زمان مطالعه: 1 دقیقه
احتمال شب قدر در کدام شب بیشتر است؟

احتمال شب قدر در کدام شب بیشتر است؟

اعمال شب قدر به طور کلی در سه شب برگزار می‌شود. زیرا تاریخ دقیق آن مشخص نیست اما احتمال شب قدر بودن یکی از آن‌ها بیشتر است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی رضایی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان با اشاره به اعمال سفارش شده در شب‌های قدر گفت: برای هر سه شب قدر اعمالی سفارش شده است که شب‌زنده‌داری از  جمله بهترین اعمال در این شب‌ها است. وی ادامه داد: بر اساس روایت‌ها، حضرت زهرا (س) در شب‌های قدر به صورت امام حسن(ع) و امام حسین (ع) آب می‌زدند تا خوابشان نبرد و بتوانند در طول شب عبادت کنند.

این کارشناس علوم قرآنی ادامه داد: خواندن دو کعت نماز که بعد از حمد هفت مرتبه سوره توحید خوانده می‌شود، خواندن سوره‌های عنکبوت، روم و دخان، دعای جوشن کبیر و دعای افتتاح از جمله اعمال سفارش شده در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان است.

وی تصریح کرد: امیدوار هستیم در دو شب نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان که از جمله شب‌های پرفضلیت قدر به شمار می‌روند خدا عبادت‌هایمان را پذیرفته باشد و این توفیق را بدهد تا در شب بیست و سوم این ماه مبارک نیز عبادت کنیم.

حجت الاسلام رضایی خاطر نشان کرد: بر اساس روایت ها، به احتمال قوی شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان شب قدر است و در این شب اعمال ثبت شده برای یک سال آینده انسان‌ها تایید می‌شود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «احتمال شب قدر در کدام شب بیشتر است؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره احتمال شب قدر در کدام شب بیشتر است؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.