زمان مطالعه: 3 دقیقه
نگاهی به فیلم جادوی وارونه؛ فیلمی برای اینکه حال شما را خوب کند

نگاهی به فیلم جادوی وارونه؛ فیلمی برای اینکه حال شما را خوب کند

جادوی وارونه یکی از فیلم های جذاب و دیدنی در حوزه کودکان و به خصوص نوجوانان است. فیلم فوق از آنجا که قهرمان اصلی آن دختر است نیز حائز اهمیت می باشد

جادوی وارونه یکی از فیلم های جذاب و دیدنی در حوزه کودکان و به خصوص نوجوانان است. فیلم فوق از آنجا که قهرمان اصلی آن دختر است نیز حائز اهمیت می باشد. دختری سیزده ساله ای به نام «نوری» به همراه دوست صمیمی‌اش«رینا» که هر دو قدرت عجیب و جادویی در خود احساس می‌کنند وارد مدرسه جادو سیج « Sage » می‌شوند. قرار است این مدرسه علاوه بر یاد دادن فنون جادو توانایی‌شان را افزایش داده و توانایی کنترل نیرو را نیز به آنها آموزش دهند.

نگاهی به فیلم جادوی وارونه؛ فیلمی برای اینکه حال شما را خوب کند
نگاهی به فیلم جادوی وارونه؛ فیلمی برای اینکه حال شما را خوب کند

در بدو ورود هر دانش‌آموز باید قدرت خود را به معلم‌های مدرسه نشان دهد و تعیین سطح گردد. پنج گروه در مدرسه وجود دارد:
1- (فلیرها) گروهی که توانایی ایجاد شراره و افروختن آتش را دارند.
2- (فازی ها) گروهی که می‌توانند با حیوانات صحبت کنند.
3- (فلاکسرها) گروهی که توانایی آن را دارند تا تغییر قیافه بدهند.
4- (فلایرها) گروهی که توانایی پرواز دارند.
5- (فلیکرها) گروهی که توانایی به حرکت در آوردن اشیا را دارند.

در بدو ورود بعد از تعیین سطح ( نوری، الیوت، پپر و آندرس) درگروهی تحت عنوان Upside-Down Magic ( UDM) نام نویسی می‌شوند. این چهارنفر از دید مدیر مدرسه، توانایی‌های ناقصی دارند. مدیر مدرسه بر این اعتقاد است که افرادی که جادویشان کامل نیست هدف آسانی برای اهداف جادوی سیاه است به همین دلیل از سرایدار مدرسه «آقای اسکریف» خواسته است تا در زیرزمین مدرسه از آنها مراقبت کند تا به مرور زمان جادویشان را از دست بدهند و به افراد عادی تبدیل شوند.

همکلاسی‌های نوری در ( UDM) شامل یک فلایر به نام «آندرس» است که بیشتر از گروهی‌هایش می‌تواند پرواز کند؛ اما نمی‌تواند فرود بیاید. یک فلیر به نام «الیوت» که به جای آتش، دود تولید می‌کند و یا فلکیر به نام «پپر» که به جای آن که اشیا را به خود نزدیک کند به دور دست پرت می‌کند
نوری که خود را یک فلاکسر می‌داند دوست دارد تا در روز جشن بنیانگذارن مبدل به یک بچه گربه شود و به همین دلیل قوانین سخت مدرسه را در مورد خود و گروه ( UDM) را تاب نمی‌آورد او در پی آن است تا نیروی خود را در تغییر شکل به حیوانات کنترل و بتواند مطابق اصول سخت گیرانه مدرسه رفتار کند؛ اما هر بار شکست می‌خورد. او بر خلاف سایر بچه‌های گروه تغییر شکل دهنده که تنها می‌توانند به چند حیوان محدود مبدل شوند می‌تواند به صورت همزمان به چند حیوان مختلف مبدل شود.

در این فاصله «رینا » که یک فلیر است و توانایی ایجاد گلوله‌های آتش را دارد کتاب جادوی سیاه را در کتابخانه مدرسه می‌یابد. او تنها یک صفحه از کتاب را برای افزایش قدرت جادویش می‌خواند تا بتواند در مقابل یکی دیگر از شاگردان که قدری قدرتش از او بیشتر است خودنمایی کند؛ اما غافل از آنکه که با خواندن تنها یک صفحه از کتاب قدرت جادوی سیاه به او منتقل می‌شود و به همان هدف آسان برای جادوی سیاه مبدل می‌شود که مدیر مدرسه از آن واهمه داشت.

آقای اسکریف که تحمل نامیدی بچه‌های گروه( UDM) را ندارد شروع به آموزش آنها می‌کند. خود آقای اسکریف از گروه فازی ها بوده اما بر خلاف سایرین از آنجا که تنها با آوازش با حیوانات صحبت می‌کرده است از سایرین دور نگه داشته شده بود. بچه‌ها تحت آموزش او استعدادهای خود را گسترش می‌دهند. در روز جشن، رینا تحت تاثیر جادوی سیاه تسخیر می‌شود. هیچ کس نمی‌تواند از پس او بر بیاید تنها کسانی که به مقابله با او می‌پردازند همان گروه ( UDM) است، هر کدام از آن چهار نفر به نیروها و استعدادهای خود جلوی نیروی قوی و قدرتمند جادوی سیاه می‌ایستند و نوری با مبدل شدن به موجودی ترکیبی از اژدها و گربه ضربات نهایی را به آن وارد می‌سازد و از رینا که جادوی سیاه از وجود او سوء استفاده می‌کند می‌خواهد تا از درون آن جادوی سیاه را نابود سازد؛ در نهایت آنها موفق به شکست جادوی سیاه می‌شوند.

فیلم «جادوی وارونه» فیلمی جذاب و دیدنی در ژانر علمی- تخیلی و محصول سال 2020 به کارگردانی «جو نوسباوم» است؛ بازیگرانی همچون ایزابللا رز، سیینا آگودونگ، کایل هوارد، الی ساموحی، الیسون فرناندز , ماکس تورینا و...در کشور های امریکا و کانادا ساخته شده است.
این فیلم توسط دیزنی تولید شده و فیلمی اقتباسی از مجموعه داستان‌های فانتزی نوشته سارا ملینوفسکی، لورن میراکل و امیلی جنکینز است.

فیلم در نگاه اول به نظر یک فیلم کودکانه می‌آید؛ اما به مرور و پیشرفت داستان آن چه شما را جذب آن می‌سازد پیام‌های قوی است که در لایه‌های فیلم قرار داده شده است. فیلم نه تنها برای کودکان و نوجوانان بلکه برای تمامی قشرهای سنی توصیه می‌شود.

نظر خود را درباره «نگاهی به فیلم جادوی وارونه؛ فیلمی برای اینکه حال شما را خوب کند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نگاهی به فیلم جادوی وارونه؛ فیلمی برای اینکه حال شما را خوب کند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.