زمان مطالعه: 13 دقیقه
تور تورنتو

تور تورنتو

اگر قصد سفر به تورنتو با تور را دارید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که راهنمای تور تورنتو ،...
تور تورنتو
تور تورنتو


اگر قصد سفر به تورنتو با تور را دارید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که راهنمای تور تورنتو ، اطلاعات تور تورنتو ، جاذبه های تور تورنتو ، مکان های تور تورنتو و ... را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

تور تورنتو

تورنتو پرجمعیت‌ترین شهر کانادا و یکی از اصلی‌ترین قطب‌های تجاری آن به شمار می‌رود. با وجود اینکه این شهر فاقد جذابیت‌های شهرهایی همچون ونکوور و مونترال است، اما هنوز هم با وجود بازارهای بسیار، موزه‌های هنری شگفت‌انگیز و غذاهای خوشمزه‌ی آسیایی ارزش بازدید زیادی دارد. اگرچه تورنتو نسبت به دیگر شهر‌های کانادا گران محسوب می‌شود اما وجود جاذبه‌ها و فعالیت‌های تفریحی رایگان زیاد، برای مسافرانی که قصد سفر به این شهر دارند، تا حدودی بار هزینه‌ها را کاهش داده است. کلان‌شهری فوق‌العاده به همراه مردمی خوشرو و تفریحات فراوان که بدون شک از سفر به آن لذت خواهید برد. در ادامه با آسمونی همراه باشید تا در مطلبی جامع، هرآنچه را که برای سفر به این شهر نیاز داریم، با هم مرور کنیم.

تورنتو را می‌توان یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی نامید. هزینه‌های این شهر را می‌توان با شهرهای بزرگی همچون نیویورک و لس‌آنجلس در یک راستا در نظر گرفت. البته با توجه به وضعیت دلار کانادا نسبت به دلار آمریکا، این شهر برای اغلب توریست‌های کمی بیشتر هزینه می‌برد. مطلب راهنمایی که در ادامه خواهید خواند، برای سفری 3 تا 5 روزه در نظر گرفته شده است.

toronto-tour
toronto-tour


اطلاعات ضروری تور تورنتو

اختلاف ساعت تورنتو با تهران: 11:30-

زبان رسمی تورنتو: انگلیسی، فرانسوی

واحد پول رسمی تورنتو: دلار کانادا

جهت رانندگی تورنتو: راست

فرودگاه تورنتو: (Toronto Pearson International Airport (YYZ

وضعیت آب و هوایی تورنتو

تورنتو دارای آب هوایی معمولی به همراه 4 فصل متداول است. تابستان‌ها هوا گرم و مرطوب، زمستان‌ها اما سرد و بارش برف امری عادی است. درجه حرارت هوا در طول تابستان به نسبت افزایش می‌یابد؛ بنابراین در بالاترین حالت خود، برای اغلب مردم در محیط‌های بیرونی کمی آزاردهنده است، بااین‌وجود فصلی بسیار ایده‌آل برای سفر به شمار می‌رود. به‌طورقطع، زمستان‌ها سرد است و ممکن است در این مدت، درجه حرارت هوا برای چند هفته به بالاتر از نقطه‌ی انجماد نرسد. همان‌طور که به‌احتمال‌زیاد حدس می‌زنید، فصل‌های بهار و پاییز بسیار مطلوب هستند، اگرچه ممکن است هوا به‌گونه‌ای نباشد که بشود بدون یک ژاکت یا لباس مناسب در طول روز از هوا لذت برد. با تمام این تفاسیر، اگر شما قصد دارید به تورنتو سفر و از فضاهای بیرونی لذت ببرید، بهترین زمان از ماه می تا سپتامبر است. تورنتو در تمام طول سال شاهد بارش ملایم و پایدار است که در طول زمستان تبدیل به برف می‌شود. ماه‌ خشک یا به‌طور غیرمعمول مرطوب در این شهر وجود ندارد، پس تنها خودتان را برای مقداری باران آماده کنید.

