زمان مطالعه: 2 دقیقه
در سفرهای هوایی با کودکان چه کنیم؟

در سفرهای هوایی با کودکان چه کنیم؟

قطعا تعداد زیادی از مسافران تجربه سفر با کودکان را داشته اند. سفر با کودکان سفری شاد، هیجان انگیز می باشد که...
قطعا تعداد زیادی از مسافران تجربه سفر با کودکان را داشته اند. سفر با کودکان سفری شاد، هیجان انگیز می باشد که نیاز به صبر و حوصله دارد. به خصوص اگر سفر از نوع سفر با هواپیما باشد.

ممکن است مسافرانی باشند که ناگزیرند با کودکان خردسال خود سوار بر هواپیما شده وسفر هوایی را تجربه کنند. در وهله اول مسافران نیازمند تهیه بلیط هواپیما برای کودکان خود هستند. در بلیط هواپیما سیستمی، نرخ بلیط کودکان ارزانتر از نرخ بزرگسالان می باشد.

اما شاید بعضی از افراد سفر با کودکان را خسته کننده و پر دردسر بدانند. در این مقاله سعی ما بر این است تا راهکارهای سفر هوایی آرام و بی دغدغه را با کودکان بیان کنیم.

در سفرهای هوایی با کودکان چه کنیم؟
در سفرهای هوایی با کودکان چه کنیم؟

خوراکی های مورد علاقه کودک را فراموش نکنید

معمولا کودکان نمی توانند یک جا ساکت و ارام بنشینندو حس کنجکاوی زیادی دارند. بنابراین برای این که بتوانید آنها را یک جا بند کنید بهتر است خوراکی ها و سرگرمی های مورد علاقه او را به همراه بیاورید.

اسباب بازیها مهم هستند

بعد از خوراکی های خوشمزه نوبت به وسایل و اسباب بازی های مورد علاقه و جذاب می رسد. کتاب داستا های رنگی، اسباب بازی های بی سر و صدا، بازی های فکری می توانند کودکان را تا ساعتها سرگرم کنند.

زمان خواب کودک را تنظیم کنید

سعی کنید کودک تان را در هواپیما بخوابانید. به خصوص اگر پروازی طولانی پیش رو دارید. با خواباندن کودک می توانید به استراحت بقیه کمک کنید. برای جلوگیری از بی خوابی کودک، به علایق آنها در هنگام خواب توجه کنید و تلاش کنید خواب آرامی را تجربه کنند تا به گریه نیفتند.

پوشک کودک را به موقع تعویض کنید

تعویض پوشک کودک در دستشویی هواپیما بسیار سخت به نظر می رسد. اما در بعضی هواپیماها، میز مخصوص تعویض کودک در نظر گرفته شده است.

tikban-3
tikban-3

کمی در راهرو قدم بزنید

اگر کودک شما بی تابی می کند و آرام نمی شود می توانید او را بغل کرده و کمی در راهرو قدم بزنید. البته این کار را با مشاور مهماندار انجام دهید. معمولا در ایرلاین ها برای کودکان اسباب بازی های متنوعی در نظر گرفته شده است تا آنها سرگرم و ساکت شوند. از مهماندار در این زمینه کمک بخواهید.

با کودکان صحبت کنید

اگر کودک شما در سنی است که می توان با او درباره موضوعات مختلف صحبت کرد، بهتر است در باره موضوعات مورد علاقه اش با او صحبت و گفتگو کنید.

طرح مسائل جذاب و چالشی آنها را به وجد می آورد. با کودکان کوچکتر نیز می توانید بازی کرده و او را سرگرم کنید.

آرامش داشته باشید و حوصله به خرج دهید

در سفر با کودکان اولین و آخرین راهکار داشتن صبر و حوصله وحفظ آرامش است. شاید کودک شما در هواپیما ارام و قرار نگیرد و بهانه گیری کند. تنها چیزی که می تواند در این موقعیت راهگشا باشد، حفظ آرامش خودتان است.

برای سفر های هوایی و خرید بلیط هواپیما بهترین روش مراجعه به سایت تیک بان است. تیک بان با ارائه انواع بلیط هواپیما سفرخوشی را برای مسافران رقم خواهد زد. در صورت انتخاب سایت تیک بان برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی، دیگر دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت. تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد.

 

 
نظر خود را درباره «در سفرهای هوایی با کودکان چه کنیم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره در سفرهای هوایی با کودکان چه کنیم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.