زمان مطالعه: 1 دقیقه
بهترین سواحل استان گیلان

بهترین سواحل استان گیلان

آیا زیباترین سواحل توریستی گیلان را می‌شناسید؟ با آسمونی همراه باشید تا بهترین سواحل توریستی شمال را برای سفر به شما معرفی کنیم.

سواحل استان گیلان بسیار معروف هستند. استان گیلان یکی از استان‌های شمالی کشور می‌باشد که مقصد بسیاری از مسافران داخلی و خارجی است که از جاذبه‌های دیدنی بسیاری برخوردار است یکی از این جاذبه‌ها سواحل بسیار زیبای گیلان است که در فصل تابستان هم پربازدید است. در این پست آسمونی با ما همراه باشید تا به معرفی چند ساحل در استان گیلان بپردازیم.

ساحل گیسوم

ساحل و پارک جنگلی گیسوم
ساحل و پارک جنگلی گیسوم

ساحل و پارک جنگلی گیسوم در شهرستان تالش قرار دارد و دارای مسیر ورودی فوق العاده زیبایی است که از پارک جنگلی گیسوم می‌گذرد این ساحل علاوه بر امکان رانندگی دارای امکانات تفریحی بسیاری مانند جت اسکی، شاتل، پاراگلایدر، قایق سواری و ... است.

تالاب انزلی

تالاب انزلی
تالاب انزلی

تالاب بین المللی ماهی وجود دارد. یکی از تفریحات مورد علاقه مردم در این تالاب قایق سواری بر روی تالاب است.

اسکله ساحلی بندر انزلی

اسکله ساحلی بندر انزلی
اسکله ساحلی بندر انزلی

اسکله ساحلی بندر انزلی این اسکله اولین پارک آبی به سبک اروپایی برای جذب گردشگر در ایران است که با دارا بودن چشم اندازی به تاسیسات بندری و ورودی تالاب انزلی جلوه ای زیبا دارد .

اسکله ماهیگیری کیاشهر

اسکله ماهیگیری کیاشهر
اسکله ماهیگیری کیاشهر

اسکله ماهیگیری کیاشهر این اسکله به دلیل مکان بسیار خوب برای ماهی گیری و چشم انداز طبیعی بسیار زیبایش یکی از مقاصد توریستی گیلان محسوب می شود.

ساحل صدف آستارا

ساحل صدف آستارا
ساحل صدف آستارا

ساحل صدف آستارا بسیار زیبا است. این ساحل در هفت کیلومتری جنوب آستارا قرار دارد و ساحلی بسیار مجهز به تمامی امکانات رفاهی و تمیز است.

ساحل قروق

ساحل قروق
ساحل قروق

ساحل قروق هم در گیلان بسیار جذاب است. روستای قروق در شهرستان تالش به داشتن سواحل زیبا معروف است. طول سواحل این روستا به 3 کیلومتر و 24 هکتار می رسد و دارای یک فانوس دریایی در شمال محدوده و همچنین پیست اسب سواری است.

ساحل طلایی قاسم آباد

ساحل طلایی قاسم آباد
ساحل طلایی قاسم آباد

ساحل طلایی قاسم آباد هم در گیلان معروف است. این ساحل در شهر زیبا چابکسر است و دارای خدمات تفریحی و گردشگری است.

ساحل اوشیان

ساحل اوشیان
ساحل اوشیان

ساحل اوشیان نمایی زیبا دارد. ساحل اوشیان از زیبا ترین و آرام ترین سواحل گیلان است که از لحاظ امکانات تفریحی و گردشگری چیزی از ساحل های دیگر کم ندارد.

ساحل چمخاله

ساحل چمخاله
ساحل چمخاله

ساحل چمخاله فوق العاده است. این ساحل در سال های اخیر جایزه بهترین ساحل گیلان را به خود اختصاص داده است و بعد از ساحل انزلی دومین ساحل پرطرفدار این استان است. ساحلی با ماسه نرم و امکانات تفریحی است.

ساحل رودسر

ساحل رودسر
ساحل رودسر

ساحل رودسر هم در گیلان پرطرفدار است. ساحل رودسر که در انتهای خیابان شهدا قرار دارد، دارای امکاناتی نظیر طرح ویژه شنا در تابستان، زمین فوتبال و زمین والبیبال است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین سواحل استان گیلان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین سواحل استان گیلان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.