زمان مطالعه: 3 دقیقه
کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون Python

کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون Python

کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون Python زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان برنامه نویسی چند منظوره ،شی گرا و سطح...

کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون Python

کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون Python
کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون Python

زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان برنامه نویسی چند منظوره ،شی گرا و سطح بالا محسوب می شود.این زبان برنامه نویسی در دهه ی 80 تا 90 میلادی توسط Guido van Rossum ،مهندس هلندی در کشور هلند طراحی شد.به گفته ی طراح آن هدف از ایجاد این زبان صرفا ایجاد و طراحی یک زبان با بهره وری بالا و خوانایی بیشتر بوده.زبان برنامه نویسی پایتون به زبانهایی همچون پرل،روبی شباهت بسیاری دارد.یادگیری این زبان برنامه نویسی بسیار آسان است به طوری که افرادی که هنوز درک درستی از برنامه نویسی ندارند می توانند با این زبان فعالیت خود را آغاز کنند.

آموزش برنامه نویسی پایتون Python

به گزارش آسمونی برنامه نویسی پایتون Python یکی از مهارت ها و حرفه هایی است که کاربردهای بسیار زیادی داد و بسیاری از افراد علاقمند به یادگیری آن هستند. با فراگیری برنامه نویسی پایتون Python علاوه بر اینکه به مهارتی مسلط می شوید که جامعه امروزی به آن نیاز فراوان دارد، از طریق آن می توانید کسب درآمد هم داشته باشید.

آموزش برنامه نویسی پایتون Python

برای یادگیری این رشته، کلاس هایی برگزار می شود که متقاضیان با مراجعه به کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون Python ، می توانند آموزش های لازم را ببینند.

دوره آموزش برنامه نویسی پایتون Python

در این دوره ها مطالب کامل مربوط به برنامه نویسی پایتون Python به صورت پروژه محور آموزش داده می شود. کارآموزان در پایان دوره آموزشی برنامه نویسی پایتون Python می توانند در این زمینه فعالیت کنند.

ما در این بخش آسمونی، در ادامه ی معرفی انواع کلاس های آموزشی، مطالبی که ممکن است در موسسات و آموزشگاه برنامه نویسی پایتون Python مطرح شود را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون Python

training-python
training-python

مطالبی که ممکن است در کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون Python مطرح شود به شرح زیر است:

ویژگی های پایتون:

    چندمنظوره

    شی گرا

    سطح بالا

    قابلیت خوانایی و بهره وری بالا

    سادگی در یادگیری

    متن باز بودن

    ایمن بودن

    و...

کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون Python
کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون Python

کاربردهای زبان پایتون:

اصلی ترین و اساسی ترین قسمت این مقاله بخش کاربرد آن است.چراکه قبل از انتخاب یک زبان برنامه نویسی باید به خوبی با قابلیت ها و کاربردی که یک زبان برنامه برنامه نویسی می تواند در آینده برایتان داشته باشد آشنایی پیدا کنید. زبان برنامه نویسی پایتون کاربردهای فراوانی دارد .با زبان پایتون قادر خواهید بود طراحی رابط گرافیکی کاربر(GUI) انجام دید.با پایتون می توانید تحت وب برنامه نویسی کنید و به طراحی نرم افزارهای کاربردی محاسباتی بپردازید.عمده ترین کاربرد زبان برنامه نویسی پایتون در حوزه ی پایگاه داده ، داده کاوی ،شبکه و امنیت ، اسکریپت نویسی می باشد.با زبان برنامه نویسی پایتون می توانید بازی سازی و انیمیشن سازی انجام دهید و برای ربات ها برنامه نویسی کنید.

چه کسانی پایتون کار می کنند؟

همان طور که گفته شد ، زبان پایتون قابلیت های بسیار و کاربردهای فراوانی دارد.اما معمولا چه کسانی پایتون کار هستند؟؟کلیه ی افرادی که در حوزه ی شبکه و اسکریپت نویسی فعالیت می کنند از این زبان بهره می برند.همان طور که ذکرشد این زبان سازگاری بالا و ایمنی خوبی دارد از این رو هکـرها نیز در حوزه ی امنیت اطلاعات و داده کاوی از پایتون استفاده می کنند.این زبان برنامه نویسی استفاده شده در موتورهای جستجوی گوگل و اسپایدار های وب و موتور گرافیکی یوتیوب می باشد.

از آنجایی که این زبان بسیار انعطاف پذیر و کاربردی در طراحی نرم افزارهای محاسباتی است ، سازمان فضایی ناسا نیز در ساخت برنامه های خود از آن بهره می برد.این زبان برنامه نویسی در توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس نیز وجود دارد.

آینده ی زبان برنامه نویسی پایتون :

زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان سطح بالا و قدرتمند است و ضمن یادگیری آسان کاربردهای فراوانی دارد و بیش از دو دهه است که همچنان مورد استفاده بسیاری از سازمانها و شرکتها و برنامه نویسانشان قرار میگیرد بنابراین یک زبان تمام نشدنی محسوب می شود. زبان برنامه نویسی پایتون اولین زبان کاربردی،محبوب و قدرتمند در سال 2017 می باشد و از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون Python» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کلاس آموزش برنامه نویسی پایتون Python فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.