زمان مطالعه: 1 دقیقه
دکتر خوب کاشت نگین دندان

دکتر خوب کاشت نگین دندان

  دکتر خوب آسمونی امروز می خواد یکسری نکات مهم رو برای کسایی که می خواهند نگین دندان را انجام بدن مطرح...
 

tooth-jewel
tooth-jewel



دکتر خوب آسمونی امروز می خواد یکسری نکات مهم رو برای کسایی که می خواهند نگین دندان را انجام بدن مطرح کرده با  ما همراه باشید

نگین های دندان چیست ؟

نگین های زیبایی دندان مثل نگین های ارتودنسی خود می توانند در زیرخود نگین دندان و اطراف آن ایجاد پوسیدگی کنند . زیبایی یکی از مهم ترین مسائلی است که انسان ها همیشه در پی آن بوده اند . در گذشته های دور زنان برای زیبایی دهان خود از الماس استفاده می کردند. امروزه همین امر حالت جدید پیدا کرده است و نگین ها مختلفی تولید شده است که مخصوص دهان ، بینی گوش و … است.نگین ها اشکال متفاوتی دارند. بعضی نگین ها کریستالی می باشند ( سفید یا رنگی ) این گونه نگین ها یک سطح صاف در زیر دارند که از آن سمت توسط چسب های مخصوص به سطح دندان می چسبد. از انواع دیگر نگین ها نمونه های طلامی باشد که به اشکال متفاوت فرم داده شده اند که بنا به سلیقه شخصی انتخاب می شود. بعضی دیگر از آنها ، نگین به همراه طلامی باشد که در وسط شکل خاصی از جنس طلایک نگین کریستال وجود دارد.

آنچه در مورد نگین ها بایستی دانست

نگین یک وسیله تزئینی بوده و مدت ماندگاری آن نیز محدود می باشد لذا برای چسباندن آن بهتر است فقط از چسب های مخصوص استفاده گردد. چسباندن نگین نیاز به تزریق بی حسی ندارد. جهت چسباندن ابتدا سطح دندان تمیز می شود و بدون آسیب رساندن به دندان ، توسط مواد چسبنده مخصوص روی سطح دندان قرار می گیرد و به هیچ وجه بخاطر نگین سطح دندان تراش داده نمی شود زیرا این مساله باعث آسیب به مینای دندان می گردد و در صورت افتادن نگین جای باقی مانده ، نمای خوبی ندارد و بایستی با مواد ترمیمی اصلاح گردد. پس از چسباندن نگین چند ساعت طول می کشد که به آن عادت کنیم.

مهمترین مساله در نگهداری نگین

بهداشت خوب دهان و دندان ، زیرا اطراف نگین مکان مناسبی برای تجمع باکتری ها و ایجاد پوسیدگی می باشد. از آنجا که طلافلز قابل انطباقی با دندان می باشد نگین طلاماندگاری بیشتری نسبت به نگین های کریستالی ساده دارند. با این وجود هر زمان می توان بدون آسیب رساندن به دندان نگین را برداشت.اصولاجایگذاری نگین روی دندان سلیقه ای است ، ولی باید توجه داشت روی دندانی که پوسیدگی دارد گذاشته نشود.معمولابیشترین دندان که نگین روی آن کار گذاشته می شود ، دندان ثنایای کناری یا لترال می باشد. در صورت جدا شدن نگین از سطح دندان ، می توان مجددا آن را چسباند.
نظر خود را درباره «دکتر خوب کاشت نگین دندان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دکتر خوب کاشت نگین دندان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.