زمان مطالعه: 6 دقیقه
تور ترکیه

تور ترکیه

ترکیه کشوری توریستی می باشد. و تور ترکیه همواره از طرفداران پرو پا قرصی برخوردار می باشد.  معرفی شرکت های...

ترکیه کشوری توریستی می باشد. و تور ترکیه همواره از طرفداران پرو پا قرصی برخوردار می باشد.

tour-of-turkey-2
tour-of-turkey-2

  معرفی شرکت های گردشگری مجاز فروش تور ترکیه:

تور ترکیه
star-5
star-5
 
آدرس کامل  
تلفن تماس         
آدرس سایت  

 کشور ترکیه یکی از 8 کشور توریستی دنیاست و یکی از مهم ترین منابع درآمدی ترکیه ، صنعت گردشگری ست. این کشور از آب و هوای مدیترانه ای برخوردار است و غذاهای لذیذ آن در دنیا شهرت دارد . اگر می خواهید درباره ترکیه بدانید ، با آسمونی همراه باشید:

تور ترکیه
تور ترکیه

 پایتخت ترکیه : آنکارا
شهرهای توریستی ترکیه : استانبول – آنتالیا – بدروم – کوش آداسی – مارماریس
 جمعیت ترکیه: 73,193,000 نفر
 مذهب مردم ترکیه: مسلمان
 واحد پول ترکیه: لیر 
 زبان مردم ترکیه: ترکی
 فاصله هوایی ترکیه تا تهران: 3:05 ساعت
 اختلاف ساعت ترکیه با تهران: ‎+0:30

تور استانبول
تور استانبول

  تور استانبول تابستان در کشور ترکیه

استانبول به عنوان بزرگترین شهر تاریخی، اقتصادی و فرهنگی ترکیه که هر ساله پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان بیشماری می باشد.

این شهر مرکز برگزاری فستیوال های بین المللی در حوزه فرهنگ و هنر می باشد که هر ساله هنرمندان بزرگ را به سمت خود می کشاند.

علاوه بر جاذبه های طبیعی و تاریخی محل تقارن دو فرهنگ آسیایی و اروپایی می باشد. استانبول تنها شهر در دنیا می باشد که در دو قاره قرار دارد و همین امر بر جذابیت این شهر افزوده است.

در تور ترکیه جاذبه های گردشگری استانبول عناوین تفریحی زیر هستند.

  10 جاذبۀ برتر توریستی در تور استانبول شهر گردشگری ترکیه

 استانبول شهری است که به خوبی جامۀ فرهنگ و تاریخ خود را به تن کرده و آنها را در شکل شهری هیجان‌انگیز آمیخته است که چیزهای زیادی برای ارائه به مسافران سرتاسر جهان دارد. بنیان آن به دوران نوسنگی بازمی‌گردد. استانبول امروزی شهری مدرن است که به واسطۀ مساجد، قصرهای سلطنتی و کلیساهای جامع و نیز بازارهای سنتی به میراث تاریخی خود وفادار مانده است. بزرگترین شهر ترکیه، قد برافراشته میان غرب و شرق، هاله‌ای از سحر و افسون را می‌پراکند که به مذاق تمامی بازدیدکنندگان خوش خواهد آمد. در ایران نیز سالیان گردشگران زیادی با تور استانبول به این شهر زیبا و تاریخی سفر میکنند. یک نمای کلی از برترین جاذبه‌های توریستی در تور استانبول:

 برج گالاتا ترکیه, موزه باستان شناسی استانبول, کلیسای چورا, آب انبار کلیسا (Basilica Cistern ), کاخ دلمه‌باغچه, مسجد سلیمانیه, بازار بزرگ استانبول, کاخ توپکاپی,مسجد آبی, ایاصوفیه

تور آنتالیا
تور آنتالیا

تور آنتالیا تابستان در کشور ترکیه

 آنتالیا بزرگترین خط ساحلی ترکیه در ساحل دریای مدیترانه را دارد ( از Gazipasa شروع میشود و به Kalkan میرسد) و یکی از مراکز توریستی- تفریحی ساحلی ترکیه است. آنتالیا، بعد ازشهر استانبول - ترکیه، یکی از بزرگترین مراکز جذب توریست در کشور ترکیه است. آثار و جاذبه های متنوع موجود در تور آنتالیا، بی هیچ اغراقی، باعث جذب توریست از سراسر دنیا میشود. یک منطقه سرسبز با کوه ها و ساحل زیبا. در تور آنتالیا در شهر راه بروید و از خنکای ساحل لذت ببرید. ماهی گیران و بادبان کشتی ها و قایق ها که در باد حرکت میکنند را ببینید.

