زمان مطالعه: 1 دقیقه
تتو تریبال

تتو تریبال

این روزها تاتو روی بدن در بین بسیاری از جوانان رواج پیدا کرده است و هر روزه انواع مختلفی از تتو به وجود می...

این روزها تاتو روی بدن در بین بسیاری از جوانان رواج پیدا کرده است و هر روزه انواع مختلفی از تتو به وجود می آید. یکی از انواع آن، تتو تریبال است. در این بخش تصاویری از تاتو تریبال را منتشر می کنیم .

تتو تریبال چیست؟

تریبال به معنی قبیله و پلینزیان یا پلینسیان به معنای جزایر پلینزی یکی از قدیمی ترین سبک های تاتو در فرهنگ پلینزی به وجود آمده است. یک شکل هنری معنوی در جزایر هاوایی، نیوزیلند و ساموآ پدیدار شده بود که در واقع داستانی از زندگی یک شخص با الگو هایی معنا دار را بیان میکرد. در آن طرح ها که با جوهر و رنگ مشکی قسمتی از بدن پوشیده میشد یک امر مقدس و معنوی و دردناک بوده که هر قسمت از این خالکوبی معنی خاصی داشته است. امروزه نیز اهالی جزایر پلینزیان با همان سبک ها و طرح های قدیمی و حتی گاهی با همان وسایل قدیمی تاتو میزنند. همچنین این سبک از تاتو به دلیل معانی خاص و زیبایی در سرتاسر دنیا به کار گرفته میشود.

تتو تریبال
تتو تریبال

تتو تریبال  

تتو تریبال
تتو تریبال

 

تتو تریبال
تتو تریبال

تتو تریبال  

tribal-tattoo
tribal-tattoo

 

تتو تریبال
تتو تریبال
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تتو تریبال» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تتو تریبال فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.