زمان مطالعه: 1 دقیقه
نکاتی درمورد تربیت فرزند پسر

نکاتی درمورد تربیت فرزند پسر

متاسفانه عقاید غلطی در تربیت پسر بچه ها وجود دارد که سعی میشود به چند مورد کوتاه اشاره شود


بنام یگانه عالم


متاسفانه عقاید غلطی در تربیت پسر بچه ها وجود دارد که سعی میشود به چند مورد کوتاه اشاره شود:

قطعا دوست دارید همسرتون در کارهای خونه و بچه داری کمکتون کند پس از همین الان به فرزند خود کمک در خانواده و به همسر را آموزش دهید در واقع همکاری کردن و همیاری
ابراز احساسات را به فرزند خود بیاموزید تابیان عشق وعلاقه به همسر را یاد بگیرد زیرا خانمها نیاز به شنیدن و ابراز وبیان عشق رادارند.
در دوران کودکی فرزند خود را به رنگهای خاص و وسایل بازی خاصی محدود نکنید ازهمه رنگ برای فرزندتان لباس بخرید وحتی برایش عروسک بگیرید تا در اینده بغل کردن بچه و بچه داری را یاد بگیرد.
پسرها نیاز دارند تا روزی حداقل یکی دو ساعت بازی حرکتی مثل پریدن ودویدن و بالا و پایین رفتن رو انجام بدهند و عضلاتشون قویتره و زودتر از دخترهامی ایستند و راه میروند

پسرها میتونن به اندازه دخترهاحتی بیشتر از آنها احساسی باشند و روزی صدبار بهتون بگن: مامان دوست دارم.
و شما هم از بیان احساسش استقبال کنید و هرشب موقع خواب او را ببوسید و بهش بگید که دوسش دارید.
پسرها بیشتر سمت مادر گرایش دارند پس شما میتوانید به راحتی به او آموزش دهید که چگونه رفتار کند و با دنیای خودش وجنس مخالفش اشنا شود.

به پسربچه هاتون توضیح اضافه ندیدوقتی میخواهید بااوصحبت کنید کوتاه، صریح و واضح باشدتوضیح اضافه کلافشون میکندانهافقط یک دقیقه اول را خوب گوش میدهند وبعدازاین تایم دیگر توجهی به هیچ چیزی ندارند گویی دیگر چیزی نمیشنوند حتی این مورد درباره آقایون صادق است.


(سارافلاحی-کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «نکاتی درمورد تربیت فرزند پسر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نکاتی درمورد تربیت فرزند پسر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.