زمان مطالعه: 2 دقیقه
آدم های فضایی به زمین حمله خواهند کرد؟؟؟

آدم های فضایی به زمین حمله خواهند کرد؟؟؟

استفان ‌هاوكنیگ، دانشمند برجسته بریتانیایی بر این باور است كه موجودات فضای تقریبا به طور قطع وجود دارند؛...

ufos
ufos

استفان ‌هاوکنیگ، دانشمند برجسته بریتانیایی بر این باور است که موجودات فضای تقریبا به طور قطع وجود دارند؛ اما انسان نه تنها باید از هرگونه تلاش برای ارتباط با آنها خودداری کند، بلکه باید از هرگونه تماس نیز دوری جوید. آسمونی در این بخش اطلاعات جالبی در مورد آدم فضایی ها برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید.

به گزارش «تابناک» اجتماعی به نقل از تایمز، اظهار نظر جدید وی در یک مجموعه مستند بیان شده است که در رابطه با آخرین عقاید‌هاوکینگ، یکی از برجسته ترین دانشمندان جهان در زمینه بزرگترین رازهای موجودات است.

وی در این مستند می‌گوید: موجودات بیگانه تقریبا به طور قطع، نه تنها در سیارات بلکه در بسیاری نقاط کائنات و احتمالا مرکز ستاره‌ها وجود داشته و حتی در فضای بین سیاره‌ها نیز شناور هستند.

منطق ‌هاوکینگ در این باره برای خودش بسیار ساده است. بنا بر نظر وی، کائنات صد میلیارد کهکشان را داراست که هر کدام شامل میلیون‌ها ستاره هستند و در چنین فضای بزرگی به نظر می‌رسد که زمین تنها جایی نباشد که زندگی در آن پیشرفت داشته است.

وی در این باره گفت: برای بسیاری از مغزهای ریاضی، تنها استناد به اعداد موجود برای اندیشیدن به موجودات فرازمینی منطقی است؛ تنها چالش موجود این است که ارتباط با این موجودات چه حالاتی می‌تواند داشته باشد.

پاسخ وی به این پرسش که این ارتباط تا اندازه زیادی مشابه با ارتباط با میکروب‌ها و یا حیوانات ساده است، همان شکل از حیاتی است که در بخش عظیمی از تاریخ کره زمین بر آن حاکم بوده است.

یکی از صحنه‌های این مستند ساخته شده برای شبکه دیسکاوری، نشان دهنده گله‌هایی از حیوانات دو پای گیاهخوار است که روی یک صخره فضایی هستند و مورد هجوم مارمولک‌های بالدار زرد قرار می‌گیرند.

این‌گونه صحنه‌ها زاده تخیل هستند، اما‌ هاوکنیگ با استفاده از آنها به نکته مهمی اشاره می‌کند که تنها شکل‌های معدودی از حیات هوشمند بوده و تهدید به شمار می‌روند. وی بر این باور است که ارتباط با این اشکال حیات می‌تواند برای انسان نابود کننده باشد.

وی بیان می‌کند، ممکن است این اشکال حیات، به سادگی تنها برای استفاده از منابع به زمین حمله کنند و سپس بروند. حال برای اینکه بدانیم چگونه ممکن است اشکال هوشمند حیات به مرحله‌ای پیشرفت کنند که ما نمی‌خواهیم، کافی است به خود نوع بشر نگاه کنیم. من گمان می‌کنم آنها ممکن است در کشتی‌های بزرگ باشند و همه منابع سیاره خودشان را از بین برده باشند. این گونه موجودات پیشرفته احتمالا کوچ نشین خواهند بود و به دنبال تجمع منابع هستند آن هم در هر سیاره ای که باشد.

وی اینگونه نتیجه‌گیری می‌کند که تلاش برای ارتباط با این انواع می‌تواند بسیار خطرناک باشد: اگر این موجودات بیگانه با ما دیدار کنند، به گمانم نتیجه آن مانند کشف قاره آمریکا توسط کریستف کلمب باشد که برای سکنه بومی خود آمریکا هیچگاه رخداد خوبی نبود.

تکمیل این مستند برای ‌هاوکینگ 68 ساله که قدرت کمی برای ارتباط دارد، موفقیت بزرگی است. تکمیل این پروژه سه سال به طول انجامید که در این مدت، وی تأکید زیادی بر بررسی دوباره نوشته‌های بلند و چک کردن دوباره فیلم داشت.

جان اسمیت، تهیه کننده این برنامه در شبکه دیسکاوری می‌گوید، قصد ساخت فیلمی بود که در کنار علمی بودن برای همه بینندگان جذاب باشد که به دلیل پیچیدگی افکار موجود در آن کار سختی بود.

هاوکنیگ پیش از این نیز وجود حیات فرازمینی را احتمال داده بود؛ اما دیدگاه وی با مجموعه ای از پیشرفت‌های علمی از سال 1995 مانند کشف بیش از 450 سیاره‌ای که به دور ستاره‌های دور می‌چرخند و نشان داد که وجود سیاره پدیده‌ای رایج است، وضوح بیشتری یافت.

به تازگی پروفسور «برایان کاکس»، دانشمند دیگری نیز در یک مجموعه مستند از شبکه «بی بی سی»، احتمال وجود زندگی در مریخ و تایتان، یکی از قمرهای کیوان را مطرح کرد.

نظر شما عزیزان در مورد آدم فضایی چیست؟ در بخش نظرات، آسمونی را در جریان بگذارید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آدم های فضایی به زمین حمله خواهند کرد؟؟؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آدم های فضایی به زمین حمله خواهند کرد؟؟؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.