زمان مطالعه: 2 دقیقه
کاردستی

کاردستی

آموزش ساخت کاردستی درست کردن کاردستی یکی از کارهای مورد علاقه من میباشد . و حتما برای بسیاری از شما هم  ساخت...

آموزش ساخت کاردستی

درست کردن کاردستی یکی از کارهای مورد علاقه من میباشد . و حتما برای بسیاری از شما هم  ساخت کاردستی جذابیت خاصی دارد که میتوانید اوقات فراغت خود را با آن پر کنید و از این کار لذت ببرید .

درست کردن کاردستی های زیبا و کاربردی  نیاز به تخصص خاصی ندارد و هر شخصی با کمی ایده و تلاش میتواند برای خودش و دوستانش درست کند و حتا از این راه برای خود درآمد خوبی داشته باشد .

من در اینجا ساخت کاردستی های ساده ولی زیبا را برایتان توضیح میدهم ، امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

حتما شما هم میدانید می شود با وسایل و اشیاه گوناگون برای خودمان کاردستی درست کنیم ، کاردستی با پارچه ، کاردستی با نمد ، کاردستی با چوب ، کاردستی با چرم ، کاردستی با کاغد و همچنین کاردستی تزئینی ، شما میتوانید با کلیک کردن بر روی هر گزینه روش ساخت کاردستی مورد علاقه خود را یاد بگیرید . و در  خانه آن را درست کنید.

ساخت انواع کاردستی با وسایل و اشیاء گوناگون
 

کاردستی پارچه ای

کاردستی
کاردستی

پارچه یکی از وسایلی است که میتوان با آن کاردستی گوناگون و زیبایی درست کرد ، و در خانه همه ما پارچه های بی مصرف زیادی پیدا خواهد شد که استفاده خاصی ندارند  و میشود با آن برای خودمان کاردستی های پارچه ای زیبایی درست کنیم ، شما میتوانید در اینجا انواع روشهای ساخت کاردستی با پارچه را یاد بگیرید .

برای دیدن آموزش کلیک کنید

 

کاردستی با چوب

tootoou_hand-crafts
tootoou_hand-crafts

یکی از بهترین وسایلی که میشود با آن کاردستی های زیبا و کاربردی برای خودمان درست کنیم چوب میباشد .

کاردستی های چوبی به دلیل زیبایی خاصی که دارند حتی میشود به عنوان وسیله ای تزئینی خوبی در دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار گیرد .

ما در این نوشته ساخت چند کاردستی چوبی را برای شما شرح خواهیم داد .

لطفا برای دیدن آموزش اینجا کلیک کنید

 

کاردستی چرمی

کاردستی
کاردستی

چرم از دیرباز در ساخت وسایل گوناگون مورد استفاده قرار گرفته ، ساخت کاردستی چرمی نیاز به کمی حوصله و خلاقیت بیشتری دارد ، ولی اگر ما کمی صبور باشیم میتوانیم وسایل زیبا و کاربردی  گوناگونی با آن برای خودمان درست کنیم و از آن استفاده کنیم .

برای دیدن آموزش کلیک کنید

 

کاردستی با کاغذ و مقوا

tootoou_hand-crafts
tootoou_hand-crafts

فکر کنم ساده ترین راه برای درست کردن کاردستی برای کودکان استفاده از کاغذ و مقوا خواهد بود ، کاردستی که طرفداران خاص خودش را دارد و اولین چیزی است که هنگام ساختن کاردستی برای کودکان مورد توجه قرار میگیرد .

به شما توصیه میکنم برای درست کردن کاردستی با کاغذ و مقوا ادامه مطلب را حتما ببینید .

ادامه مطلب

 

کاردستی با نمد

کاردستی
کاردستی

کاردستی های نمدی به واسطه زیبایی و سادگی خاصی که دارند در حال حاضر مورد توجه زیادی قرار گرفته . خیلیهای با استفاده از نمد برای خودشان وسایل زیبایی درست میکنند و مورد استفاده قرار میدهند . ما در اینجا چند روش ساخت کاردستی نمدی را توضیح داده ایم ، امیدواریم خوشتان بیاید.

چند روش ساخت کاردستی با نمد .کلیک کنید

 

کاردستی تزئینی

tootoou_hand-crafts
tootoou_hand-crafts

ساخت کاردستی های زیبا و جالب رو من زیاد دوست دارم . کاردستی هایی که بشود در تزئین خانه و اتاق مورد استفاده قرار گیرد . در اینجا براتون چند روش ساخت کاردستی تزئینی رو توضیح خواهم داد ، کاردستی های که خودم خیلی از اونا خوشم اومده

برای دیدن لطفا اینجا کلیک کنید

نظر خود را درباره «کاردستی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کاردستی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.