زمان مطالعه: 3 دقیقه
انواع تبلیغات

انواع تبلیغات

تبلیغات به دسته های مختلفی تقسیم می شود. شما به عنوان تبلیغ کننده باید شناخت خوبی از انواع تبلیغات داشته باشید.

تبلیغات به دسته های مختلفی تقسیم می شود. شما به عنوان تبلیغ کننده باید شناخت خوبی از انواع تبلیغات داشته باشید، طوری که بتوانید به خوبی موقعیت های تبلیغ را شناسایی کنید. و آن چه برای شما سودمند تر و تاثیر گذار تر است را انتخاب کنید. و از این روش ها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنید، تا افزایش درآمد داشته باشید. جهت آشنایی با انواع تبلیغات و انتخاب بهترین روش برای خود با آسمونی همراه شوید.

انواع تبلیغات

انواع تبلیغات
انواع تبلیغات
  1. تبلیغات محیطی
  2. تبلیغات شخصی
  3. تبلیغات اینترنتی
  4. تبلیغات تجاری

حالا که با سرتیترهای انواع تبلیغات آشنا شدید، تک تک آن ها در این مقاله توضیح می دهیم. تبلیغات محیطی: از انواع تبلیغات می توان به تبلیغات محیطی اشاره کرد، که عمدتا در خارج از منزل انجام می شود. تبلیغات محیطی قدیمی ترین روش تبلیغات است. یکی از مزیت های تبلیغات محیطی این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات است، زیرا برای دیدن زیبایی های محیط اطرافش، این نوع تبلیغات در دید مخاطب جلوه می کند.

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی شامل نصب پوستر تبلیغاتی در مکان های عمومی، نمایش آگهی شما بر روی بیلبوردها، تلویزیون های شهری، تابلوهای تبلیغاتی در سایزهای مختلف، تبلیغات در مراکز خرید و فروش به شکل استند، توزیع تراکت در محل های عمومی مانند سالن های ورزشی و تفریحی و همچنین تبلیغات بر روی  وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس های تندرو، خطوط مترو و ... است. این روش ها در مقایسه با روش های تبلیغاتی دیگر هزینه بیشتری را به دنبال دارد. 

تبلیغات شخصی

تبلیغاتی است که افراد روی خودشان انجام می دهند. یعنی برند خودشان را تبلیغ می کنند. این تبلیغات برای یک فرد است یا یک تیم تبلیغاتی برای یک فرد انجام می دهند. این نوع تبلیغات می تواند خیلی تاثیر گذار باشد. بیلبورد هایی که در خیابانها زده می شود به خاطر رفت و آمد زیاد برای تبلیغ برند شخصی بسیار تاثیر گذار است

 تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی برای ارسال تبلیغات به عنوان یک کانال ارتباطی می باشد، از این راه موثر میتوانید نام تجاری و محصول تان را معرفی کنید و به هدف نهایی یعنی فروش برسید.

مزایای تبلیغ اینترنتی

  1. در تبلیغات اینترنتی به علت اینکه مخاطبان شما را بسیار می بینند، تبلیغ تاثیر زیادی روی مخاطبان می گذارد .
  2. می توانید متمرکزتر با مشتریان هدف در ارتباط باشید.
  3. می توان بازخورد تبلیغات تان را اندازه بگیرید و تبلبغاتتان را اصلاح کنید.
  4. سرعت تبلیغات بالاست، یعنی مشتریانتان بلافاصله بعد از طراحی و قرار دادن در فضای مجازی آن را می بینند .
  5. با مشتریان ارتباط موثر بیشتر و عمیق تری می توانید برقرار کنید.
  6. روش تبلیغات اینترنتی، علی رغم تاثیر بیشتر نسبت به روش محیطی هزینه ارزان تری دارد.
  7.  تبلیغات اینترنتی شامل: تبلیغات در واتس اپ، تلگرام، کوکو، اینستاگرام، توئیتر، وب سایت و وبلاگ هاست.

تبلیغات تجاری

انواع تبلیغات
انواع تبلیغات

مجموعه تبلیغاتی است که شما برای تبلیغات و بیزینس و کسب و کار خودتان انجام می دهید. مهم ترین موضوع این است که تیم های متخصص تبلیغ نویسی شما را انجام دهند. چرا که آنها می دانند، چه متنی را برای تبلیغ شما (چه تبلیغات کاغذی چه تبلیغات تحت وب) استفاده کنند. که مخاطب به راحتی با شما آشنا شود و با شما ارتباط برقرار کند. با آسمونی در تجارت الکترونیک پیشتاز می شوید.

انواع ابزارهای رسانه محیطی

  1. بیلبورد های تبلیغاتی
  2. استندهای تبلیغاتی
  3. لمپوست بنر
  4. استرابوردهای تبلیغاتی
  5. تلویزیون های تبلیغاتی شهری
  6. تبلیغات برروی بدنه تاکسی های شهری
  7. تبلیغات برروی بدنه اتوبوس های شهری
  8. تبلیغات پل های هوایی و عابر پیاده
  9. دیواری نویسی
  10. دستگیره های تبلیغاتی
  11. استیکرهای سه بعدی تبلیغاتی
  12. و ابزارهای خلاقانه و نامتعارف

استفاده از وب سایت ها در تبلیغات

امروزه یکی از راه های بسیار موثر در تبلیغات و آگهی دادن استفاده از اینترنت است. زیرا علاوه بر این که طیف بسیار گسترده ای از افراد، سطح متوسط و بالای جامعه را تشکیل می دهند، احتمال توجه مخاطبان به تبلیغات اینترنتی بسیار بیش تر از تبلیغات غیر اینترنتی است. علاوه بر این، این گونه تبلیغات از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر از انواع دیگر تبلیغات هستند. یعنی تبلیغ کننده می تواند با هزینه کمتر تبلیغات بسیار موثرتری را انجام دهد. شما می توانید برای تبلیغات خود در فضای وب از سایت های پربازدید همچون آسمونی استفاده کنید. 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «انواع تبلیغات» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره انواع تبلیغات فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.