تور تورنتو
تور تورنتو


بهترین زمان برای رزرو هتل در تور تورنتو

هتل‌ها در تورنتو دارای فصل‌های متفاوتی از نظر قیمت هستند. فصل‌های پر گردشگر یا به‌اصطلاح High Season که در آن قیمت‌ها تا حدودی افزایش می‌یابند، اوج آن در تابستان است، اما به‌طورمعمول از ماه می تا اکتبر به طول می‌انجامد. تورنتو شهری تجاری است و بیشتر هتل‌های خوب آن در مرکز شهر قرار دارند، بنابراین ممکن است این موضوع برای شما خبر خوبی باشد که بسیاری از این هتل‌ها، در طول آخر هفته‌ها، قیمت‌های خودشان را کاهش می‌دهند. فصل‌ کم گردشگر یا به‌اصطلاح low season زمستان و از اوایل ماه ژانویه تا مارس است که طی این مدت احتمالا بتوانید بهترین‌ هتل‌ها را حتی به‌محض رسیدن با قیمت‌های خوب و مقرون‌به‌صرفه پیدا کنید. بااین‌وجود اگر به‌صورت آنلاین و از قبل جا رزرو کنید، شانس این را خواهید داشت که پیشنهادهای بهتری را دریافت کنید.

انواع هزینه‌ها در تور تورنتو

هزینه‌ی هاستل در تور تورنتو

برای یک شب اقامت در اتاق‌های خوابگاهی و اشتراکی باید از 25 دلار به بالا پرداخت کنید. همچنین اگر تمایل دارید در اتاق‌های خصوصی توقف کنید، باید برای هر شب اقامت در اتاقی خصوصی، از حدود 65 دلار به بالا هزینه کنید.

هزینه‌ی اقامت در هتل در تور تورنتو

هتل‌ها در تورنتو گران، اما دارای بالاترین استاندارد هستند که اغلب آن‌ها در نزدیکی مرکز شهر قرار دارند. در عوض همین موضوع سبب شده است تا هزینه‌های حمل‌و‌نقل شما تا حدودی کاهش یابند، چرا که فاصله‌ها اغلب به هم نزدیک هستند.

toronto-tour
toronto-tour


متوسط قیمت مواد غذایی در تور تورنتو

غذا و نوشیدنی در تورنتو برای بسیاری از بازدیدکنندگان قیمتی معتدل دارد. اگر به محله‌های قومی مختلف و رستوران‌های اطراف شهر سری بزنید، می‌توانید انواع وعده‌های غذایی خوشمزه را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه میل کنید.

صبحانه: فست‌فودها و شیرینی‌پزی‌ها از انتخاب‌های ارزان برای صبحانه هستند، البته این در صورتی است که هتل محل اقامتتان این وعده‌ی غذایی را ارائه ندهد. (5 تا 8 دلار کانادا)

ناهار: در نزدیکی مرکز شهر می‌توانید رستوران‌های محلی بسیار خوبی را پیدا کنید که قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای هم دارند. (7 تا 10 دلار کانادا)

شام: با فرض اینکه شما می‌خواهید یک ضیافت شام عالی تدارک ببینید، هنوز هم می‌توانید در اکثر محله‌های این شهر، رستوران‌های خوب و مقرون‌به‌صرفه‌ای پیدا کنید. (10 تا 17 دلار کانادا)

مک‌دونالد بیگ‌مک: در تورنتو مک‌دونالد واقعا گزینه‌ی خوب و مقرون‌به‌صرفه‌ای محسوب نمی‌شود، به همین دلیل آن را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم مگر اینکه ادامه‌ی حیاتتان وابسته به خوردن غذاهای این رستوران باشد! (4.30 دلار کانادا) اگر دوست دارید خودتان پوست‌کنده و بدون استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، موز، پرتقال، گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی، پیاز و کاهو می‌شود. مسلم است که اگر مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید.

تور تورنتو
تور تورنتو


هزینه‌ی حمل‌ونقل در تور تورنتو

سیستم حمل‌ونقل عمومی در تورنتو بسیار کارآمد، ایمن، قابل‌اطمینان و استفاده از آن آسان است. باوجوداین سیستم به‌احتمال‌زیاد شما نیازی به استفاده از اتومبیل شخصی پیدا نخواهید کرد که از این راه می‌توانید به میزان زیادی در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید. این سیستم شامل مترو، انواع اتوبوس، streetcars (تراموای شهری)، قایق‌های موتوری (برای جابجایی بین جزایر تورنتو) به علاوه‌ی تاکسی‌ها که در همه‌جای دنیا مرسوم هستند، می‌شود. کمیسیون حمل‌ونقل تورنتو به‌اختصار (TTC) خوانده می‌شود.

