زمان مطالعه: 1 دقیقه
جالب ترین شادی پس از گل در نبردهای تراکتور و استقلال

جالب ترین شادی پس از گل در نبردهای تراکتور و استقلال

در نبرد 16 آبان 93 دو تیم تراکتور و استقلال، ثانیه های پایانی مسابقه، بدل به هیجان انگیزترین لحظات تاریخ نبرد دو تیم شد.

در نبرد 16 آبان 93 دو تیم تراکتور و استقلال، ثانیه های پایانی مسابقه، بدل به هیجان انگیزترین لحظات تاریخ نبرد دو تیم شد.

در این بازی دو تیم با ترکیب زیر به میدان رفتند.


تراکتورسازی: حامد لک، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، محمد ایران پوریان، حبیب گردانی، شاهین ثاقبی، فرشاد احمدزاد، احمد کامدار، ادینیو، محسن دلیر(محمد ابراهیمی84) شهریار شیروند(سامان نریمان جهان 64)

 

استقلال: محسن فروزان، خسرو حیدری، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، پژمان نوری، آرش برهانی(یعقوب کریمی 67)، محمد قاضی (خرسندنیا 91)، سجاد شهباززاده، کرار جاسم(هرایر مگویان 80)، آندرانیک تیموریان و امید ابراهیمی)

جالب ترین شادی پس از گل در نبردهای تراکتور و استقلال
جالب ترین شادی پس از گل در نبردهای تراکتور و استقلال

نیمه اول بدون گل خاتمه یافت. اما نیمه دوم آبستن حوادث فراوانی بود. در نیمه دوم این دیدار و در دقیقه 59 ضربه محکم دلیر از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه استقلال خورد و در برگشت ادینهو هم نتوانست دروازه فروزان را باز کند.

 اما در دقیقه 61 ضربه آرش برهانی از سمت چپ محوطه تراکتور، پس از برخورد با تیر راست دروازه به گل تبدیل شد تا استقلال یک بر صفر پیش بیافتد.

یازده دقیقه بعد شاهین ثاقبی روی پاس محسن دلیر و با یک حرکت در عرض، با یک ضربه بغل پا دروازه استقلال را باز کرد و کار را به تساوی کشاند. اما در دقیقه 86 پاس نریمان جهان در محوطه جریمه به ادینیو رسید و او یک بار دیگر با یک ضربه فنی و زمینی، توپ را به قعر دروازه استقلال فرستاد تا دهمین گل لوسیانو ادینهو در لیگ برتر با یک شادی خاص توام شود. ادینهو در لباس زیر پیراهنش از هوادادران تراکتور تشکر ویژه کرد و آنها را هواداران عالی نامید. البته او پس از گلزنی به سمت یک عکاس رفت، دوربین این عکاس را گرفت و از هواداران عکس گرفت.

به نظر می رسید که تراکتور برنده مسابقه شده است اما در دقیقه 95  ارسال روی دروازه با ضربه سر حنیف عمران زاده مقابل پای امیرحسین صادقی افتاد، او نیز توپ را از بالای سر حامد لک وارد دروازه کرد و کار را به تساوی کشاند تا دو تیم به یک امتیاز این مسابقه قناعت کنند.

یک سال بعد دو تیم با تغییراتی فراوان مقابل هم قرار گرفتند. نفراتی که بولد شده اند، آنهایی بودند که در هر دو نبرد حضور داشتند.

تراکتورسازی

حامد لک، میرهانی هاشمی، محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، حبیب گردانی، شاهین ثاقبی، شهریار شیروند (64 سامان نریمان جهان)، فرشاد احمدزاده (88 دوکاج)، احمد امیرکامدار،‌ محسن دلیر(85 محمد ابراهیمی) و ادینهو.

سرمربی: رسول خطیبی

 

استقلال

محسن فروزان، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، پژمان نوری، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، جاسم کرار(80 هرایر مگویانسجاد شهباززاده، محمد قاضی(1+90محمد رضا خرسندنیا) و آرش برهانی(67 یعقوب کریمی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «جالب ترین شادی پس از گل در نبردهای تراکتور و استقلال» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره جالب ترین شادی پس از گل در نبردهای تراکتور و استقلال فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.