زمان مطالعه: 1 دقیقه
شبکه اجتماعی تامبلر

شبکه اجتماعی تامبلر

تامبلر یک شبکه اجتماعی است که بی سر و صدا در حال رشد است. تامبلر، در حالی که اکثر مردم سرگرم فیس بوک و توییتر...

آشنایی با شبکه اجتماعی تامبلر 

تامبلر یک شبکه اجتماعی است که بی سر و صدا در حال رشد است. تامبلر، در حالی که اکثر مردم سرگرم فیس بوک و توییتر بوده اند، رشد فوق العاده ای را تجربه کرد. تامبلر تا کنون بیش از 50 میلیون کاربر داشته است که آنها بیش از 104 میلیارد پست ایجاد کرده اند.تامبلر (به انگلیسی: Tumblr) پلتفورم میکروبلاگینگ و یک وب‌گاه ارایه‌دهنده خدمات شبکه اجتماعی است که توسط شرکت تامبلر راه‌اندازی و اداره می‌شود. ویژگی اصلی تامبلر آسانی در استفاده و داشتن امکانات متفاوت برای کاربران خود است تا بتوانند در قالب‌های مختلف پست‌های کوتاه خود را بیان کنند. این وبلاگ‌ها اصطلاحاً تامبلاگ نام دارند. کاربران می‌توانند وبلاگ دیگران را دنبال کنند مگر اینکه یک کاربر بلاگ خود را خصوصی کرده باشد.
تامبلر در ماه می 2013 به مبلغ 1،1 میلیارد دلار توسط کمپانی یاهو خریداری شد.

شبکه اجتماعی تامبلر
شبکه اجتماعی تامبلر

مزایای شبکه اجتماعی تامبلر

1- استفاده سریع
2- شروع آسان
3- امکان ارسال تصویر، صدا و ویدئو و مقالات به طور مستقیم در وبلاگ
4- امکان ایجاد ساده یک وبلاگ
5- امکان اشتراک بخشی کوتاه از یک نوشته

برنامه تامبلر چگونه کار می کند؟

tumblr
tumblr

اساسا شما می توانید چیزهایی مانند عکس ها، مقالات و یا لینک را پست کنید. شما می توانید کاربران را در تامبلر دنبال و آنها نیز می توانند شما را دنبال کنند. تامبلر فضای بسیار بصری دارد و کاربران جوان تربه آن تمایل بیشتری دارند. در هر صفحه از اینترنت که باشید در صورت یافتن مطلبی جالب می توانید با کمک تامبلر به عنوان یک مینی بلاگ به صورت آنلاین آنرا به اشتراک بگذارید. کافیست مطلب با تصویر مورد نظر را انتخاب و روی گزینه share on تامبلر کلیک کنید.استفاده از تامبلر بسیار آسان است که توضیح آن را سخت می کند. تامبلر با قراردادن یک وبلاگ ساده هر آنچه که کاربران می خواهند را از قبیل داستان، عکس، تصاویر GIF، تلویزیون ، پیوندها، quips، جوک ها ، جوک های هوشمند، آهنگ Spotify ، mp3 ها، فیلم ها، مد، هنر و... را در آن قرار داده است. تامبلر از 225 میلیون وبلاگ متفاوت تشکیل شده است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «شبکه اجتماعی تامبلر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره شبکه اجتماعی تامبلر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.