مترو: متروی تورنتو به‌طور مکرر اقدام به جابجایی مسافران در هر 2 دقیقه در ساعات شلوغ و حدودا هر 5 دقیقه در دیگر ساعات توقف می‌کند. این سرویس از ساعت 6 صبح تا 1:30 دقیقه‌ی صبح روز بعد فعال است که البته در روزهای یکشنبه، ساعت 9 صبح شروع به کار می‌کند. برای جابجایی در این سیستم می‌توانید از token (نوعی بلیت)، بلیت معمولی و بلیت کارت‌های 1 روزه و  همچنین هفتگی استفاده کنید.

تراموای شهری: سوارشدن بر تراموای، یکی از بهترین راه‌های تماشای بیشتر جاذبه‌های شهری است. دو نوع تراموای در تورنتو وجود دارد، تراموای قدیمی و ترموای جدید. وقتی‌که سوار تراموای قدیمی می‌شوید می‌توانید به‌صورت نقد، کرایه‌تان را درون صندوق مخصوصی بیندازید و اگر در طول همان سفر مسیرتان را تغییر دادید، می‌توانید از راننده بخواهید که باقی پولتان را پس بدهد. اگر به نزدیکی مقصدتان رسیدید می‌توانید طناب درخواست توقفی که به رنگ زرد است را بکشید و از در پشتی تراموا خارج شوید. در ترامواهای شهری جدید، نمی‌توان به‌طور مستقیم به راننده پول پرداخت کرد. برای این کار باید از در میانی تراموا سوار شوید و به وسیله‌ی پول نقد یا token (توکنز) هزینه را بپردازید.

اتوبوس: همه‌ی ایستگاه‌های اتوبوس با میله‌ای سفید به همراه دو نوار قرمز در بالا و پایین و عکس اتوبوسی در بین آن‌ها مشخص شده است. وقتی سوار اتوبوس شدید، کرایه مسیر را در صندوق مخصوصش بیندازید و مانند ترامواهای قدیمی اگر در طول سفر مسیرتان تغییر کرد،  می‌توانید از راننده بخواهید تا باقی‌مانده پولتان را پس بدهد. همچنین هر وقت به مسیرتان رسیدید، می‌توانید با فشردن کلید توقف درخواست پیاده شدن کنید.

toronto-tour
toronto-tour


توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در تور تورنتو

در تور تورنتو از فعالیت‌های تفریحی رایگان لذت ببرید

با وجود موزه‌ها و سواحل رایگان، می توانید بدون صرف هزینه‌ی زیاد از تفریحاتی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، لذت ببرید. اگر به دفتر گردشگری محلی سری بزنید، آن‌ها  لیستی از این فعالیت‌ها را در اختیارتان خواهند گذاشت.

در تور تورنتو یک کارت عبور شهری خریداری کنید

گردشگران می‌توانند با خرید یک کارت عبور شهری به قیمت 60 تا 115 دلار کانادا که جواز استفاده و بازدید از جاذبه‌های بسیاری از جمله CN TOWER و Casa Loma را می دهد، به میزان زیادی در هزینه‌های اینچنینی صرفه‌جویی کنند.

در تور تورنتو از تورهای رایگان استفاده کنید

تورهای پیاده‌روی میراث تورنتو (The Heritage Toronto Walks) رایگان هستند و از ماه می تا اکتبر هرسال برگزار می‌شوند. این تورها، راهی بسیار عالی برای یادگیری در مورد این شهر و تماشای بیشتر نقاط گردشگری آن هستند. نکته‌ی جالب اینکه نیاز به رزرو هم ندارید.

تور تورنتو
تور تورنتو


بهترین تفریحات و جاذبه‌های گردشگری در تور تورنتو

بازار سنت لاورنس (Lawrence) در تور تورنتو

بازار سنت لاورنس مکانی خوب برای شروع یک روز سفری است. در این بازار می توانید طعم برخی از بهترین غذاهای تورنتو را مزه کنید. تاریخ محلی که بازار در آن واقع شده است، به سال 1803 میلادی بر می‌گردد. این مکان پر از فروشندگان محلی است که مشغول فروش هر نوع کالایی از جمله پنیر، ماهی تازه تا محصولاتی مثل خردل و غذاهای پخته هستند. اگر دوست دارید خودتان آشپزی کنید، می توانید تمام اقلام مورد نیازتان را از این بازار تهیه کنید.

