زمان مطالعه: 5 دقیقه
مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر

مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر

مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر مرکز خریدی در غرب تهران واقع در شهرک گلستان می باشد و لوازم با کیفیت و امکانات رفاهی مناسبی در آن قرار دارد.

مرکز خرید طوبی چیتگر تهران، یکی از بزرگترین مراکز خرید بزرگ شهر تهران است. اگر می خواهید با مجتمع تجاری اداری طوبی بیشتر آشنا شوید این بخش آسمونی  را تا پایان دنبال نمایید چرا که به معرفی کامل این مجتمع تجاری در غرب تهران می پردازیم.

مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر (tooba chitgar complex) ، اولین مرکز خرید در منطقه 22 شهرداری تهران است که مستعد جوابگویی واقعی نیازهای ساکنین منطقه میباشد. مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر از ابتدای آذر 93 شروع به فعالیت و راه اندازی واحدهای تجاری و اداری شده است و در تابستان 94 افتتاحیه رسمی برگزار شد. و به شریانه ای مهم ارتباطی تهران ازجمله اتوبان های کرج ، کمربندی تهران ، حکیم و همت دسترسی آسان دارد. 

مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر کجاست؟

تصویر مجتمع طوبی چیتگر
تصویر مجتمع طوبی چیتگر

مجتمع تجاری اداری طوبی با زیربنای 105000 مترمربع از جنوب با فاصله 800 متری به اتوبان تهران - کرج و از شمال به اتوبان رسالت با فاصله 1 کیلومتری به اتوبان آزادگان که در آینده نزیک خیابان نسیم شانزدهم بصورت بلوار به اتوبان آزادگان متصل می شود. مجتمع تجاری اداری طوبی در محدوده شهرداری منطقه 22 تهران واقع شده که یکی از شهرداریهای نمونه شهر تهران است.

چشم اندازهای غربی این مجتمع به پارک چیتگر و دریاچه بزرگ مصنوعی خیلج فارس که توسط شهرداری منطقه ساخته شده است. در مجاورت این مجتمع بدلیل آب و هوای مساعد و نزدیک بودن به شهرداری تهران و گسترش فضای شهری و رشد ساخت و ساز برج های مسکونی باعث افزایش جمعیت در این منطقه شده است. یکی دیگر از ویژگیهای این مجتمع نزدیک بودن آن به ایستگاه مترو چیتگر است که با زمان کمتر از 5 دقیقه به این ایستگاه مترو خواهیم رسید.

معرفی بخش‌های مختلف مجتمع طوبی چیتگر

  • واحدهای تجاری و فروشگاه‌ها

مجتمع تجاری، اداری طوبی شامل 700 واحد تجاری با زیربنای کلی 17500 مترمربع در 5 طبقه از همکف تا طبقه پنجم است. در زیرزمین این مجموعه فروشگاه هایی از قبیل هایپرمارکت، شیرینی‌فروشی، سرویس، کیف و کوله، لوازم‌التحریر و لوازم چوبی قرار دارد.

در طبقه همکف مرکز خرید طوبی چیتگر، فروشگاه‌های پوشاک و لباس مردانه، زنانه و بچگانه وجود دارد. هم چنین مغازه های اسباب‌بازی فروشی، اکسسوری، لوازم آرایشی، رستوران و کافی شاپ، خیاطی، خدمات موبایل، فرش، بوفه خوراکی و آبمیوه فروشی و کیف و کفش و لوازم خانگی باکیفیت نیز در این طبقه یافت می شوند.

در طبقه اول هم فروشگاه‌های زیادی مانند لوازم ورزشی، لوازم موسیقی، وسایل حیوانات، لوازم خواب، عطر فروشی، شهربازی، ساعت فروشی، فروشگاه تولد، آرایشگاه مردانه و بوفه های خوراکی وجود دارد.

در طبقه دوم فروشگاه های پوشاک زنانه, پوشاک کودک، شال و روسری، موبایل، تزئینات و دکوری، مواد غذایی و شکلات، سیسمونی، ظروف پلاستیک, چینی و کریستال، عینک و محصولات فرهنگی قرار دارند.

در طبقه سوم انواع پوشاک مردانه، خدمات جانبی کامپیوتر، لوازم تزئینی، لباس خواب، کفش اسپورت، نمازخانه و سرویس بهداشتی یافت می شوند.

بازار طلای مجتمع طوبی چیتگر در طبقه چهارم این مجموعه قرار دارد.

  • واحد های اداری مجتمع طوبی چیتگر

پاساژ طوبی چیتگر
ضلع شمالی و برج A اداری پاساژ طوبی چیتگر

مجتمع تجاری، اداری طوبی، شامل واحدهای اداری طوبی در دو برج شمالی و جنوبی، در 10 طبقه با 100 واحد آپارتمان اداری با زیربنای کلی 10000 مترمربع  میباشد. این واحدها در طبقه پنجم تا پانزدهم قرار گرفته که امکانات ویژه واحدهای اداری بهره مند هستند. فضایی آرام، سیستمهای حفاظتی، سیستمهای اعلان و اطفای حریق، سیستم برق اضطراری مدرن، سیستم های هوشمندسازی ساختمان  بی ام اس، سیستم گرمایش و سرمایش بصورت چیلر جذبی سقفی از نکات ویژه این واحدها است.

