زمان مطالعه: 3 دقیقه
کلاس آموزش icdl آی سی دی ال

کلاس آموزش icdl آی سی دی ال

کلاس آموزش icdl آی سی دی ال آموزش icdl آی سی دی ال ICDLیا International Computer Driving Licenseبه معنای مهارت کار با کامپیوتر می...

کلاس آموزش icdl آی سی دی ال

کلاس آموزش icdl آی سی دی ال
کلاس آموزش icdl آی سی دی ال

آموزش icdl آی سی دی ال

ICDLیا International Computer Driving Licenseبه معنای مهارت کار با کامپیوتر می باشد.دوره ICDLیک استاندارد بین المللی در مهارت های کاربردی کامپیوتر است. این برنامه یک گواهینامه با کیفیت بالا و معتبر در سطح بین المللی است که توسط متخصصان دانشگاهی و بین المللی از سراسر جهان طراحی، ارزیابی و تأیید شده است. به این مهارت ها در داخل اروپا ECDLو در خارج اروپا ICDLگفته می شود. گواهینامه ICDLمدرکی معتبر و مورد تایید 149 کشور جهان، سازمانهای بین المللی،ادارت و…. است. این استاندارد پس از گذراندن 130 ساعت دوره آموزشی و 7 مرحله آزمون با عنوان ICDL Coreبه کاربر داده خواهد شد.در حال حاضر مهارت های هفتگانه رایانهبه مدرک استانداردی تبدیل شده که در کشورهای غیراروپایی کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه دروس ECDLاست .بنیاد گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر، برنامه درسی را تعیین کرده و آن را دائما به روز رسانی میکند تا اطمینان حاصل شود که دروس آن با دنیای کار و پیشرفتهای انجام شده در زمینه فناوری، هماهنگ است . میزان پذیرش ICDLدر کشورها، به طور روز افزونی در حال رشد است و در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکتها، این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارتهای کامپیوتری میدانند .سازمانهای حمایت کننده ازگواهینامه ICDL، در بخش وسیعی از صنعت و دانشگاه فعالیت میکنند .علاوه بر آن، این گواهینامه مورد حمایت اتحادیه اروپاست که استانداردها و سطح کیفیت را در سراسر اروپا تضمین می کند مهارت های هفتگانه ICDLشامل موارد زیر است :

به گزارش آسمونی icdl آی سی دی ال یکی از مهارت ها و حرفه هایی است که کاربردهای بسیار زیادی داد و بسیاری از افراد علاقمند به یادگیری آن هستند. با فراگیری icdl آی سی دی ال علاوه بر اینکه به مهارتی مسلط می شوید که جامعه امروزی به آن نیاز فراوان دارد، از طریق آن می توانید کسب درآمد هم داشته باشید.

آموزش icdl آی سی دی ال

برای یادگیری این رشته، کلاس هایی برگزار می شود که متقاضیان با مراجعه به کلاس آموزش icdl آی سی دی ال ، می توانند آموزش های لازم را ببینند.

دوره آموزش icdl آی سی دی ال

در این دوره ها مطالب کامل مربوط به icdl آی سی دی ال به صورت پروژه محور آموزش داده می شود. کارآموزان در پایان دوره آموزشی icdl آی سی دی ال می توانند در این زمینه فعالیت کنند.

ما در این بخش آسمونی، در ادامه ی معرفی انواع کلاس های آموزشی، مطالبی که ممکن است در موسسات و آموزشگاه icdl آی سی دی ال مطرح شود را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

training-icdl
training-icdl

کلاس آموزش icdl آی سی دی ال

مطالبی که ممکن است در کلاس آموزش icdl آی سی دی ال مطرح شود به شرح زیر است:

 (IT) آشنائی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات

(Windows) آشنائی با شیوه استفاده از کامپیوتر ومدیریت فایلها

(Word) شیوه به کارگیری نرم افزار واژه پرداز

(Excel) شیوه کار با صفحه گسترده

(Access) شیوه استفاده از نرم افزار پایگاه داده ها

(Powerpoint) شیوه کار با نرم افزار ارائه مطلب

(Internet) اطلاعات و ارتباطات

ICDLبرای کمک به کاربران شرکتی و خانگی طراحی شده است. ICDLنشانه کفایت در مهارتهای کامپیوتری است. بنابراین شرکتی که در نظر دارد به نیروی انسانی یا کارمندان خود آموزش دهد باید اطمینان حاصل کند، پولی که به این برنامه اختصاص داده است، به خوبی صرف می‌شود.

کلاس آموزش icdl آی سی دی ال
کلاس آموزش icdl آی سی دی ال

هدف از اجرای ICDLچیست ؟

این دوره 4 هدف اصلی را دنبال می کند که عبارت است از :

1- ارتقای سطح توانائی افراد در IT.

2- ارتقای سطح کارائی در شرکتها وموسسات .

3- ایجاد توانائی کارفرمایان در سرمایه گذاری در بخش IT.

4-تضمین استفاده بهینه از حداکثر مهارت و توانائی کارمندان در محیط کار.

مزایای دریافت گواهینامه بین المللی ICDL

قابل ارائه برای ادارات و سازمانهای داخلی و خارجی بعنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقا، درجهٔشغلی گسترده ترین و بزرگترین مدرک شناحته شده در سطح جهانی برای کاربری کامپیوتر افزایش سطح مهارتها ، در استفاده های کارآمد و درست از ITو کامپیوتر. دروازه ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی و تحصیلات عالیه در زمینهٔITارائه الگوئی برای آموزش در جامعه اطلاعاتی

اهداف اصلی ICDL بین الملل

1) ترویج و پرورش سواد کامپیوتری برای همه,

2) افزایش فناوری اطلاعات و سطح صلاحیت فنی استفاده از کامپیوترهای شخصی و کاربردهای عمومی آن برای همه شهروندان

3) تضمین این امر که کاربران کامپیوتر در استفاده از کامپیوترهای شخصی مهارت کافی دارند .

4) افزایش بهره وری تمام کاربران که در کارشان نیاز به استفاده از کامپیوتر دارند .

5) بهبود بازگشت سرمایه گذاری از فناوری اطلاعات.

6) مهیا کردن شرایط پایه برای اینکه همه مردم فارغ از نوع تحصیلات و تجربیاتشان بتوانند عضو یک جامعه اطلاعاتی باشند.

نظر خود را درباره «کلاس آموزش icdl آی سی دی ال» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کلاس آموزش icdl آی سی دی ال فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.