نکته‌ها:

اغلب فروشندگان به شما مقداری از اجناسشان را برای مزه کردن می‌دهند. از چشیدن طعم آن‌ها غافل نشوید که طعم‌های فوق‌العاده‌ای دارند.

بهتر است قبل از اینکه خریدتان نهایی شود، در میان فروشندگان مختلف بگردید و بهترین قیمت را پیدا کنید.

سنتر آیلند در تور تورنتو

سنتر آیلند زمین بازی تورنتو است و مهم نیست که شما چند سال دارید، این جزیره برای هرکسی پیشنهادی دارد. از پارک کوچک سرگرمی برای بچه‌ها گرفته تا اجاره‌ی دوچرخه و قایق برای بزرگ‌سالان، همه می‌توانند از بودن در این مکان لذت ببرند. به‌علاوه، یک بوته‌زار جادویی به سبک آلیس در سرزمین عجایب به جذابیت‌های این محل می‌افزاید. این بوته‌زار اخیرا توسط تاجری که آن را از دوران کودکی‌اش به یاد دارد بازسازی و به شکوه سابقش برگردانده شده است. اگر دنبال مکانی پر از آرامش برای استراحت هستید، بازدید از سنتر آیلند را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

نکته‌ها:

برای رسیدن به سنتر آیلند، می توانید از بندر واقع در نزدیکی بازار سنت لاورنس سوار یک قایق موتوری شوید و به این سمت سفر کنید.

اگر وقت کافی ندارید که در جزیره به گشت‌وگذار بپردازید، وقتی که سوار قایق هستید، می‌توانید از خط افق تورنتو لذت ببرید.

اگر دوست داشته باشید برای پیک‌نیک در این جزیره توقف کنید، می‌توانید از بازار سنت لاورنس مواد غذایی مورد نیازتان را تهیه و سپس به سمت جزیره حرکت کنید.

toronto-tour
toronto-tour


بازدید از منطقه‌ی تاریخی Distillery در تور تورنتو

منطقه‌ی تاریخی Distillery، یکی از بهترین محله‌های تورنتو است که برای عاشقان غذا همچون بهشتی محسوب می‌شود. این ناحیه به همراه رستوران‌های بیشمار و گالری‌های هنری‌اش که از آجرهای کارخانه‌ای ساخته شده‌اند و همچنین ماشین‌های قدیمی، برای قدم زدن و گشت‌وگذار فوق‌العاده به نظر می‌رسند.

نکته‌ها:

حتما یک قفل به همراه داشته باشید تا آن را به دیوار قفل عشق اضافه کنید. این کار باعث می‌شود عشق شما پایدار بماند!

ریپلیز آکواریوم کانادا در تور تورنتو

ریپلیز آکواریوم مکانی عالی برای سپری کردن یک بعدازظهر خوب است. در اینجا می‌توانید لقمه‌ماهی‌ها، کوسه‌ها و ده‌ها نوع ماهی گرمسیری و به‌طورکلی حدود 16,000 گونه‌‌ی آبی را از نزدیک تماشا کنید. همچنین یک بخش تونلی وجود دارد که دورتادور آن را آب فرا گرفته است که احساس بودن در زیر آب را به شما القا می‌کند. به‌هیچ‌وجه بازدید از این آکواریوم را از دست ندهید، چراکه تجربه‌ای بسیار مفرح هم برای شما و هم برای بچه‌ها خواهد بود.

نکته‌ها:

بهتر است بلیط ورود به آکواریم را به صورت آنلاین تهیه کنید تا مقداری تخفیف بگیرید. این کار همچنین سبب می‌شود تا در صف‌های طولانی که بعضی مواقع تشکیل می‌شوند، منتظر نمانید.

گاهی رویداد‌های خاصی در این مکان برگزار می‌شود. برای آگاهی از آن‌ها بهتر است وب‌سایت رسمی آکواریوم را بررسی کنید.

جمعه‌ی دوم هر ماه، شب جاز نام دارد. در این شب می توانید در حال میل کردن یک نوشیدنی خوشمزه و گوش دادن به موسیقی، از تماشای موجودات زنده در آکواریوم لذت ببرید.