  • هایپرمی

هایپر مارکت مجتمع طوبی به مساحت حدودی 8200 هزار متر مربع در طبقه زیر همکف قرار دارد از بزرگترین فروشگاه های “طوبی” است. هایپرمارکت طوبی چیتگر به منظور تسهیل خرید کالاهای روزانه و عرضه کالاها برای مشتریان و ارائه محصولات با کیفیت ایجاد شده است.این فروشگاه از مواد و مصالح مرغوب در بخش های معماری و تأسیسات الکتریکی و الکترونیکی پیشرفته و مدرن استفاده شده است. هایپر مارکت از پر رفت و آمد ترین واحد های این مجتمع خواهد بود، که آسایش و راحتی را برای خانواده ها به ارمغان می آورد.

  • شهربازی پالامد

مدیریت مجتمع طوبی با آگاهی به رفاه حال کودکان و خردسالان عزیز و هم چنین فراغت خاطر والدین، به منظور آسایش هر چه بیشتر؛ محیطی بسیار مفرح و سرگرم کننده را برای کودکان فراهم کرده است. شهربازی طوبی چیتگر متشکل انواع وسایل سرگرم کننده مختلف در قالب شهربازی سرپوشیده در طبقه زیرهمکف به مساحت 5000 مترمربع مجتمع مهیا کرده است.

  • رستوران ها و کافی شاپ ها

تالار های طوبی چیتگر در طبقات 5 و 6 به مساحت کل 3000 مترمربع،  تعداد 5 رستوران مجهز و 2 کافی شاپ در طبقات 4 و 5 بشکل سر پوشیده و سرباز و چشم انداز زیبا گنجانده شده است.

درطبقه 7 یک رستوران وجود دارد. در طبقه چهارم تجاری نیز یک رستوران سنتی و ایتالیایی قرار گرفته است. در طبقه همکف و چهارم این مجتمع فست فود و کافی شاپ قرار دارد.

مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر
مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر
  • آسانسور و پله برقی

به کارگیری سیستم های نوین، سرعت و دقت تاثیری شگرف در کاهش زمان انتظار مشتری را دارد. نوآوری های پیش بینی شده در پروژه طوبی با فن آوری آسانسورهای هیدرولیک از دیگر گامهای سازنده در رعایت اصول صنعت مدرنیزه می باشد. آسانسورهایی با میزان مصرف کم، عاری از هرگونه مشکل اجرایی و کمترین هزینه سرویس تنها به جهت بوجود آوردن رضایتمندی و استفاده از فن آوری نوین همگام با صنعت روز تهیه شده است. تعداد 16 عدد آسانسور مجهز 10 نفره در 8 نقطه مجتع و همچنین تعداد 18 رشته پله برقی در اطراف Void مرکزی از بارزترین امکانات مجمتع بزرگ طوبی است.

  • پارکینگ طبقاتی

در مجتمع عظیم تجاری اداری طوبی، به منظور رفاه حال مشتریان و سرمایه گذاران تعداد 2000 واحد پارکینگ طبقاتی در 6 طبقه در نظر گرفته شده است.

سایر امکانات مجتمع طوبی چیتگر

  • 18 رشته پله برقی در اطراف VOID مرکزی
  • 2 آسانسور پانوراما در VOID مرکزی
  • 16 عدد آسانسور مجهز 10 نفره در 8 نقطه مجموعه
  • ارتباط هایپر مارکت با پارکینگ از طریق نوار نقاله
  • سیستمهای حفاظتی و امنیتی و دوربین های هوشمند مدار بسته
  • سیستم های اعلان و اطفای حریق
  • سیستم برق اضطراری
  • سیستم تهویه مطبوع با فن کویل های سقفی

آدرس و راه های ارتباطی با مرکز خرید طوبی

آدرس

تهران. شهرک گلستان، بلوار کوهک، جنب خیابان نسیم 16، پلاک ثبتی 2709/1

شماره تماس

02146084778

اینستاگرام

tooba.complex 

تعداد طبقات تجاری

6

لوکیشن

نمایش در نقشه گوگل مپ | نشان

ساعت بازدید

هر روز از ساعت 10 صبح الی 23

مسیرهای دسترسی به مرکز خرید طوبی چیتگر

مرکز خرید طوبی چیتگر
برج C اداری و ضلع جنوبی مرکز خرید طوبی چیتگر
  • دسترسی به مرکز خرید طوبی چیتگر با ماشین شخصی

اگر با ماشین شخصی به این مرکز خرید می روید، در اتوبان تهران-کرج، از خروجی شهرک گلستان وارد بلوار کوهک شوید و تا خیابان نسیم 16 رانندگی کنید.

  • دسترسی به مرکز خرید طوبی چیتگر با مترو و اتوبوس

پاساژ طوبی در فاصله چند متری ایستگاه مترو چیتگر قرار گرفته است. درواقع، نزدیک ترین مترو به مجتمع طوبی چیتگر، ایستگاه مترو چیتگر می باشد. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به مرکز خرید طوبی نیز، ایستگاه اتوبوس علوم و فنون است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.