زمان مطالعه: 1 دقیقه
جوش صورت مان را در آرایش چگونه محو کنیم؟

جوش صورت مان را در آرایش چگونه محو کنیم؟

بعضی از ما دچار پوست چرب و جوش دار هستیم و یکی ازناراحتی هایمان این است که چطور این جوش ها را محو کنیم و...

hide-acne-with-makeup
hide-acne-with-makeup

بعضی از ما دچار پوست صورت هستند.

_ توصیه می‌کنیم با انگشت حلقه کانسیلر را روی موضع مورد نظر بمالید چرا‌ که با این انگشت بهتر می‌توان کارهای ظریف را انجام داد.

_ حالا باید کرم‌ پودر همیشگی‌تان را روی تمام صورت بمالید تا پوست رنگی یکنواخت پیدا کند. حواستان باشد هنگامی که روی جوش را با کرم‌پودر می‌پوشانید از حرکات ضربه‌ای استفاده کنید و به هیچ وجه کرم را روی آن نمالید چرا که کانسیلر زیرین هم پخش شده و دوباره قرمزی جوش هویدا می‌شود.

_حالا نوبت زدن پودر است تا هم رنگ صورت مات و یکنواخت و هم دوام کانسیلر روی جوش بیشتر شود. پودر مانع از این می‌شود که به این راحتی‌ها کانسیلر از بین برود.

برای محو کردن جوش از چه کانسیلری انتخاب کنیم ؟

شما باید کانسیلری انتخاب کنید که پایه رنگی گرم داشته‌ باشد، حواستان باشد که کانسیلر نباید روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست شما باشد چون در این صورت سفیدی بیش از اندازه زیر چشم‌ها بیشتر جلب توجه خواهد کرد و چهره حالت طبیعی خود را از دست می‌دهد.
معمولا کانسیلرهای جامد ( استیک ) بیشتر می‌توانند این هدف را برآورده کنند و باید بدانید که کانسیلرهایی که باید با اسفنج مالیده شوند کمترین پوشانندگی را دارند.

همچنین مطلب زیر را بخوانید:

درمان جای جوش صورت

درمان جوش صورت فوری و طبیعی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «جوش صورت مان را در آرایش چگونه محو کنیم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره جوش صورت مان را در آرایش چگونه محو کنیم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.