زمان مطالعه: 1 دقیقه
کلاس آموزش برنامه نویسی تحت وب

کلاس آموزش برنامه نویسی تحت وب

برنامه نویسی تحت وب به برنامه نویسی گفته می شود که برای تولید نرم افزارهای تحت وب استفاده می شود.

نحوه یادگیری برنامه نویسی تحت وب

برنامه نویسی تحت وب به برنامه نویسی گفته می شود که برای تولید نرم افزارهای تحت وب استفاده می شود. این نرم افزارها برای انجام امور مختلف به صورت آنلاین طراحی و ساخته می شوند. برنامه های تحت وب معمولا با یکی از زبان های ASP.Net،PHP،JAVA، پایتون و … نوشته شده و روی سرور قابل نصب است.یکی از دلایل محبوبیت برنامه های تحت وب، سادگی و قابل دسترس بودن در طول شبانه روز است. برای استفاده از برنامه های وب کافیه کاربر با استفاده از یک مرورگر با اینترنت وصل شود و از برنامه مورد نظر استفاده کند. اکر بخواهم به صورت مثال توضیح دهیم میتوانم اشاره ای به سایت های مختلف مثل Gmail، یاهو و امثال این برنامه ها کنم. در واقع زمانی که شما به یک سایت متصل میشوید و به انجام اموری مانند ارسال ایمیل، خرید آنلاین، سیستم حسابداری، امور بانکی و … میپردازید با یک برنامه تحت‌وب در حال کارکردن هستید.با آسمونی همراه باشید.

دلیل استفاده از برنامه های تحت وب

طراحی وب
طراحی وب

1- عدم نیاز به نصب نرم افزار روی سیستم کاربر استفاده کننده.
2- بدون نیاز به هیچ گونه dll یا زیر سیستمی.
3- یکپارچگی سیستم و گزارش گیری و ارسال اطلاعات آنلاین (امکان آنلاین کردن سیستم در بستر اینترنت).
4- به روز رسانی آسانتر سیستم بدون نیاز به نصب مجدد نرم افزار روی سیستم کاربر استفاده کننده.
5- سازگاری با کلیه سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، اندروید، IOS و غیره.
6- دسترسی به نرم افزار در هر ساعت و هر مکانی ( حتی خارج از کشور ).

تفاوت برنامه نویسی تحت وب و برنامه نویسی کامپیوتر

برنامه نویسی تحت وب
برنامه نویسی تحت وب

برنامه نویسی کامپیوتری در قالب یک نرم افزار روی یک کامپیوتر است. این برنامه می تواند در دستگاه دیگری هم باشد ولی امکان دسترسی هم زمان چند کاربر در یک لحظه به یک برنامه وجود ندارد. کدها توسط یک کامپایلر با مفسر روی دستگاه ترجمه و اجرا می شود. اما در برنا مه‌های تحت ‌وب به صورت خط به خط اجرا می شود و در یک مرورگر به صورت ایستا یا غیر ایستا نمایش داده می شود.

از مزیت‌های برنامه تحت‌وب در دسترس بودن آن در هر لحظه و هر جاییست. در واقع وب‌ها هم نوعی نمایش کدها هستند اما به این صورت که یک جا نوشته شده اند و از طریق اینترنت و مرور گرها همیشه قابل اجرا و در دسترس هستند. چند کاربر می توانند در یک لحظه با وارد کردن ادرس یک سایت، محتوای آن را فرا خوانی می‌شود و کدهای نوشته شده هر بار برای کسانی که فراخوانی را انجام داد‌ه‌اند اجرا می شود. پس نیازی به نصب روی دستگاه‌ها را ندارند و در دسترس‌تر هستند.

نظر خود را درباره «کلاس آموزش برنامه نویسی تحت وب» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کلاس آموزش برنامه نویسی تحت وب فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.