 همه فصل ها برای تور آنتالیا مناسب است، در واقع یک مقصد گردشگری پرطرفدار و اجتناب ناپذیر است، به خصوص در تابستان.
شهری که طولانی ترین خط ساحلی ترکیه را دارد و گردشگران را با سواحل آبی خود جذب میکند.

آنتالیا به عنوان بهشت روی زمین شناخته شده است. برجسته ترین ویژگی تور آنتالیا، درختان انبوه پالم است که با خنکای سایه خودشان شما را در طول مسیر ساحل همراهی میکنند. درختانِ ویژه مناطق مدیترانه ای که در گرمای تابستان هوای معتدل خنک و در سرمای زمستان هوای بارانی دارند. با این آب و هوا همیشه احساس میکند در خانه گرم هستید.
امکان ندارد که از سفر به آنتالیا خسته شوید چه انفرادی سفر کنید و چه با خانواده و یا حتی با دوستانتان؛ بهترین لحظات تفریح و فراغت خود را در آنتالیا خواهید داشت.

تور بدروم
تور بدروم

تور بدروم تابستان در ترکیه

در تور ترکیه جاذبه های گردشگری بدروم عناوین تفریحی زیر هستند.

در تور بدروم :

جزیره باغ های زیتون
جزیره ای برای هر نوع سلیقه با هر نوع سطح درآمدی
جزیره طلوع و غروب آفتاب در شن های سفید ساحل
سرزمین آب های ابدی
شهر دریا، ساحل و تاریخ!
شهر هرودوت
شهر زمستان ها و تابستان های ملایم مدیترانه ای
آیا دوست دارید بعد از کارکردن یک تور برای استراحت انتخاب کنید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، شک نداشته باشید که تور بُدروم مناسب ترین انتخاب است.

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی

تور کوش آداسی تابستان در ترکبه

کوش آداسی مقصدی که تعطیلات بی نظیری را به گردشگران ارائه می دهد .
کوش آداسی، یکی از معروف ترین شهر های کشور ترکیه در حوزه دریای اژه می باشد.
کوش آداسی جزیره ای برای همه افراد با هر نوع سلیقه ای.
چه افرادی که به دنبال مکانی برای استراحت می گردند و چه کسانی که به دنبال ساحل آرام و زیبا هستند تور کوش آداسی گزینه ی مناسبی است.
تابش آفتاب 300 روز در سال !

آب و هوای مدیترانه ای کوش آداسی با تابستان گرم و زمستان های خنک با وزش باد ملایم موجب شده است تا فصل گردشگری طولانی را بخصوص برای علاقه مندان به حمام آفتاب، داشته باشد.

ساحل نقره ای و طولانی کوش آداسی که با ارائه انواع فعالیت های تفریحی روز خاطره انگیز برای شما ایجاد می کند.

تور مارماریس
تور مارماریس

تور مارماریس تابستان در کشور ترکیه

مارماریس را باید پادشاه سواحل ترکیه با بزرگ‌ترین خط ساحلی نامید.
قدمت این شهر به شش قرن قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد. شهری با جمعیت ثابت حدود 40000 نفر که گردشگرانی را از سراسر دنیا، به‌خصوص از کشورهای اروپایی به‌خصوص انگلستان و اسکاتلند، می‌پذیرد. این شهر یکی از مهم‌ترین مراکز تجمع کشتی‌ها در ترکیه و همچنین مرکزی برای مسابقات اتومبیل‌رانی است.

گیاهان گرمسیری، نوار ساحلی با صخره‌هایی بزرگ، غارهای زیبا و آب زلال و فیروزه‌ای از دلایل جذب گردشگران بیشتر می‌باشند.

جاذبه‌های گردشگری تور مارماریس ترکیه:

 1. مارماریس شب‌های بسیار زیبا و زنده‌ای دارد و در خیابان اصلی مارماریس و خط ساحلی (بندرگاه) آن می‌توان توریست‌های بی‌شماری را در حال گشت‌وگذار مشاهده نمود. این حالت را شاید در اندازه کوچک‌تری در بدروم ببینید.