تور تورنتو
تور تورنتو


رستوران کیت کت در تور تورنتو

رستوران ایتالیایی کیت کت برای هر نوع سلیقه‌ای مناسب است. غذاهای این رستوران همیشه خوشمزه هستند، که در ترکیب با اتمسفری گیرا، از این رستوران محیطی فوق‌العاده ساخته‌اند. در رستوران کیت کت می توانید انواع غذای ایتالیایی، استیک‌های خانگی، غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و پاستاها را سفارش دهید.

نکته‌ها:

حتما سس polenta را امتحان کنید که مزه‌ای فراتر از این کره‌ی خاکی دارد!

این رستوران مکان شلوغی است، سعی کنید از قبل جا رزرو کنید.

اگر دوست دارید پس از میل کردن غذا به نمایش تئاتر شاهزاده ولز که در همان نزدیکی است برسید، بهتر است به کارکنان رستوران بگویید تا مطمئن شوند که شما به موقع در تئاتر حاضر می‌شوید.

های پارک در تور تورنتو

های پارک ترکیبی از پارک‌های طبیعی و تفریحی است که 160 هکتار مساحت دارد. در سراسر مناظر چشم‌نواز این پارک می توانید مسیرهای پیاده‌روی، گلخانه‌ها، یک باغ وحش، یک دریاچه و همچنین امکانات بیشماری همچون محیط‌های ورزشی، زمین‌های بازی و نقاطی برای پیک‌نیک را مشاهده کنید. اگر وقت کافی دارید، به راحتی می‌توانید روی یک نصف روز در این پارک حساب باز کنید.

نکته‌ها:

این پارک دارای یک پارکینگ مناسب  است.

بازدید از مزرعه ریوردیل در تور تورنتو

در مزرعه‌ی ریوردیل می توانید به گشت‌وگذار و تماشای انواع نژاد حیوانات اهلی و پرندگان عجیب‌وغریب، پروانه‌های زیبا و باغ‌های گل  بپردازید. این مزرعه در Cabbagetown و در حدود 3 کیلومتری حومه‌ی مرکز شهر تورنتو قرار دارد. اگر فرزند خردسالی دارید به احتمال زیاد عاشق مسیری که از میان ناحیه‌ی جنگلی و اطراف برکه‌ها و گیاهان مختلف می‌گذرد خواهد شد. همچنین اگر دوست دارید با سبک زندگی روستایی در کانادا آشنا شوید، به هیچ وجه بازدید از این مزرعه‌ی زیبا را از دست ندهید.

نکته‌ها:

ورود به مزرعه رایگان است.

toronto-tour
toronto-tour


دریاچه‌ی اونتاریو (Ontario) در تور تورنتو

اگر با خانواده و حتی تنهایی به تورنتو سفر می‌کنید، فرقی ندارد، پیشنهاد می کنیم در هرصورت از این دریاچه دیدن کنید، چرا که در اینجا می توانید عکس‌هایی به یادماندنی با پس‌زمینه‌ای زیبا ثبت کنید. این دریاچه از ساحل زیبای Woodbine، آیلند پارک و حتی بر روی یک قایق فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

ایتون سنترِ تورنتو در تور تورنتو

مسلم است که یکی از بهترین تفریحات در هر سفری به خصوص برای خانم‌ها خرید کردن و گشت و گذار در بازار‌های بزرگ و متنوع است. پس اگر دنبال خرید  انواع جنس مارک هستید حتما در سفر به تورنتو سری به این مرکز بزنید. در اینجا می توانید انواع برندهای لوکس را پیدا کنید.

تماشای شهر بر فراز CN Tower در تور تورنتو

برج سی‌ان با 550 متر ارتفاع یکی از بلندترین برج‌های جهان است که در سال 1976 ساخت آن تکمیل شد. این برج در سال 1995 توسط انجمن مهندسان عمران آمریکایی، یکی از عجایب هفت‌گانه‌ی دنیای مدرن نامیده شد. با بالا رفتن از برج می توانید مناظری زیبا و باشکوه را از سطح شهر و دریاچه‌ی اونتاریو تماشا کنید.  حتی اگر کمی جسور باشید، می‌توانید به صورت خانوادگی در طبقه‌ی بالایی برج، بر روی لبه‌ی آن راه بروید. البته مسائل ایمنی کاملا رعایت می‌شود.

