زمان مطالعه: 8 دقیقه
دکتر خوب سفید کردن دندان و بلیچینگ

دکتر خوب سفید کردن دندان و بلیچینگ

اگر قصد انجام سفيد كردن دندان و بلیچینگ را دارید این بخش آسمونی را حتما مطالعه نمایید چرا که بهترین پزشکان...
دکتر خوب سفید کردن دندان و بلیچینگ
دکتر خوب سفید کردن دندان و بلیچینگ


اگر قصد انجام سفید کردن دندان و بلیچینگ را دارید این بخش آسمونی را حتما مطالعه نمایید چرا که بهترین پزشکان برای سفید کردن دندان و بلیچینگ را به شما عزیزان معرفی می کنیم. همچنین در ابتدای این مقاله اطلاعات کاملی در مورد سفید کردن دندان و بلیچینگ عنوان می کنیم.

عادات غذاخوردن و افزایش سن می تواند باعث زردی دندان شود ، خیلی از کارهایی که به طور روزمره انجام می دهیم می تواند در زرد شدن دندان ها تاثیر بگذارد، مانند نوشیدن قهوه و چای، کشیدن سیگار، نوشیدن آبمیوه ها و نوشابه های رنگی و خوردن غذاهای ادویه دار. برای رفع زردی دندان روش‌های مختلفی وجود دارد. مانندجرم گیری دندان وسفید کردن دندان­ها یا بلیچینگ که می تواند لبخند شما را به زیباترین حالت برساند، اقدامات غیرحرفه ای و بدون پشتوانه علمی در جهت سفیدشدن دندان از جمله استفاده از خمیر دندان های سفید کننده دندان، نوارهای استریپ، لاک سفید کننده دندان و غیره نه تنها تاثیرمثبت نداشته در خیلی از موارد باعث آسیب به مینا و بافت های نگهدارنده دندان می شود. سفید کردن دندان ممکن است بعد ار انجام روش های ارتودنسی از جمله ارتودنسی سریع بر اثر تجمع پلاک دندان بر روی دندان ها نیاز باشد .

بنابراین شما باید برای رسیدن به این هدف به دنبال روش بلیچینگ دندان که ویژگی های زیر را داراست باید باشید:  1. سریع و راحت باشد. 2. ماندگاری همیشگی داشته باشد. 3. باعث حساس شدن دندان ها نشود. 4. به ریشه و مینای دندان آسیب نرساند. 5. توسط دندانپزشک انجام پذیر باشد.  بهداشت دهان و دندان نقش بسیار مهمی در سلامت عمومی هر شخص در هر سن و سالی دارد. شما برای آنکه بتوانید یک زندگی سالم و راحت داشته باشید، حتماً نیاز به داشتن دندان‌های سالم دارید.   اگر شما رسوبات عفونی موجود بر روی سطح دندان‌ها از قبیل پلاک‌، جرم دندان ، رنگ، لکه و سایر عوامل مضر را تمیز نکنید، این مواد به بستری آماده و مستعد برای ایجاد عفونت تبدیل می شوند و درنتیجه آن، مشکل لق شدن دندان‌ها و لثه‌ها به وجود می آید و درنهایت منجر به از بین رفتن دندان‌ها خواهد شد.

سفید کردن دندان در اکثر کلینیک های دندان پزشکی توسط پیشرفته ترین دستگاه های لیزر AMD و Zoom Bleaching (ساخت کشور آمریکا) و همچنین دستگاه Bt Cool Plus انجام می پذیرد. این دستگاه ها بالاترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه سفید کردن دندان را دارا می باشند و عوارض بلیچینگ دندان به روش های مرسوم  را به دنبال ندارند. با استفاده از این تجهیزات، میزان سفید شدن دندان محدودیتی ندارد و رنگ طبیعی دندان ها به همان صورت قبلی برگردانده می­ شود، همچنین نتایج این روش دائمی می­ باشند.

