زمان مطالعه: 4 دقیقه
ارزانترین تورهای نوروز 96

ارزانترین تورهای نوروز 96

هنوز هم میشه با 300 هزارتومان یه سفر خوب نوروزی داشته باشید ارزانترین تورهای نوروز 96 آژانس مسافرتی مانلی...

هنوز هم میشه با 300 هزارتومان یه سفر خوب نوروزی داشته باشید

ارزانترین تورهای نوروز 96

آژانس مسافرتی مانلی پرواز این افتخار را دارد تا به عنوان یکی از آژانس های نامی کشور و مجری مستقیم تور های خارجی و داخلی در نوروز 96 در کنار هموطنان عزیزمان باشد. در همین راستا و به جهت سهولت در برنامه ریزی و انتخاب بهترین پکیج سفرهای نوروزی، فروش خود را آغاز کرده است. مانلی پرواز همانند هر سال تلاش کرده است تا بهترین و مناسب ترین پروازها و هتل ها را جهت رضایت هرچه بیشتر مسافران گرامی انتخاب کند.
تور نوروز 96 را هم اکنون می توانید از لیست زیر انتخاب کرده و به صورت حضوری یا آنلاین خریداری نمایید. تور نوروز 96 شامل تور استانبول نوروز 96 و تور دبی نوروز 96 و تور مشهد نوروز 96 و تور ارمنستان نوروز 96 و تور آنتالیا نوروز 96 تورهای دیگر می باشد. در زیر خلاصه ای از این چهار مسیر در نوروز 96 را شرح می دهیم.

ارزانترین تورهای نوروز 96
ارزانترین تورهای نوروز 96


تور استانبول نوروز 96 : برای رفتن به استانبول در تعطیلات نوروز اگر میخواهید برنامه ریزی داشته باشید و همه چی طبق برنامه پیش برود باید از همه ی هزینه های سفر اطلاع پیدا کنید.مانلی شما را از نرخ تور استانبول نوروز 96 و هتل های استانبول مطلع میسازد خدمات این تور : 7 شب و 8 روز اقامت در هتل ، شروع قیمت از 1.990.000 تومان با پرواز ایران ایر و با خدمات ، صبحانه - ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان – گشت شهری و بیمه مسافرتی. شروع تور از 25 اسفند تا 16 فروردین می باشد.

tour-norouz-96_manliparvaz
tour-norouz-96_manliparvaz

تور دبی نوروز 96 : دبی قطب تجاری -فرهنگی خاورمیانه و مرکز حمل و نقل جهانی است. که توجه دنیا را از طریق بسیاری از پروژه های بزرگ ساخت وساز ابتکاری و رویدادهای ورزشی به خود جلب کرده است. نماد این شهر ، آسمان خراشهای آن میباشد که از جمله ان میتوان به بلندترین ساختمان جهان ، برج خلیفه اشاره نمود.دوبی گاهی اوقات به اشتباه به عنوان یک کشور به حساب می آید ، هر چند که تنها بخشی از امارات متحده عربی است. مسافران تور دبی ، بدون شک به برخی دیدنی های دبی و برخی مراکز تفریحی دبی سر می زنند. یکی سری دیدنی های دبی جزو برترین جاذبه های دنیا به حساب می آید و بعضی جزو اولین ها در جهان هستند. مانلی برای تور دبی نوروز 96 تخفیف ویژه 20 درصدی را در نظر گرفته که از 10 بهمن تا 29 اسفند ماه فرصت دارید از آنها استفاده کنید. خدمات تور دبی :5 شب و 6 روز اقامت در هتل - صبحانه – ناهار - پرواز ماهان و با خدمات متفاوت هتلها ، ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان و بیمه مسافرتی. شروع قیمت از 2.700.000 تومان - شروع تور از 26 اسفند تا 13 فروردین فروردین می باشد.

ارزانترین تورهای نوروز 96
ارزانترین تورهای نوروز 96


تور مشهد نوروز 96: مشهد به دلیل جاذبه مذهبی که دارد، یکی از پر مخاطب ترین تورها در گردشگری داخلی می باشد و همچنین بهتر است بدانید که مشهد دومین شهر دنیا در جذب گردشگر مذهبی به شمار می آید. فرهنگ و آداب مذهبی کشور باعث شده تا همه روزه پروازهای زیادی به سوی این جاذبه توریستی رهسپار شود.مخصوصا در ایام تعطیلات سفر به مشهد خیلی بیشتر از روزهای عادی میباشد . با تور مشهد نوروز 96 میتوانید آرامش لحظه شروع سال تحویل در جوار حرم امام رضا را تجربه کنید. تور مشهد نوروز 96 جزء تاپ ترین پکیجهای نوروز مانلی پرواز میباشد و به زودی فروش این تور در سایت مانلی پرواز آغاز می گردد. توجه فرمائید ،قیمت های درج شده در پکیج ها صرفا قیمت پایه میباشد و این امکان وجود دارد در تاریخ های مختلف قیمت های تورها بالاتر یا پایین تر از قیمت های درج شده در سایت باشد لذا خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از قیمت تورها با کانتر مربوطه تماس حاصل فرمایید همکاران ما از خدمت رسانی و پاسخگویی به شما خرسند می باشند آژانس مانلی طراح و مجری مسقیم تور مشهد نوروز 96 در بین آژانس های ایرانی می باشد.همچنین این آژانس در کنار اجرای تورارزان مشهد اقدام به اخذ و تهیه بلیط و رزرو هتل درمشهد با ارائه واچر رسمی می نماید.(التماس دعا).(88556064-021)خدمات تور:3 شب و 4 روز –- صبحانه+ ناهار+شام - شروع قیمت از 600.000 تومان – شروع تور از 28 اسفند.

tour-norouz-96_manliparvaz
tour-norouz-96_manliparvaz

تور ارمنستان نوروز 96 : یکی د یگر از تورهای حرفه ای مجموعه ی مانلی پرواز است و در تمام فصول سال با ارائه بهترین تورها با بهترین هتلها توانسته که خود را جزء بهترین آژانسهای مسافرتی در زمینه تور ارمنستان کند. معمولا این تور شامل بازدید از شهر ایروان میباشد. اما به صورت تکی یعنی انتخاب مسافر برای مقصد خاصی از تور ارمنستان و دیدن شهر مورد نظر نیز امکان پذیر است. اگر قصد دیدن آثار تاریخی، گردش شهری و خرید از مراکز تجاری را در ایام نوروز 96 دارید ، توصیه میکنیم حتما ازایروان دیدن کنید. چون هم فال است هم تماشا است . تور ارمنستان نوروز 96 را به صورت آنلاین از طریق وب سایت و یا حضوری با مراجعه به آژانس مانلی پروازاز هم اکنون رزرو و خریداری نمایید.خدمات تور دبی :5 شب و 6 روز اقامت در هتل - صبحانه - پرواز ماهان و با خدمات متفاوت هتلها ، ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان و بیمه مسافرتی – گشت شهری شروع قیمت از 1.600.000 تومان - شروع تور از 26 اسفند تا 11 فروردین فروردین می باشد.

نظر خود را درباره «ارزانترین تورهای نوروز 96» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ارزانترین تورهای نوروز 96 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.