زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین فروشندگان حوله و حوله فروشی

بهترین فروشندگان حوله و حوله فروشی

حوله شما باید متناسب با استفاده شما ساخته شده باشد، در غیر این صورت دچار مشکل میشوید! شاید ساده به نظر برسد و چنین مواردی چندان نیاز به اطلاع‍‍‎‌رسانی نداشته ب

حوله انواع مختلفی دارد و هیچ نوع البسه و پارچه ای جایگزین آن نمیشود. انواع مختلف حوله ها در طرح ها و رنگ های مختلف همواره به محبوبیت آنها در زندگی روزمره ما افزوده. طی سالها حوله ها و بافت پارچه های حوله ای جای خود را در آشپزخانه ها و دیگر نقاط خانه باز کرده اند؛ درحالیکه در گذشته حوله ها تنها در حمام و دستشویی مورد استفاده قرار میگرفتند. آسمونی میخواهد در این مطلب به شما کمک کند حوله درست را در مکان درست استفاده کنید.

اینکه جنس حوله ها چگونه است را از روی لیبل آنها میتوانید ببینید، اما یک فروشنده خوب خودش تمام این خصوصیات حوله های مختلف که در ادامه این مطلب از آسمونی به آن ها میپردازیم را به شما خواهد گفت!

حوله فروشی های سراسر اینترنت و بازار ها انواع مختلفی از حوله را به فروش میرسانند که در زیر به آنها میپردازیم:

  • جنس حوله ها:

  • حوله پنبه ای: پنبه به کار رفته در پارچه حوله ها میزان و سرعت جذب آنها را بیشتر میکند. الیاف پنبه به طور معمول تا 25برابر وزن خود مایعات را جذب میکنند! بنابراین حین خرید حوله باید ببینیم که در ساخت پارچه حوله چند درصد پنبه به کار رفته. اضافه کردن مقداری ابریشم برای مقاومت حوله های پنبه ای معمولا ایده خوبی است، چرا که یک حوله پنبه ای ساده، به راحتی با گذر زمان میپوسد و متلاشی میشود؛ اما وجود ابریشم حتی به مقادیر ناچیز، از این اتفاق جلوگیری میکند. این نوع حوله معمولا در هتل های چندستاره و با کیفیت مورد استفاده قرار میگیرد. حوله پنبه‌ای/پلی‌استر که درصد پنبه بالای 80 و درصد پلی‌استر زیر 20 باشد نیز دارای همین کیفیت است.
    حوله تمام پنبه
    حوله تمام پنبه
  • حوله ارگانیک: این دسته از حوله ها برای اشخاصی ساخته شده که به محیط زیست اهمیت میدهند و درکنار این موضوع پوست حساسی دارند مناسب تر است و از کتان (پنبه) خالص ساخته شده اند. حوله ارگانیک حتی در مدل تن پوش هم وجود دارد و مواد شیمیایی در آنها به کار نرفته.
    حوله ارگانیک
    حوله ارگانیک
  • حوله ابریشمی: این دسته از حوله ها جنبه زیبایی دارند. بسیار لوکس و زیبا هستند و از نخ ابریشم و ساتن بافته شده‌اند. این مدل حوله برای فصول گرم بیشتر مورد پسند است ولی از قیمت های بالایی برخوردارند و نیاز به مراقبت دارند!
    حوله ابریشمی
    حوله ابریشمی
  • حوله پشمی: این نوع حوله از حوله ها از پشم گوسفند ساخته و ریسته میشوند و مقاومت بالا و توانایی جذب فوق العاده ای دارند. خصوصیت بارز حوله های پشمی که هم میتواند نکته منفی و هم نکته مثبت استفاده از آنها باشد، این است که خیلی گرم هستند!
    حوله پشمی
    حوله پشمی
  • حوله گیاهی ، حوله بامبو: بامبو یک ماده طبیعی با خواص ضدباکتری و ضد حساسیت است.
    حوله بامبو
    حوله بامبو
  • حوله نایلونی: این نوع حوله ها ارزان ترین نوع حوله اند و به راحتی هم تمیز میشوند. کیفیت چندانی ندارند اما رایج ترین حوله ها هستند.
  • حوله میکروفیبر: جذب بالای حوله میکروفیبر که ظریفتر از ابریشم است و سبک وزن بودن این نوع حوله ها آن ها را برای استفاده حوله حمام بسیار مناسب ساخته اما استفاده از الیاف میکروفیبر در حوله ها، باعث بالا بودن قیمت آنها شده.
    حوله میکروفیبر
    حوله میکروفیبر
  • نوع حوله ها بر حسب کاربرد:

  • حوله های دستی: حوله های دستی در ابعاد کوچک تولید شده و مناسب خشک کردن دست و صورت هستند.
  • حوله زیرپایی: برای جلوگیری از ایجاد لغزش در حمام به کار میروند.
  • حوله حمام بزرگ: اندازه های بزرگی دارند و تمام تن را میپوشانند.
  • حوله تن پوش: اینها دارای آستین و یقه اند و معمولا قدرت جذب بالایی دارند. اما دیر تر از حوله های دیگر خشک میشوند.
  • دستمال حوله ای: مناسب آشپزخانه ها و تمیز کردن سطوح سیقلی هستند که از دستمال های نخی نیز بهتر عمل میکنند. جذب سریع و زیاد مایعات برای مواقع اضطراری بسیار این نوع دستمال حوله ای را محبوب کرده.
    دستمال حوله ای
    دستمال حوله ای

بهترین حوله فروشی های تهران

طبق یافته های آسمونی، بهترین حوله فروشی های تهران واقع در بازار تهران است و به روش سنتی فروخته میشود. اما بسیاری از فروشگاه های اینترنتی نیز اجناس ارزنده و باکیفیتی ارائه میکنند. اطلاعات فوق را لحاظ کنید و به خرید حوله بروید! حواستان باشد که برچسب حوله ها را حتما چک کنید تا از جنس آن و کاربرد آن مطلع شوید.

بهترین فروشنده یا صاحب سایت آن است که شما را حتما از مشخصات محصول به طور کامل مطلع میکند.

نظر خود را درباره «بهترین فروشندگان حوله و حوله فروشی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین فروشندگان حوله و حوله فروشی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.