌ها و بالکن‌های بزرگ، لذت ببرید.

در تور والنسیا گشتی در محله‌ی Calle Caballero بزنید

La Marcha معمولا پاتوق جوانانی است که از این شهر دیدن می‌کنند و محله‌ی Calle Caballero جایی است که اجتماعی‌ترین و شیک‌پوش‌ترین شهروندان والنسیا را در آنجا ملاقات خواهید کرد.

valencia-tour
valencia-tour


در تور والنسیا سری به تالاب Albufera بزنید

این تالاب که چند مایل خارج شهر قرار گرفته است، جلوه‌های زیبایی از طبیعت به خصوص گونه‌های متفاوت و زیبای ماهیان و پرندگان را به نمایش می‌گذارد. گردشگران معمولا با قایق محلی‌ها گشتی در این تالاب می‌زنند و از دیدن طبیعت بکر اطراف، لذت می‌برند.

در تور والنسیا از بازار قدیمی Peruse La Lonja دیدن کنید

بازار قدیمی ابریشم جایی است که می‌توانید در آن بهترین لباس‌ها را خریداری کنید. این بازار در مرکز شهر و در نزدیکی بازار مرکزی قرار دارد.

در تور والنسیا در جشن Las Fallas شرکت کنید

اگر در ماه مارس به این شهر سفر می‌کنید، می‌توانید در یکی از بزرگ‌ترین جشن‌های والنسیا شرکت کنید. اهالی در این جشن، مجسمه‌ها و مدل‌های بزرگی می‌سازند و در پایان جشن آنها را می‌سوزانند. البته این جشن، چندین روز طول می‌کشد.

تور والنسیا
تور والنسیا


در تور والنسیا از پل Calatrava عبور کنید

این پل توسط Santiago Calatrava، مشهورترین معمار والنسیایی ساخته شده است. او بناهای مدرن و زیبای دیگری نظیر شهر علم و هنر، Hemisferic و Umbracle را نیز طراحی کرده است. این پل یکی از‌ مدرن‌ترین و جالب‌ترین پل‌هایی است که در زندگی خواهید دید.

valencia-tour
valencia-tour


در تور والنسیا در جشنواره‌ی La Tomatina ، گوجه‌فرنگی پرتاب کنید

این جشنواره که در آخرین چهارشنبه‌ی ماه آگوست در Bunol در نزدیکی والنسیا برگزار می‌شود، سالانه هزاران نفر را به این شهر می‌کشاند. گردشگران معمولا برای شرکت در این جشنواره، والنسیا را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می‌کنند. در روزهای منتهی به جشنواره، خیابان‌ها پر از گردشگرانی است که از سراسر دنیا برای شرکت در این فستیوال هیجان‌انگیز به اسپانیا سفر کرده‌اند.

در تور والنسیا از موزه‌ی هنر مدرن بازدید کنید

ساختمان این موزه به تنهایی یک هنر مدرن محسوب می‌شود. طراحی مدرن و منحصر‌به‌فرد آن، سبب شده است که این موزه به یکی از مکان‌های مورد توجه گردشگران در شهر تبدیل شود. این موزه مجموعه‌های ارزشمند و بزرگی از آثار هنری را به نمایش گذاشته است.

تور والنسیا
تور والنسیا


در تور والنسیا در پارک Jardines Del Turia  گشتی بزنید

این پارک طویل در کنار بستر یک رود خشک ساخته شده است. در گوشه و کنار این پارک، مجسمه‌ها، عابران و گردشگران و نوازنده‌های دوره‌گرد دیده می‌شوند. می‌توانید دوچرخه‌ای کرایه کنید و از دور زدن در این پارک لذت ببرید. اینجا بهترین مکان برای استراحت و خوردن یک نهار لذیذ است.

Malvarosa
Malvarosa
Malvarosa

در تور والنسیا ساعتی را در ساحل، وقت بگذرانید

در والنسیا سواحل شنی زیبایی وجود دارند که می‌توانید از قدم زدن در آنها لذت ببرید. Malvarosa یکی از سواحل شناخته‌ شده و شلوغ در این شهر است. اگر می‌خواهید در این ساحل غذا بخورید، خود را برای پرداخت هزینه‌های سنگین آن آماده کنید.

در تور والنسیا به آینده سفر کنید

در انتهای پارک Jardins del Turia مجموعه‌ای مدرن و جالب توجه به نام شهر علم و هنر وجود دارد. معماری این بنا بسیار چشم‌گیر و دیدنی است. در این مجموعه‌ی تفریحی، فرهنگی، هنری و علمی می‌توانید از موزه بازدید کنید و فیلم سه بعدی ببینید.

valencia-tour
valencia-tour


در تور والنسیا طعم لذیذ غذای دریایی پائیا (paella) را بچشید

شهر والنسیا محل تولد یکی از سه نوع اصلی پائیا یعنی پائیای والنسیایی است. این غذا از دهه‌ی 1800 در این نواحی طبخ می‌شود. از آنجایی که این غذا بخش مهمی از فرهنگ والنسیا را تشکیل می‌دهد، امتحان کردن طعم آن را به هیچ عنوان از دست ندهید.

در تور والنسیا از بندر والنسیا دیدن کنید

بندر والنسیا معمولا پر از قایق‌های بادبانی از سراسر دنیا است. این شهر، سنتی دیرینه در برگزاری مسابقات قایق‌رانی نیز دارد. در اطراف این بندر، گشتی بزنید و از دیدن سبک زندگی دریایی لذت ببرید.

 
نظر خود را درباره «تور والنسیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تور والنسیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.