روش انجام سفید کردن دندان و بلیچینگ

دستگاه AMD Laser: در این روش دندانپزشکی با لیزر از ژل بلیچینگ سفید کننده، بر روی دندان ها استفاده می­شود و در ادامه پرتو شتاب دهنده بطور مستقیم بر روی دندان ها تابانده می شود تا به این ترتیب حداکثر نتایج بهینه حاصل شود. این روش سفید کردن دندان با لیزر یک روش بی­خطر و بدون درد است. به این ترتیب می توان رنگ دندان­ها را تا 8 درجه در مدت کمتر از یک ساعت سفید کرد.

دستگاه Zoom Bleaching: این دستگاه روش نوین دیگری برای سفید کردن دندان با بهره گیری از طیف آبی نور با فرکانس و طول موج مخصوص می باشد. این دستگاه با تاباندن این نور برای فعال کردن ژل بلیچینگ دندان، عملیات سفید شدن را طی 45 دقیقه یا سه مرتبه 15 دقیقه تا 8 درجه انجام می­دهد. این روش یک روش سریع سفید شدن دندان می باشد.

دستگاه BT Cool Plus: سیستم بلیچینگ BT Cool Plus یک ابزار سفید کردن دندان است، که در آن از آخرین تکنولوژی نور آبی، با قابلیت چرخش 360 درجه، و ناحیه نور دهی کمانی برای سفید شدن دندان­ ها استفاده می­شود و به این ترتیب می توان کل دندان های موجود در دهان را سفید کرد. دستگاه BT Cool Plus را می­توان به راحتی و به صورت قابل اتکا در مطب دندانپزشکی استفاده کرد و در این حالت هیچگونه گرما یا صدا در هنگام سفید کردن دندان ایجاد نمی شود.

نوع لیزر دندان مورد استفاده برای سفید کردن دندان توسط دندانپزشک انتخاب می شود. هنگامی که شما درباره انتظارات خود از نتایج سفید کردن دندان با دندانپزشک زیبایی خود صحبت می کنید، دندانپزشک متخصص درباره جزئیات مربوط به هر کدام از روش های درمانی و مناسب بودن آن به شما توضیحات لازم را ارائه می­کند.

مواد مورد استفاده برای سفید کردن دندان و بلیچینگ

ژل بلیچینگ دندان که در کلینیک های دندان پزشکی مورد استفاده دارد از کارخانه Ultrademt آمریکا بوده که به دلیل وجود پروکسید اوره یا کاربامید پروکساید (Carbamide Peroxide) به جای آب اکسیژنه یا هیدروژن پروکساید (HydrogenPeroxide) در هنگام فعال شدن ژل بلیچینگ دندان توسط اشعه دستگاه، مولکول اکسیژن از کربن آزاد شده که اکسیژن آزاد شده، نقش سفید کنندگی دندان را داشته و مولکول کربن به علت درشت بودن نسبت به هیدروژن در هیدروژن پروکساید امکان نفوذ از توبول های عاجی را نداشته و به عصب دندان هیچگونه آسیبی وارد نمی کند. در نتیجه برخلاف استفاده از هیدروژن پروکساید، زمانی که از کاربامید پروکساید استفاده می­شود، بیماران هیچگونه شکایتی از حساسیت دندان هنگام بلیچینگ و یا بعد از آن گزارش نشده است.

برای استفاده از این روش درمانی فقط به یک جلسه ملاقات با دندانپزشک نیاز است و نتایج سفید شدن دندان­ها با این روش، دائمی می باشد. در طول درمان، بیمار در شرایط راحت و محیط آرام قرار خواهد گرفت. در این زمان بیمار به سادگی بر روی صندلی دراز کشیده و از روش بدون درد و ایمن سفید کردن دندان ها لذت خواهد بود. زمانی که نتایج درمان کامل شود، فرد از یک طرح لبخند جدید با دندان هایی سفید و زیبا بهره مند خواهد شد.

