زمان مطالعه: 1 دقیقه
روش ساخت آیدی کاربردی تلگرام

روش ساخت آیدی کاربردی تلگرام

از جمله برتری های برنامه تلگرام نسبت به سایر مسنجرها این است که میتوان از طریق آیدی با دیگران ارتباط برقرار...

ساخت اکانت تلگرام

از جمله برتری های برنامه تلگرام نسبت به سایر مسنجرها این است که میتوان از طریق آیدی با دیگران ارتباط برقرار کرد بدون اینکه شماره تلفن مخاطب را داشته باشیم. همچنین میتوانیم برای اکانت خودمان آیدی بسازیم و بجای شماره تلفن، آنرا در اختیار سایرین قرار دهیم . در این مقاله آسمونی قصد داریم روش ساخت آیدی تلگرام و نیز طرز استفاده از آیدی را توضیح دهیم.

فواید داشتن  نام کاربری در تلگرام

اگر دوست ندارید شماره تلفن خود را در اختیار همه قرار دهید، تلگرام راهی ساده پیش پای شما می‌گذارد: نام کاربری! کاربران دیگر می‌توانند با استفاده از نام کاربری‌تان با شما ارتباط برقرارکنند، بدون اینکه لازم باشد شماره تلفن شما را داشته باشند. فایده دیگر نام کاربری در گروه‌ها نمایان می‌شود. کاربران در گروه‌ها می‌توانند با استفاده از نام کاربری‌تان شما را یاد (mention) کنند. منشن کردن در گروه‌ها با استفاده از @ امکان‌پذیر است. حتی اگر نوتیفیکیشن گروه‌ها را غیرفعال کرده باشید، وقتی کسی شما را با نام کاربری‌تان منشن کند، نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد.

همچنین با استفاده از نام کاربری‌تان می‌توانید لینک بسازید و از آن در دیگر شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. برای این کار کافی است نام کاربری خود را به انتهای آدرس (نام کاربری)/http://t.me اضافه کنید تا کاربران دیگر بتوانند از طریق این لینک با شما ارتباط برقرار کنند.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «روش ساخت آیدی کاربردی تلگرام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره روش ساخت آیدی کاربردی تلگرام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.