زمان مطالعه: 5 دقیقه
بهترین کارخانه رب گوجه فرنگی در ایران

بهترین کارخانه رب گوجه فرنگی در ایران

آسمونی در این بخش بهترین و البته معروف ترین کارخانه های رب گوجه فرنگی را به همراه تاریخچه ای کوتاه از آن ها...

آسمونی در این بخش بهترین و البته معروف ترین کارخانه های رب گوجه فرنگی را به همراه تاریخچه ای کوتاه از آن ها برای شما همراهان عزیز تهیه و تنظیم کرده است که از شما خوبان دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

بهترین کارخانه رب گوجه فرنگی در ایران
بهترین کارخانه رب گوجه فرنگی در ایران

لیست تولیدکنندگان رب گوجه فرنگی ایرانی

1- کارخانه رب نازچین

این کارخانه فعالیت خود را پس از سالها تولید به صورت سنتی، از سال 1375 به صورت کاملاً صنعتی و مکانیزه در محل ابتدای اتوبان آزادگان _ خیابان شمس آباد، آغاز نموده و به تولید رب در بسته بندیهای قوطی یک کیلویی، 5 کیلویی و شیشه ای حلبهای 10 و 20 کیلوگرمی (مناسب کاربرد درآشپزخانه های بزرگ) می پردازد.

کارخانه رب گوجه فرنگی نازچین با تولید رب و پوره گوجه فرنگی در بسته بندی های مختلف و با کیفیت عالی، محصولاتی در جهت تامین سلامتی، سلیقه و ذائقه مصرف کنندگان تولید می نماید.

tomato-paste-factory
tomato-paste-factory

2- شرکت رب آتا

کارخانه کنسرو سازی آتا در سال 1342 توسط آقای مهندس عظیمی تبریزی در منزل شخصی ایشان واقع در سه راه ضربخانه تاسیس گردید.

ایشان به همراه خانواده خود مشغول به تهیه رب به صورت سنتی و فروش آن به صورت فله نمودند. پس از مدتی محل فعلی شرکت واقع در کیلومتر 5 جاده قدیم کرج خریداری شده و شرکت به محل کنونی منتقل گردید.

این کارخانه دارای مساحتی حدود 32 هزار متر مربع بوده و دارای قسمت‌های مختلف از قبیل سالن تولید رب‌ گوجه‌فرنگی و سالن قرنطینه و برچسب زنی مربوط به آن فرآورده و سالن بسته‌بندی رب گوجه‌فرنگی در بسته‌های تتراپک (550 گرمی)، سالن تولید کنسرو لوبیا چیتی و خوراک بادمجان کدو، سالن تولید و بسته‌بندی کنسرو ماهی و سالن بسته‌بندی مربای تکنفره و سالن قوطی‌سازی (که در حال حاضر قوطی‌سازی این واحد تعطیل می‌باشد)، 4 انبار، سردخانه، گرمخانه (جهت قرنطینه گذاری)، تراشکاری، آهنگری و نیز آزمایشگاه کنترل کیفی که مجهز به دو بخش میکروبی و شیمیایی می باشد و در انتها بخش اداری که در قسمت در ورودی کارخانه قرار دارد. آب این کارخانه از چاه عمیق تامین می‌گردد که مجهز به کلریناتور می‌باشد. انرژی پخت جهت تهیه محصولات از نیروی بخار تامین می‌گردد. که این بخار توسط دیگ‌های بخار تولید می‌شود.

بهترین کارخانه رب گوجه فرنگی در ایران
بهترین کارخانه رب گوجه فرنگی در ایران

3- شرکت گلستان عصاره( دلند)

برای حصول اطمینان از مرغوبیت مواد اولیه مورد نیاز رب گوجه فرنگی در سطح وسیع و بهرگیری از روشهای نوین کشاورزی در مراحل کاشت، داشت و برداشت اقدام نمود با عنایت به موضوع این مجموعه به یکی از برگترین واحدهای کشت و صنعت ایران تبدیل گردیده است.

خطوط تولید رب گوجه فرنگی دلند با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک اروپایی که متکی به آخرین تکنولوژی روز جهان می باشد، در سالن هایی به مساحت 15000 مترمربع نصب و راه اندازی گردید.

گوجه فرنگی  ورودی به این شرکت پس از تایید توسط واحد کنترل کیفی با کاملترین روش مطابق با استانداردهای جهانی در چند مرحله شستشو و سورت شده ، پس از گذراندن  مراحل تولید توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک در سایزهای 75 گرم ، 500 گرم ، 1000 گرم ، و همچنین اسپتیک 20 کیلویی و 220 کیلویی بسته بندی می شود.

کیفتی رب گوجه فرنگی دلند در حین تولید توسط کارشناسان صنایع غذایی در آزمایشگاه مدرن کنترل کیفیت این شرکت بررسی و کنترل می گردد.

