زمان مطالعه: 1 دقیقه
حمل بار تریلی

حمل بار تریلی

اتوبار اصطلاحا به شرکتی گفته میشود که کالاها را از نقطه ای به نقطه ای دیگر منتقل میکند این جا به جایی ممکن است درون شهری و یا برون شهری باشد.

اتوبار اصطلاحا به شرکتی گفته میشود که کالاها را از نقطه ای به نقطه ای دیگر منتقل میکند این جا به جایی ممکن است درون شهری و یا برون شهری باشد یا به عبارت دیگر به شرکت های باربری اتوبار گفته می شود .

منظور از باربری چیست؟

باربری
باربری

جابجایی کالا را از نقطه ای به نقطه دیگر را باربری می گویند . باربری نیز همانند اتوبار ممکن است درون شهری و برون شهری باشد.

انواع اتوبار

اتوبار های درون شهری

اولین دسته اتوبار ها ، اتوبار های درون شهری هستند ، این نوع اتوبار ها همان طور که از نام آنها مشخص است . خدمات حمل نقل درون شهری را ارائه می دهند که خود آنها نیز دارای دسته بندی های مختلفی می باشد :

اتوبار های برون شهری

اتوبار های برون شهری نیز براساس ، شهر ، شهرستان و… دسته بندی میشوند. این دسته خدمات حمل نقل برون شهری را ارائه می دهند.

تفاوت باربری و اتوبار

در زمان های دور جا به جایی و حمل و نقل اکثرا به صورت زمینی و از طریق چهار پایان صورت می گرفت. با توسعه و پدیدار شدن علم و فناوری و دگرگونی هایی که در زندگی انسان ایجاد شد ، برای حمل و نقل و باربری نیز از روش های مختلفی استفاده شد.در نتیجه مدل ها و روش های مختلفی در سطوح پیشرفته ی حمل و نقل را طی این سال ها شاهد بودیم.

کلمه اتوبار واژه ای است که برای جا به جایی و حمل وسیله از راه زمینی مورد استفاده قرار می گیرد. اما واژه باربری معنی کلی تری میدهد و به معنی حمل بار بوسیله انواع وسایل نقلیه (زمینی، هوایی و دریایی) است. آنچه واضح است این است که واژه اتوبار اصطلاحا به امور باربری زمینی گفته می شود اما درباره این که در فرهنگ فارسی این کلمه چه زمانی و از کجا آمده است اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

حمل بار تریلی
حمل بار تریلی

وزن مجاز کامیون ها

  • کامیون دو محور 19 تن
  • کامیون سه محور 26 تن
  • تریلی سه محور ده چرخ 26 تن
  • چها محور چهارده چرخ سی و دو تن 36 تن
  • تریلی پنج محور دوازده چرخ 34 تن
  • تریلی پنج محور هیجده چرخ 40 تن
نظر خود را درباره «حمل بار تریلی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره حمل بار تریلی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.