زمان مطالعه: 2 دقیقه
نقد فیلم چراغ های ناتمام

نقد فیلم چراغ های ناتمام

چراغ‌های ناتمام فیلمی به کارگردانی مصطفی سلطانی، نویسندگی محسن جسور و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی و مجید...
چراغ‌های ناتمام فیلمی به کارگردانی مصطفی سلطانی، نویسندگی محسن جسور و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی و مجید اسماعیلی محصول سال 1395 است. آسمونی در این بخش به معرفی و نقد فیلم چراغ های ناتمام می پردازد.

خلاصه فیلم چراغ های ناتمام

فیلم سینمایی «چراغ‌های ناتمام» دربارهٔ نویسنده‌ای پایبند به باورهای اعتقادی است که به دنبال مضمونی مرتبط با باورهایش می‌گردد.

بازیگران فیلم چراغ های ناتمام

مجید صالحی شقایق فراهانی علیرضا استادی حسین مهری الهام نامی حسین ملکی داریوش ارجمند

عوامل فیلم چراغ های ناتمام

مصطفی سلطانی (راست)، مجتبی امینی (چپ) در نشست خبری سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر محسن جسور (راست)، وحید مقدسی (چپ) در نشست خبری سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر

مدیر تدارکات: علی حسین قاسمی منشی صحنه: سحر عقیقی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: آرش سجادی حسینی طراح جلوه‌های ویژه میدانی:حمید رسولیان طراح جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی طراح لباس: زهرا صمدی نویسنده: محسن جسور بازنویسی فیلم نامه: پرویز شیخ طادی و مصطفی سلطانی مدیر تولید: مقصود میرهاشمی موسیقی: هادی رحمانی مدیر صدابرداری: رضا تهرانی صداگذاری و میکس: وحید مقدسی و احسان افشاریان طراح چهره پردازی: شهرزاد عقیقی طراح صحنه و دکور: بابک پناهی بازیگردان: امیرحسین عسگری تدوین: پرویز شیخ طادی و احسان شیبانی مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی تهیه‌کننده: مجتبی امینی و مجید اسماعیلی کارگردان: مصطفی سلطانی

نقد فیلم چراغ های ناتمام
نقد فیلم چراغ های ناتمام

نقد فیلم چراغ های ناتمام

باز هم با آن دست فیلم هایی سر و کار داریم که فقط بخاطر تم دفاع مقدس و پرداختن به موضوع شهدا وارد جشنواره شده و هیچ منطقی حضور این فیلم در جشنواره امسال را قبول نمی کند. نویسنده ای که با افکاری مغشوش و پراکنده با کسی سر سازگاری ندارد و از همه گریزان است. مذهبی شاید نباشد اما بسیاز معتقد و با خداست و هرکاری انجام نمی دهد. همین باعث می شود تا بشیاری از کارهایش را از دست بدهد و نتواند در جامعه مشغول به کاری بشود که ناگهان کاری به او پیشنهاد می شود که سفارشی ست و همچون خود فیلم کسی سفارشش را داده تا تحویل بگیرد! مجید صالحی را اینبار میبینیم در هیبت یک نقش اصلی جدی عصبانی بی حوصله و کمی نویسنده که شاید کمتر او را در نقش جدی دیده باشیم. همسرش را داریم که شقایق فراهانی آن نقش را ایفا میکند و باقی نقش ها که چیزی برای گفتن ندارد. در کل فیلم حرفی برای گفتن ندارد فقط صرف اینکه به موضوع دفاع مقدس پرداخته و از شهدا و جنگ می گوید همانند بسیاری دیگر از آثار امسال جشنواره وارد بزرگترین رویداد سینمایی ایران شده است و هیچ چیزی برای دیدن و وقت گذاشتن ندارد و حتی چیزی برای نقد کردن و سخن گفتن...انتظار ما از فیلم های امسال جشنواره بیشتر از این حرف ها بود نه اینکه اکثر فیلم ها را ناراضی و ناراحت از سینما بیرون بیاییم.
نظر خود را درباره «نقد فیلم چراغ های ناتمام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نقد فیلم چراغ های ناتمام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.