در صورتی که درباره طرح لبخند دندان خود احساس خجالت داشته یا از شرایط ظاهری طرح لبخند خود راضی نیستید، احتمالاً خوشحال می‌شوید که بدانید امروزه بسیاری از روش‌های درمان دندانپزشکی زیبایی برای دستیابی به طرح لبخند زیبا برای شما وجود دارد. این روش‌های درمان بسیار گسترده بوده و شامل صاف کردن دندان‌ها با روش‌های ارتودنسی نامرئی یا پروتز دندان‌های شکسته با روکش پرسلان است و از طریق این روش‌ها دندان‌پزشک می‌تواند تقریباً تمام مشکلات ظاهری دندان‌ها را درمان کند. همان‌طور که از اسم این روش درمان مشخص است، اصلاح طرح لبخند فقط یک روش دندانپزشکی زیبایی نیست، بلکه ترکیبی از روش‌های درمان طراحی شده برای اصلاح طرح لبخند فرد به صورت کامل می‌باشد.

مزایای سفید کردن دندان و بلیچینگ با لیزر

مزایای سفید کردن دندان با لیزر به شرح زیر است:
  • استفاده از یک روش پیشرفته سفید کردن که باعث ناراحتی بیمار نمی شود
  • امکان دستیابی به نتایج بلیچینگ دندان سریع و موثر برای اصلاح طرح لبخند بیمار
  • بی خطر و ایمن بودن روش سفید کردن دندان با لیزر (بی خطر بودن این روش در پژوهش های علمی به اثبات رسیده است)
  • امکان دستیابی بیمار به حداکثر میزان روشنی و سفیدی دندان در یک دوره درمانی سریع (45 تا 60 دقیقه ای)
  • نتایج طولانی مدت و ماندگار بدون احتمال مشاهده حساسیت دندان
برای حفظ ظاهر ایجاد شده برای دندان ها، پیشنهاد می شود از روش ها و راهکارهای مراقبت در خانه برای دندان های سفید شده و جرمگیری دندان ، استفاده شود. در این حالت با دنبال کردن بعضی روش های مراقبتی پس از سفید کردن دندان، می توانید نتایج را برای مدتهای طولانی و حتی تا همیشه حفظ کنید. روش جرم گیری دندان نه تنها برای تمیز کردن دندان‌ها لازم است، بلکه علاوه بر این برای داشتن ذهن و بدن سالم نیز ضروری می‌باشد.

دهان یک ناحیه خاص از بدن است که با سایر اعضا و اندام‌ها تفاوت زیاد دارد. در حقیقت دهان به‌طور مداوم برای مصرف غذا و صحبت کردن به صورت روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین خاطر شرایط خاص این قسمت از بدن نیازمند مراقبت‌های ویژه است.هزینه جرم گیری دندان و ریشه شامل تکنولوژی مورد استفاده در این درمان، محل دندانپزشک، نوع بیمه، نوع و تعداد دفعات درمان و مراقبت پس از درمان و نوع و تعداد متخصین دخیل در برنامه‌ی درمانی می‌باشد.

عوارض سفید کردن دندان و بلیچینگ

روش های قدیمی بلیچینگ دندان بسیار دردناک بودند و باعث ایجاد التهاب می شدند. این موضوع در حالی است که عوارض سفید کردن دندان با لیزر فقط بر نواحی بسیار خاص دندان ها متمرکز می شوند و به این ترتیب می توان از بروز آن پیشگیری کرد. حجم وسیع پژوهش ها و مطالعات کلینیکی انجام شده در این حوزه نشان می دهد سفید کردن دندان با لیزر تحت نظارت دندانپزشک متخصص بی خطر و ایمن است. به هر حال استفاده از این روش درمانی برای کودکان زیر 16 سال و زنان باردار توصیه نمی شود.

