زمان مطالعه: 1 دقیقه
2 روش برای بزرگتر نشان دادن خانه

2 روش برای بزرگتر نشان دادن خانه

راههایی برای بزرگتر نشان دادن خانهچگونه می‌توان با کمک ترفندهای مختلف برای ایجاد خطای دید، فضایی کوچک را...

راههایی برای بزرگتر نشان دادن خانه

چگونه می‌توان با کمک ترفندهای مختلف برای ایجاد خطای دید، فضایی کوچک را بزرگ و دل‌باز جلوه داد؟

1-استفاده از رنگ های روشن و حذف جزییات

The-secret-to-larger-show-home
The-secret-to-larger-show-home


_ برای اینکه یک اتاق کوچک، جلوه و احساسی وسیع و بزرگ‌تر به خود بگیرد، از کاغذ دیواری‌هایی با طرح شلوغ و با رنگ‌های تیره و رنگارنگ استفاده نکنید. در عوض، دیوارها را با رنگی بسیار ملایم و روشن رنگ‌آمیزی کنید و پرده‌های سنگین و ضخیم را از دکوراسیون فضای کوچک خود حذف کنید.

_ بگذارید تا جایی که امکان دارد، پنجره‌ها فاقد پوشش باشد. استفاده از وسایل کمتر و قرار دادن وسایل ضروری در دکوراسیون، استفاده از مبلمان ظریف و نصب آینه‌ای در فضای کوچک،‌ از مهم‌ترین ترفندها و تکنیک‌ها برای وسیع‌تر کردن یک فضای کوچک است.

Small-Living-Room-Decorating-Ideas-07
Small-Living-Room-Decorating-Ideas-07

2- استفاده از نورپردازی مناسب

اگر نورپردازی خانه‌ای نامناسب باشد، چگونه می‌توان این مشکل را حل کرد؟

_ ابتدا لامپ‌های سنتی و سوخته را با لامپ‌های جدید و سالم عوض کنید. لامپ‌های جدید و مدرن، این روزها گزینه‌های بسیار مناسبی برای نورپردازی هستند که هم طول عمر بیشتری دارند و هم گرمای کمتری تولید می‌کنند و بازده بسیار خوبی دارند.

_ همچنین با قرار دادن چراغ‌های زیبا و دکوراتیو در قسمت‌های مختلف، به تقویت نور خانه بپردازید. لوسترهای سقفی قدیمی خانه خود را تعویض کنید و از لوسترهایی در انواع جدید برای نورپردازی سقفی استفاده کنید.

_ توصیه دیگر برای ارتقاء وضعیت نورپردازی خانه، استفاده از رنگ‌های روشن برای رنگ‌آمیزی سقف اتاق‌هاست، زیرا این کار به دل‌باز و روشن شدن فضا، کمک فراوان می‌کند. استفاده از آینه‌های متعدد در دکوراسیون نیز برای تشدید و تقویت نورپردازی خانه، یک ترفند بسیار مفید به شمار می‌آید که توصیه می‌کنیم حتماً آن را در نظر داشته باشید.

نظر خود را درباره «2 روش برای بزرگتر نشان دادن خانه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 2 روش برای بزرگتر نشان دادن خانه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.