2. در مارماریس تمامی هتل‌ها در شهر و یا در فاصله نزدیکی از آن قرارگرفته‌اند و دورترین هتل با مرکز شهر (میدان آتا ترک) کمتر از 8 کیلومتر فاصله دارد.

 3. تمامی هتل‌های ساحلی مارماریس توسط پیاده‌رویی بسیار طولانی (با مسافت تقریبی 8 کیلومتر) به همدیگر متصل هستند و این شکل از ارتباط فقط در هتل‌های مارماریس دیده می‌شود.

 4. مشابه طبیعت سرسبز و زیبای مارماریس کمتر در دیگر شهرهای توریستی و معروف ترکیه دیده می‌شود.

 5. در میان شهرهای توریستی و ساحلی ترکیه، دسترسی به مراکز خرید مارماریس آسان‌تر است و همگی در مرکز شهر (اطراف میدان آتا ترک) قرارگرفته‌اند، معروف‌ترین بازار آن "کاپاله چارشی" یا همان بازار سرپوشیده است.

درمجموع تورهای متنوع دیگری در مارماریس ارائه می‌شوند که می‌توانند کل یک هفته تعطیلات شما را پوشش دهند، البته توصیه ما این است که تمامی اوقات خود را با حضور در این تورها پر نکنید و فرصت کافی برای حضور در هتل و استفاده از زیبایی‌های شهر را نیز برای خود قائل شوید. دیگر تورهای مارماریس به شرح زیر می‌باشد:
  o شب‌های ترکی
  o جزیره کلئوپاترا
  o کواد سافاری (Quad Safari)
  o ساحل لاک‌پشت‌ها و دالیان
  o حمام ترکی
  o پاموکاله (از عجایب هفت گانه جهان)
  o افسوس (Ephesus)
  o تور غواصی
  o تور ماهیگیری
  o تور روستا گردی
  o تور جزیره رودس (نیاز به ویزای شنگن دارد)
  o شام در کشتی

تور آلانیا
تور آلانیا

تور آلانیا تابستان در ترکیه

حتما تا به حال درباره حمام ماساژ ترکی نکات زیادی شنیده اید .

درباره لذت تجربه یک هوای معتدل مدیترانه ای با تابستان ها و زمستان های ملایم در ساحل کلئوپاترا چطور؟

آیا علاقمند به غار نوردی و کوهنوردی هستید؟

درباره لنگرگاه دزدان دریایی در زمان رومیان چه حسی دارید؟

آلانیا همانند بسیاری از شهر های ترکیه، دارای تابستان گرم با آب و هوای معتدل مدیترانه‌ای و زمستان‌های بارانی و مرطوب است.

تور آنکارا
تور آنکارا

تور آنکارا تابستان در ترکیه

در تور ترکیه از شهر آنکارا دیدن کنید .

پایتخت سیاسی ترکیه

دومین شهر بزرگ ترکیه

شهر مقبره آتاتورک

شهری تاریخی درعین‌حال مدرن

شهری از دوره اقوانم هیتیت ها

و مناسب علاقه‌مندان به خرید

آنکارا به‌عنوان پایتخت ترکیه دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری می‌باشد؛ جاذبه‌هایی که در دنیا شناخته‌شده‌اند. شهر آنکارا دارای آب‌وهوای قاره‌ای می‌باشد. دارای زمستان‌های سرد و پربرف و تابستان‌های گرم آنکارا آب‌وهوای قاره‌ای دارد؛ زمستان‌هایش به خاطر ارتفاع از سطح دریا، سرد و پربرف‌اند و تابستان‌هایش گرم و خشک. پس بهترین زمان برای سفر به آنکارا و تور ترکیه ماه‌های مه (اردیبهشت)، ژوئیه (خرداد) و سپتامبر تا نیمه‌ی اکتبر (از اواسط شهریور تا اواخر مهر) می‌باشد.

رستوران‌های بسیار متنوع، مراکز خرید در نقاط مختلف شهر و جاذبه‌های تاریخی بیشترین چیزی است که توجه شمارا به خود جلب می‌کند.

تور ترکیه - اختصاصی آسمونی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تور ترکیه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تور ترکیه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.