زمان مطالعه: 2 دقیقه
کلاس آموزش اچ تی ام ال 5 HTML5

کلاس آموزش اچ تی ام ال 5 HTML5

کلاس آموزش اچ تی ام ال HTML5 نسخه پنجم HTML جهت تولید محتوای وب است که قابلیت های بسیاری را در خود دارد و از...

کلاس آموزش اچ تی ام ال 5 HTML5
کلاس آموزش اچ تی ام ال 5 HTML5



کلاس آموزش اچ تی ام ال HTML5

نسخه پنجم HTML جهت تولید محتوای وب است که قابلیت های بسیاری را در خود دارد و از مهمترین آن‎ها می‎توان به ایجاد انیمیشن و پشتیبانی از فناوری‌ های جدید چند ‎رسانه‌ای نام برد. بزرگترین مزیت HTML5 که بار بزرگی را از دوش توسعه‎ دهندگان وب و بهینه ‎سازان وب برداشته است این است که جستجوگر‎ها بویژه گوگل از متن‎ های داخلی انیمیشن‎ ها پشتیبانی می‎کنند و این به معنی استفاده همزمان از نوشته و تصاویر متحرک همراه با صدا و موسیقی است.

آموزش اچ تی ام ال 5 HTML5

به گزارش آسمونی اچ تی ام ال 5 HTML5 یکی از مهارت ها و حرفه هایی است که کاربردهای بسیار زیادی داد و بسیاری از افراد علاقمند به یادگیری آن هستند. با فراگیری اچ تی ام ال 5 HTML5 علاوه بر اینکه به مهارتی مسلط می شوید که جامعه امروزی به آن نیاز فراوان دارد، از طریق آن می توانید کسب درآمد هم داشته باشید.

آموزش اچ تی ام ال 5 HTML5

برای یادگیری این رشته، کلاس هایی برگزار می شود که متقاضیان با مراجعه به کلاس آموزش اچ تی ام ال 5 HTML5 ، می توانند آموزش های لازم را ببینند.

دوره آموزش اچ تی ام ال 5 HTML5

در این دوره ها مطالب کامل مربوط به اچ تی ام ال 5 HTML5 به صورت پروژه محور آموزش داده می شود. کارآموزان در پایان دوره آموزشی اچ تی ام ال 5 HTML5 می توانند در این زمینه فعالیت کنند.

ما در این بخش آسمونی، در ادامه ی معرفی انواع کلاس های آموزشی، مطالبی که ممکن است در موسسات و آموزشگاه اچ تی ام ال 5 HTML5 مطرح شود را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

training-html5
training-html5

کلاس آموزش اچ تی ام ال HTML5

مطالبی که ممکن است در کلاس آموزش اچ تی ام ال 5 HTML5 مطرح شود به شرح زیر است:

اچ تی ام ال 5 تقریباً با مقوله بروزرسانی استانداردهای کدنویسی وب که به منظور فعال سازی وب سایت های گرافیکی غنی که با سطوح بالای تعامل صورت می‌پذیرد در ارتباط است. به عنوان مثال، HTML5 این امکان را به توسعه دهندگان وب می‌دهد تا به کد نویسی مستقیم ویدیو در سایت‌ ها بپردازند، عناصر “کشیدنی و رها کردنی” را در صفحه بگنجانند و گرافیک و تصاویری در وب سایت منتشر کنند که به اعمال کاربر پاسخ می‌ دهند.

همچنین در این نسخهٔ جدید روش‌های جدید معرفی شده است تا هماهنگی رایانه‌ها با این نوع HTML کامل‌تر باشد. در این نوع کدنویسی به طراح وب این امکان داده می‌ شود تا بدون نصب پلاگین های اضافی یا استفاده از Flash ، به سایت خود عناصر زیادی را اضافه کنند.

کلاس آموزش اچ تی ام ال 5 HTML5
کلاس آموزش اچ تی ام ال 5 HTML5

میزان فعالیت توسعه دهندگان HTML5 در جهان:

چرا HTML5؟

    کد های تمیز  و ساختار یافته جهت بارگذاری سریعتر صفحه

    تعامل بهتر کاربر و کاربرد پذیری

    استفاده از تگ‎های نشانه ‎گذاری برای دسته بندی مطالب سایت

    امکان طراحی اشیا و اشکال به صورت 2 بعدی و غیر منظم با استفاده از تگ

    امکان پخش فایل های صوتی و تصویری بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی با استفاده از تگ‎ها

    اضافه شدن کنترل های جدید فرم همانند Email، Calendar، Date  و Time

    امکان ذخیره اطلاعات بر روی مرورگر کاربر

    طراحی مناسب سایت برای نسخه موبایل

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کلاس آموزش اچ تی ام ال 5 HTML5» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کلاس آموزش اچ تی ام ال 5 HTML5 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.