زمان مطالعه: 2 دقیقه
قطارها هم به گردشگری کمک می کنند

قطارها هم به گردشگری کمک می کنند

قطعا سفر با قطار یکی از جذاب ترین سفرهای زمینی محسوب می شود. فرض کنید با سرعت بالا بر روی ریلها در حرکتید و...
قطعا سفر با قطار یکی از جذاب ترین سفرهای زمینی محسوب می شود. فرض کنید با سرعت بالا بر روی ریلها در حرکتید و امکان انجام کارهای مختلف را دارید. از آنجایی که قطار یکی از ایمن ترین و محبوب ترین وسیله نقلیه عمومی می باشد، روز به روز بر تعداد مسافران آن افزوده می شود. با توجه به استقبال مسافران از قطار، این صنعت با بکارگیری ابتکارات جدید تلاش می کند تا خدمات متنوعی ارائه دهد. یکی از جدیدترین خدمات سیستم حمل و نقل ریلی در کشور، قطارهای گردشگری می باشد. سفر با قطار گردشگری تجربه ای متفاوت و به یاد ماندنی از طبیعت گردی می باشد که بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است. در خطوط ریلی ایران در مسیرهای مختلف این قطارها در حال فعالیت  هستند.

قطارها هم به گردشگری کمک می کنند
قطارها هم به گردشگری کمک می کنند

قطار گردشگری تهران - شمال - سوادکوه یکی از بهترین نمونه های این قطارها می باشد. با خرید بلیط قطار گردشگری امکان تجربه سفری مهیج و جذاب و به یاد ماندنی وجود دارد.

قطار گردشگری تهران شمال چه مسیری را طی می کند؟

این قطار مسیر 370 کیلومتری تهران – شمال را از گرمسار شروع می کند و تا گلوگاه ادامه می دهد.  این قطار از مسیر بسیار زیبا و دیدنی عبور می کند و تماشای شاهکار مهندسی را در پل های ورسک، اوریم و کلانتری به مسافران هدیه می دهد. عبور قطار از کوهها و جنگل ها، تونل ها و پل های زیبا بخشی از سفر با این قطار می باشد. خانه ها و ساختمان های سنتی در طول مسیر فضای نوستالژیک و چشم نوازی را به وجود آورده است. برای خرید بلیط قطار گردشگری به راحتی می توانید به وب سایت تیک بان مراجعه کنید.

 

راه اندازی قطارهای گردشگری با هدف ایجاد فرهنگ گردشگری و لذت بردن از مسیر ایجاد گردیده است. مسیر قطار تهران شمال به قدری دیدنی و جذاب است که خود تبدیل به جاذبه گردشگری شده است. سفر با این قطارها مقصد نیست بلکه لذت بردن از مسیر و تماشای جاذبه های اطراف جاده می باشد. در قطار های معمولی این مسیر، زمانی برای بازدید از مناطق جذاب و دیدنی وجود ندارد و فقط یک توقف کوتاه در ایستگاه دارید اما در قطارهای گردشگری در مناطق مختلفی توقف می کنید و می توانید از مناظر زیبا و چشم اندازهای دلنواز عکاسی کنید.

 

قطار گردشگری تهران شمال در یک روز

ساعت 7 صبح سوار بر قطار شده و بعد از صرف صبحانه در قطار،  مناظر زیبای ورامین و گرمسار را از پشت پنجره تماشا می کنید. سپس از مسیر کبوتردره گذشته و از سیمین دشت و زرین دشت عبور کرده و به کوهستان می رسید. بعد از توقف در شوراب، این بار به سمت پل تاریخی و شاهکار سازه های معماری حرکت می کنید. به راحتی می توانید از پل ورسک دیدن کنید و بعد از عکاسی ناهار را در قطار میل کنید. قطار گردشگری به سوی جنگل های مازندران در حرکت است و از پل سفید و شیرگاه عبور می کنید. سپس به سوی تهران حرکت کرده  و بعد از صرف شام در قطار،  ساعت 11 شب به تهران می رسید.

tikban-com
tikban-com

این تمام برنامه های تور یکروزه قطار گردشگری تهران – شمال است. در بعضی مسیرهای دیگر مانند لرستان، شیراز و خوزستان نیز قطارهای گردشگری وجود دارد و با فراهم کردن تورهای گردشگری مختلف به فرهنگ سفر و گردشگری و ثبت خاطرات به یاد ماندنی کمک شایانی می شود.

 

برای رزرو بلیط قطار فقط کافیست به سایت تیکبان مراجعه کنید. در تیک بان امکان رزرو انواع بلیط قطار برای کاربران گرامی با قیمت های مناسب و اقتصادی وجود دارد. با خرید بلیط قطار گردشگری می توانید از تورهای یک روزه و پر از نشاط و شادی بهره مند شوید و تجربه سفری  شیرین و دلپذیر را کسب کنید.

 
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «قطارها هم به گردشگری کمک می کنند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره قطارها هم به گردشگری کمک می کنند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.