هزینه سفید کردن دندان و بلیچینگ

معمولا هزینه سفید کردن دندان در افراد متفاوت است. بنابراین نمی‌توان قیمت سفید کردن دندان را بطور دقیق تخمین زد. برای آگاهی از هزینه سفید کردن دندان و بلیچینگ می توانید به کلینیک ها مراجعه کنید. مقدار هزینه بلچینگ دندان پس از معاینه اولیه به اطلاع شما خواهد رسید. قیمت سفید کردن دندان از پزشکی به پزشک دیگر متفاوت است.

زرد شدن دندان ها عارضه ای است که می تواند برای هر فردی به وجود بیاید و می تواند لبخند فرد را تحت تاثیر قرار دهد. تقبل هزینه سفید کردن دندان و استفاده از روش های سفید کردن دندان به راحتی این مشکل را حل می کنند، در گذشته این راه ها و روش ها، برای بیمار دردناک بود و حتی گاهی باعث حساسیت دندان ها می شد، اما با روش های جدید و با استفاده از بلیچینگ دندان با لیزر علاوه بر اینکه عوارض سفید کردن دندان و دردی را برای بیمار به همراه ندارد، نتایج آن دائمی می باشد.

دکتر خوب سفید کردن دندان و بلیچینگ
  • درمانگاه دندانپزشکی ملت تهران / تهران
آدرس : خیابان رودکی، بالاتر از خیابان امام خمینی(سپه)، نبش بن بست خجسته، طبقه فوقانی بانک سرمایه- فکس 66835114

تلفن :66362404

امکانات و خدمات :دندانپزشکی
  • دکتر آرش کلانتری  تهران / تهران
آدرس : تهرانسر، بلوار اصلی بین خیابان 22 و 24، جنب موسسه مالی اعتباری قوامین، پلاک 65، طبقه اول

تلفن :44560010
  • دکتر آزاده جهانی (ارتودنتیست) تهران / تهران
آدرس : خیابان ولیعصر، روبروی جام جم، کوچه خرسند، پلاک 76، واحد 2

تلفن :26200518
  • دکتر احمد محسنی (دندانپزشک) تهران / تهران
آدرس : خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، بن بست علی نعمتی، مرکز جراحی محدود افق، طبقه همکف، واحد 103

تلفن :88661206-88661541
  • دکتر اکبر غفاری (دندانپزشک) تهران / تهران
آدرس : خیابان خالد اسلامبولی (وزراء)، نبش کوچه پانزدهم

تلفن :88722432
  • دکتر جعفر حائری زاده تهران / تهران
آدرس : خیابان ملاصدرا، بین شیراز و شیخ بهائی، مقابل بانک صادرات، پلاک 168، طبقه سوم، واحد 10

تلفن :88053472
  • دکتر حسین منصوری تهران / تهران
آدرس : میدان ونک، ضلع شمال شرقی میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان مینا، طبقه اول، واحد4

تلفن :88644695

امکانات و خدمات :ایمپلنت
  • دکتر رویا یاوری (دندانپزشک) تهران / تهران
آدرس : بلوار ارتش، بعد از مینی سیتی، شهرک ابوذر، خیابان ذکاوت، حدفاصل ابوذر 4 و 6، مجتمع دندان پزشکی غدیر

تلفن :22465903
  • دکتر سیامک شایان امین تهران / تهران
آدرس : فلکه سوم تهرانپارس، خیابان 196 غربی، نبش خیابان طاهری، پلاک 34، ساختمان پزشکان تهرانپارس، طبقه 5، واحد51

تلفن :77744402

77872131
  • دکتر شایان کمالی تهران / تهران
آدرس : میدان هروی، خیابان مجید افشاری، گلستان سوم، نبش چهرراه بنی فاطمی

تلفن :22582684
نظر خود را درباره «دکتر خوب سفید کردن دندان و بلیچینگ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دکتر خوب سفید کردن دندان و بلیچینگ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.