زمان مطالعه: 2 دقیقه
گواهینامه TUV آلمان

گواهینامه TUV آلمان

TUV انجمن بازرسی فنی مشاغل آلمانی می باشند که خدماتی مانند بازرسی و ارائه گواهینامه برای محصول را انجام می دهند.

آسمونی در ادامه مقالات معرفی گواهینامه های معتبر، در این بخش به معرفی گواهینامه آکادمی TUV آلمان می پردازد. برای آشنایی با گواهینامه آکادمی TUV آلمان ، به ارائه اطلاعات اولیه ای در این مورد می پردازیم. دعوت می کنیم تا پایان همراهمان باشید.

گواهینامه آکادمی TUV آلمان

TUV یک آکادمی مشهور بین المللی است که با کیفیت بسیار بالا و تجربیات حرفه ای و قدرتمند از بازارهای بین المللی با دیدگاه ها و دانش ویژه در حیطه صدور مدارک بین المللی فعالیت میکند. 
TÜV اختصاری برای سه کلمه آلمانی Technischer Überwachungs-Verein به معنی “اتحادیه بازرسی و پایش فنی” می‌باشد.
آرم TÜV یک آرم ثبت شده تحت حفاظت بین‌المللی است و فقط شرکت‌هایی اجازه دارند این نام را استفاده کنند که مطابق با ضوابط اتحادیه توف‌های آلمان (Verein deutscher TÜV) حداقل 25% سهام آن‌ها متعلق به یکی از TÜVهای ثبت شده در آلمان باشد. در اواخر قرن نوزده میلادی و در مسیر صنعتی شدن کشور آلمان، سازمان‌هایی در فدرال‌ها و یا مناطق متفاوت این کشور به منظور تضمین کیفیت در محصولات صنعتی و پایش در زمینه‌های مختلف فنی شکل‌دهی شدند.
پدید آمدن این سازمان‌ها بر پایه بکارگیری دانش و تخصص موجود در صنایع و ایجاد ساختارهای معین به منظور بازرسی و پایش به صورت شخص ثالث و بی‌طرف، بوده است.
سازمان‌هایی که با عنوان TÜV در فدرال‌های مختلف آلمان به وجود آمده‌اند،‌ با پیشوند یا پسوند مرتبط با منطقه خود در آلمان نام‌گذاری شده و به صورت شخصیت‌های مستقل حقوقی در مناطق مختلف آلمان ثبت شده‌اند.

گواهینامه آکادمی TUV آلمان
گواهینامه آکادمی TUV آلمان


سازمان‌های TÜV با تشکیل گروه‌های کاری تلاش در گسترش پهنه عملیاتی خود داشته‌اند و در این مسیر گروه‌های متفاوتی به شکل هولدینگ سازماندهی شده‌اند.
دانشپذیر گرامی شما توسط این صفحه می توانید درخواست صدور گواهینامه Tuv آلمان را ثبت نمایید. لطفا قبل از ثبت درخواست نکات و شرایط لازم جهت ثبت درخواست خود را در زیر مطالعه نمایید:
در زیر میتوانید نمونه گواهینامه آکادمی TUV آلمان را مشاهده نمایید.

مشخصات گواهینامه آکادمی TUV آلمان

نام گواهینامه: گواهینامه پایان دوره آموزشی از آکادمی TUV آلمان
مرجع صادرکننده : آکادمی TUV آلمان
شرکت بین المللی TUV Boardدر زمینه ثبت و صدور گواهینامه ها تاسیس گردیده است و تحت اعتبار سازمان ALAB آمریکا فعالیت می نماید.
مرکز توسعه آموزش های الکترونیکی پارس موفق به اخذ نمایندگی آکادمی TUV آلمان شده است .
گواهینامه های این آکادمی از مرکز بین المللی و رسمی آلمان صادر شده و از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است که درسراسر دنیا معتبر است.
از ویژگی های گواهینامه صادر شده از این مرکز مشهود بودن، قابل استعلام بودن اعتبار وارزش بالای آنها هستند و شناختی بین المللی و گسترده از این آکادمی وجود دارد که به فرآیند صدور گواهینامه های آن اعتبار می بخشد.
برای مقابله با نیازهای مدرن در مسائل مربوط به سازمان، مدیریت و ایمنی و … به شما کمک می کند.
این آکادمی نیازهای مدرن افراد را در زمینه صدور گواهینامه های معتبردر حیطه مشتری مداری، خدمات و تولیدات بهتر به شما ارائه می دهد.
این آکادمی بدون درنظر گرفتن بعد مکان و مسافت به انجام کسب و کار در سراسر جهان می پردازد.

لازم به ذکر است که این سایت دیگر منحل شده است و دیگر فعالیتی ندارد. چنانچه به دنبال دریافت مدرک بین المللی هستید بهتر است از آموزشگاه هایی که خدمات دریافت کرده اید اطلاعات لازم را کسب کنید. زیرا سایت های بسیاری هستند که نیاز به بررسی و راستی آزمایی دارند و در صورت عدم صلاحیت و اعتبار، مسئولیت آن با خود افراد است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «گواهینامه TUV آلمان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره گواهینامه TUV آلمان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.