نکته‌ها:

اگر به شلوغی علاقه‌ای ندارید، بهتر است قبل از ساعت 11 صبح یا بعد از 5 عصر از برج دیدن کنید.

ممکن است با صف‌های شلوغ مواجه شوید، برای اجتناب از این موضوع بلیتتان را از قبل و به صورت آنلاین رزرو کنید.

رستوران 360 در برج سی‌ان در تور تورنتو

مثل اغلب رستوران‌های معروف تورنتو، رستوران 360 هم مناظر مخصوص به خودش را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این رستوران غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه را به همراه تماشای منظره‌های باشکوهی بر فراز شهر تورنتو را برایتان فراهم می‌کند. البته یادتان باشد در مقایسه با دیگر رستوران‌ها کمی گران است اما ارزشش را خواهد داشت.

نکته‌ها:

پیشنهاد می کنیم در یک روز آفتابی به این رستوران بیایید تا بتواند از مناظر زیبای شهری لذت ببرید.

تور تورنتو
تور تورنتو


غرق شدن در هیاهوی ورزشگاه بیسبال راجرز سنتر

چه طرفدار تیم بیسبال بلو جیز باشید چه نه، در هرصورت پیشنهاد می کنیم در یک بعدازظهر به ورزشگاه راجرز سنتر بروید و همراه با جمعیت مشتاق به تشویق این تیم پرطرفدار بپردازید. بیسبال یکی از ورزش‌های عمده و اصلی در کانادا به شمار می‌رود. این ورزش مفرح و تیم‌هایی که در حال مسابقه هستند، چنان هیاهویی را در ورزشگاه ایجاد می کنند که بد نیست آن را تجربه کنید. فقط غذا (ساندویچ) را فراموش نکنید!

نکته‌ها:

این ورزشگاه از بالای برج سی‌ان هم قابل‌مشاهده است.

ورزشگاه ایر کانادا سنتر در تور تورنتو

اگر به بیسبال علاقه‌ای ندارید می‌توانید با رفتن به ورزشگاه ایر کانادا سنتر از تماشای بازی‌های زیبای هاکی روی یخ لذت ببرید. در هر صورت فرقی نمی‌کند بیسبال یا هاکی باشد، مهم این است که بتوانید همانند مردم محلی غرق در هیجان و هیاهوی اینچنینی شوید.

تور کانادا

نکته‌ها:

برای اینکه مطمئن شوید تا زمانی که در تورنتو هستید، مسابقاتی برگزار می‌شود، بهتر است وب‌سایت رسمی ورزشگاه را بررسی کنید و از همان طریق اقدام به خرید بلیت کنید تا در صف‌های شلوغ نمانید.

این ورزشگاه خانه‌ی تیم بسکتبال و همچنین هاکی تورنتو، یعنی تورنتو رپترز است. بنابراین می توانید بازی‌های بسکتبال را هم در آن تماشا کنید.

قصر کاسا لوما (Casa Loma) در تور تورنتو

کاسا لوما یک از جاذبه‌های تورنتو است که در سبک احیای گوتیک بین سال‌های 1911 تا 1914 با 250 اتاق ، زمین‌های زیبا و مجموعه‌ی اتومبیل ساخته شده است.اگر می خواهید به همراه همسرتان احساس شاهزاده بودن را برای یک ساعت هم که شده تجربه کنید، بازدید از این قلعه‌ی زیبا را از دست ندهید.

toronto-tour
toronto-tour


آبشار‌های نیاگارا در تور تورنتو

آبشار‌های بسیار باشکوه و زیبای نیاگارا شاید به تورنتو خیلی نزدیک نباشند، اما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به این شهر، یک روز کامل را وقت بگذارید و از بخش کانادایی آن که نعل‌اسبی نامیده می‌شود، دیدن کنید. این آبشار 53 متری با 790 متر پهنا، در 121 کیلومتری جنوب و جنوب شرقی تورنتو قرار دارد، اما بدون شک ارزش وقتی را که صرف می‌کنید دارد. لذت خوردن غذا در رستوران‌های این منطقه هنگام تماشای شکوه آبشار تا مدت‌ها در خاطرتان خواهد ماند.

نکته‌ها: تماشای این آبشار حتی در فصل زمستان که یخ زده است، بسیار جذاب است.
نظر خود را درباره «تور تورنتو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تور تورنتو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.