صادرات پیوسته رب گوجه فرنگی دلند باعث گردید در سال 1382 و 1383 عنوان صادر کننده نمونه استان را از آن خود نماید.

tomato-paste-factory
tomato-paste-factory

4- کارخانه رب چین چین

مجتمع کشت و صنعت چین چین در سال 1351 توسط علیرضا (بیژن) قدس‌طینت پایه گذاری شد. در آن زمان شرکت چین‌چین اولین کارخانه‌ی تولید رب گوجه‌فرنگی در ایران بود و یکی از اولین تولیدکنندگان مرباجات و آبمیوه در ایران به شمار می‌رفت.

هم‌زمان با تأسیس کارخانه، دستگاه‌های تولید رب، آبمیوه و مرباجات از ایتالیا وارد و توسط متخصصان اروپایی نصب و راه اندازی شد.

بعد از انقلاب اسلامی این مجتمع تحت نظارت دستگاه‌های دولتی اداره می‌شد تا اینکه در سال 1388 گروه تولیدی آریا ملل زرین مجتمع کشت و صنعت چین چین را خریداری کرد.

پس از آن این گروه به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاران صنایع غذایی، بازسازی و تجهیز ماشین‌آلات چین چین را آغاز کرد.

در سال 1389 کارخانه‌ی چین‌چین بین الملل نیز در کنار این مجموعه قرار گرفت و وارد فرایند تولید رب گوجه‌فرنگی شد.

در حال حاضر ظرفیت تولید رب گوجه‌فرنگی در مجموعه‌ی کشت و صنعت چین چین و چین چین بین الملل روزانه بیش از 800 هزار قوطی است که این حجم تولید، چین چین را به یکی از بزرگترین مجتمع های تولید رب گوجه فرنگی تبدیل کرده است.

بهترین کارخانه رب گوجه فرنگی در ایران
بهترین کارخانه رب گوجه فرنگی در ایران

5- کارخانه رب تبرک

مجموعه صنعتی تبرّک با اتبیاع شرکت شهداب ناب خراسان در سال 1377 فعالیت خود را در زمینه تولید رب گوجه فرنگی با ظرفیت مصرف 200  تن گوجه فرنگی در شبانه روز آغاز نموده است.

  1. اقدام به سرمایه گذاری، توسعه و خرید کارخانجات همجوار در زمینه تولید سس مایونز در سال 1380
  2. توسعه و تولید آبمیوه پاکتی و قوطی و چای طی سالهای 1383 و 1384
  3. اقدام به خرید ماشین آلات جدید از کشور ایتالیا در زمینه تولید رب گوجه فرنگی و افزایش مصرف  گوجه فرنگی به 1500 تن.
  4. در راستای توسعه فعالیتهای شرکت در سال 1386 مدیریت مجموعه اقدام به خرید واحد صنعتی بهاران گلبهار خراسان با ظرفیت 200 تن مصرف گوجه فرنگی در شبانه روز نمود.
  5. خرید واحد روغنکشی وپنبه پاکنی درسال 1386
  6. توسعه واحد صنعتی بهاران گلبهار خراسان از واحد صنعتی کوچک به واحد صنعتی بزرگ با تجهیز مدرن ترین ماشین آلات روز اروپا از شرکت روسی کاتلی ایتالیا در زمینه تولید رب گوجه فرنگی با ظرفیت مصرف  1500 تن در شبانه روز و خرید ماشین آلات تولید انواع کنسرو گوشتی و غیر گوشتی و انواع مربا.
  7. توسعه واحد روغنکشی با خرید ماشین آلات جدید تولید و استحصال روغن از دانه های روغنی سویا و کلزا افزایش ظرفیت تولید واحد روغنکشی با خرید ماشین آلات تولید سویا خوراکی و تبدیل کنجاله سویا به پروتئین سویا و آب آشامیدنی  باتوجه به امتیاز خط لوله اصلی سد دوستی به شهر مشهد در مسیر کارخانه
  8. توسعه واحد پنبه پاک کنی با خریداری ماشین آلات تولید صنایع سلولزی (دستمال کاغذی و ……) که با این اقدام سبد کالائی تولید تبرک در صنایع غذائی و سلولزی تکمیل گردید.
  9. توسعه شرکت نوش پونه با خرید و نصب و راه اندازی  ماشین آلات خط کامل روغن خوراکی از شرکت آلفا لاوا آماده بهره برداری و خرید ماشین آلات کیک کلوچه در سطح گسترده
  10. خرید باغی به وسعت 73 هکتار دیوار کشی شده و با دو حلقه چاه عمیق و سیستم آبیاری قطره ای و وجود سردخانه 2000 تنی
  11. توسعه یک واحد دامداری از 200 راس گاوشیری به 600 راس و تغییر 60000 متر از کل 302211 متر مساحت اراضی به کاربری صنعتی  جهت تولید فراورده های لبنی
  12. خرید امتیاز شرکت مهرانه خراسان، مبین نگار بهناز و خوشمزه خراسان با مستحدثات آماده جهت نصب خط تولید چیپس و بسته بندی حبوبات ادویه جات و ایجاد سردخانه مرکزی در جوار سایر کارخانجات
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین کارخانه رب گوجه فرنگی در ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین کارخانه رب گوجه فرنگی در ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.