زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدیریت زمان

مدیریت زمان

به نام یگانه عالمگاهی اوقات به علت مشغله های زیاد کاری و زندگی مجبور هستید تا دیروقت به انجام کارها...
time-management
time-management

به نام یگانه عالم

گاهی اوقات به علت مشغله های زیاد کاری و زندگی مجبور هستید تا دیروقت به انجام کارها بپردازید تا تمام وظایف روزانه شما به اتمام برسد.

اگر به این صورت کارهای خود را انجام می دهید باید بدانید که مدیریت زمان ندارید. اگر بتوانید زمان را به خوبی مدیریت کنید توازن بین کار و زمان استراحت ایجاد می شود و شما شادتر،با انرژی بیشتر و موفق تر به انجام کارهای خود می پردازید. برای مدیریت زمان به دو نکته کلیدی اشاره می کنیم:

1- هدفهایتان را تعیین کنید و مسیرهای رسیدن به هدفتان را مشخص کنید. راه ها و روشها و مسیرهایی که شما را به هدفتان می رسانند علامت بزنید و بی راهه هایی که تنها انرژی شما را تلف می کنند را برای خود معین کنید.

2- فهرست و اولویت بندی وظایف: وظایف خود را به ترتیب اولویت مرتب کنید و طبق لیست تهیه شده به انجام وظایف خود بپردازید. اختصاصی پورتال آسمونی

نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مدیریت زمان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مدیریت زمان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.