زمان مطالعه: 2 دقیقه
تعبیر خواب دندان به روایت معبرین

تعبیر خواب دندان به روایت معبرین

دیدن دندان در خواب به هر یک از اعضای خانواده مربوط می‌شود و هر گونه آسیب و یا خرابی دندان در خواب نشانه مصیبت، بلا و گرفتاری بیننده خواب و یا اعضای خانواده اوست.

بر اساس دیدگاه معبران، تعبیر دندان ها در خواب به افراد خانواده ما برمی گردد. برخی معبران عقیده دارند که دندان های فک بالا مردان فامیل هستند و دندان های فک پایین زنان و اینکه دندان های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان های جلو فرزندان. با آسمونی همراه باشید تا با تعابیر مختلف معبران از خواب دندان آشنا شوید.

 

تعبیر خواب دندان به روایت حضرت دانیال

تعبیر کلی دیدن دندان در خواب ، خانواده و فامیل می باشد. تعبیر دیدن دندان‌ های ردیف بالا به جنس مذکر و مرد، و ردیف پائین به جنس مونث و زن مربوط می ‌شود. تعبیر دندان‌ های کنار دندان جلو به عمو و فرزندانش مربوط می‌شود. دندان‌های نیش به بزرگتر فامیل مربوط می‌شود. سایر دندان ‌های کنار دندان ‌های نیش، به خاله‌ها و فرزندانش مربوط می ‌شوند و تعبیر دندان ‌های عقب به بستگان دورش مربوط می‌ شود.

تعبیر خواب دندان به روایت ابن سیرین

تعبیر دندان‌های جلو، مربوط به فرزندان و خواهران و برادران می‌شود. اگر ببینید دندان‌ های شما زیاد تر شده یا خوب و تمیز هستند یعنی با توجه به نوع دندان، یکی از آن‌ها صاحب مقام و منزلت خواهد شد. اگر در کنار دندان شما دندان دیگری در آمده است، اگر جزء دندان ‌های ردیف بالا باشد صاحب فرزند پسر یا برادر خواهی شد، ‌‌‌‌‌ یا اگر در کنار دندان جلوئی پائین باشد، صاحب فرزند دختر خواهی شد.

اگر ببینید دندان جلویی شما به کف دست یا روی زمین افتاده و خاکی نشده است، یعنی صاحب فرزند یا برادر و یا خواهر می ‌شوید. اگر ببینید همه دندان ‌هایتان در کف دست یا کنارتان ریخته است، یـعـنی بستگان شما بیشتر می ‌شوند.

اگر ببینید قسمتی از دندان شما شکسته یا از بین رفته است، یعنی با توجه به نوع دندان یکی از اعضای خانواده دچار آسیب و گرفتاری و بلا می‌شود. اگر ببینید دندان کوبیده شده است، یعنی با توجه به نوع دندان با یکی از آن ‌ها دشمنی پیدا می ‌کنید.

تعبیر خواب دندان به روایت معبرین
تعبیر خواب دندان به روایت معبرین

تعبیر خواب دندان به روایت ابراهیم کرمانی

اگر ببینید دندانی را که درد می‌کند را کنده ‌اید، یعنی مال و اموال به دست می‌آورید.

اگر ببینید از دندانتان خون بیرون آمده است، یعنی بستگانتان باعث اندوه و ناراحتی شما می‌شوند.

اگر ببینید دندان‌ هایتان بوی خوبی می‌دهند، یعنی بستگانت ان شما را تحسین می‌کنند، ولی اگر ببینید بوی بدی می‌دهند، یـعـنـی بستگانتان پشت سر شما غیبت می‌کنند.

تعبیر خواب دندان به روایت جابر مغربی

اگر ببینید دندانی را که درد گرفته کشیده اید و در دست شماست، یعنی سود و منفعتی به دست می‌آورید، ولی اگر ببینید آن را با دست چپ گرفته‌ اید، یعنی درصد بیشتری سود و منفعت به دست می‌آورید. چنانچه با هر دو دست خودت گرفته ‌اید، تعبیرش این است که مال و اموال فراوان به دست خواهید آورد.

اگر ببینید همه دندان ‌های شما در زبانتان جمع شده است ولی دوباره به جای خودشان برگشتند، یعنی بستگانتان از شما شکایت می‌کنند.

اگر ببینید بعضی از دندان ‌هایتان ناپدید شده اند، یعنی به تعداد آن دندان‌ ها بستگانتان به غربت می ‌روند و با سلامتی بر می ‌گردند.

tooth-dream-interpretation
tooth-dream-interpretation

تعبیر خواب دندان به روایت حضرت امام جعفر صادق

  • اهل بیت خانواده و بستگان
  • مال
  • منفعت
  • غم و اندوه
  • مصرف (گزند و زیان)
  • مفارقت وجدایی از خویشان

 

نظر خود را درباره «تعبیر خواب دندان به روایت معبرین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
  • شهناز
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تعبیر خواب دندان به روایت معبرین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.