زمان مطالعه: 2 دقیقه
اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری

اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری

اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری Motorized courier به گزارش آسمونی اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری...

اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری

اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری
اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری
Motorized courier

به گزارش آسمونی اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری در واقع سازمان و اتحادیه شرکت های حمل بار اعم از باربری تهران و یا پیک موتوری است.

اکنون می خواهیم یکی از موارد مهمی که ممکن است برای شما عزیزان سوال باشد را بررسی کنیم: اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری. البته بسیاری از افراد ممکن است صرفا بخواهند از خدمات شرکت های اتوبار تهران استفاده کنند و در زمینه اتحادیه این صنف هرگز چیزی نپرسند. اما بد نیست که بدانید شرکت های باربری تهران، دارای صنف و یک نهاد رسمی هستند که دارای وب سایت مشخص و جامعی بوده و می توان از آن برخی اطلاعات مفید و یا مهم را بدست آورد.

جهت بازدید از وب سایت سازمان اتحادیه باربری تهران، می توانید به آدرس http://epmv.ir  مراجعه نموده و اطلاعات لازم را در آن براحتی جستجو کنید. در این سایت هنگام ورود می توانید از منوی بالای سایت فوق، با  کلیلک بر روی لینک های مربوطه، با فعالیت ها، قوانین و خدمات و همچنین نحوه ارتباط با این سازمان را مطالعه و مطلع شوید.

در همان صفحه اول اتحادیه باربری، همانند بسیاری از سایت های دیگر بخش "آخرین اخبار" وجود دارد که در آن می توانید آخرین اخبار مربوطه به زمینه های مختلف مرتبط با فعالیت های این سازمان را مطالعه کنید. همچنین با کلیک بر روی "آرشیو اخبار" نیز در صورت تمایل می توانید از خبرهای گذشته آگاهی پیدا کنید.

یکی دیگر از لینک های مفید بالای سایت، بخش "قوانین و مقررات" است که با بردن ماوس بر روی آن و نمایش "قوانین نظام صنفی" ، می توانید فایل پی دی اف مربوطه را دانلود کنید. همچنین با مطالعه بخش ها و لینک های دیگر مانند "خدمات" و "آموزش" اطلاعات مفیدی را بدست آورید.

union-light-transportation-and-motorized-courier
union-light-transportation-and-motorized-courier

به گزارش آسمونی همچنین در بخش درباره ما، سایت این نهاد می توانید با اعضای هیئت مدیره، کارکنان این نهاد و سمت آنها آشنا شوید تا در صورت نیاز به تماس و یا مراجعه سریع تر بتوانید با افراد مسئول ارتباط برقرار کرده و مشکل تان را برطرف و یا اطلاعات مورد نظرتان را بدست آورید.

از طرف دیگر در صورت نیاز به تماس با این سازمان، می توانید به صفحه "ارتباط با ما" رفته و از آدرس و شماره های تماس آن مطلع شده و یا در صورت نیاز با پر کردن فرم تماس (حاوی نام، پست الکترونیک، شماره تماس و متن پیام) با این سازمان در تماس باشید.هر چند که جهت صرفه جویی در وقت شما، ما این کار را برای شما انجام داده و مشخصات تماس با این نهاد را در اختیارتان می گذاریم:

آدرس اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری: تهران میدان منیریه خیابان ابوسعید بن بست سوم پلاک 6

تلفن اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری:   66961044 - 66961045 - 6473

فکس اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری:66406734

البته در کنار وب سایت اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری، سایت دیگری نیز اطلاعات مناسبی در اختیارتان می گذارد که وب سایت "اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور" است. البته این نهاد که از سالهای 1386 و 1387 فعالیت خود را بطور رسمی آغاز کرده، در زمینه امور اتحادیه حمل و نقل (تاکسی، ون، مینی باس، وانت بار و اتوبوس) شهرهای کوچک با جمعیت کمتر از صدهزار نفر مشغول به کار است. در حال حاضر دفتر این سازمان در خیابان باقرخان تهران قرار دارد.

لذا توجه داشته  باشید که شیوه عملکرد و وظایف این دو سازمان با یکدیگر متفاوت است.

نظر خود را درباره «اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.