زمان مطالعه: 6 دقیقه
لاغر شدن، مانند هنرپیشه های هالیوودی

لاغر شدن، مانند هنرپیشه های هالیوودی

تب لاغری چند سالی است همه مردم در سراسر جهان را مشغول خود کرده است و از همه بیشتر زنان و دختران جوان را درگیر...

تب لاغری چند سالی است همه مردم در سراسر جهان را مشغول خود کرده است و از همه بیشتر زنان و دختران جوان را درگیر کرده است. بسیاری از مردم به ویزه خانم ها می خواهند بدانند راز لاغری بازیگران هالیوود چیست. با آسمونی در این بخش همراه شوید تا فوت و فن های لاغر شدن به سبک هنرپیشه های هالیوودی را برای شما عزیزان تشریح کنیم.

لاغر شدن، مانند هنرپیشه های هالیوودی
لاغر شدن، مانند هنرپیشه های هالیوودی
در سر پروراندن آرزوی داشتن اندامی همانند هنرپیشه‌های سینما باعث شده تا جوانان به هر طریقی شده خود را به وزن دلخواه معادل وزن هنرپیشه مورد علاقه‌شان برسانند.

چه بسیار افرادی که به رغم تمامی تلاش پزشکان و متخصصان علوم تغذیه مبنی بر غیرعلمی خواندن رژیم‌های تک ماده‌ای همچنان راه خود را پیش گرفته و می‌کوشند از طریق رژیم شیر،آب،گیاهخواری و نخوردن‌های چند روزه لاغر شوند.که اگر بدانند ستارگان سینما چگونه زیبایی اندام‌شان را حفظ می‌کنند مطمئناً از راهی که رفته باز خواهند گشت و به گفته‌های متخصصان اعتماد می‌کنند.

راز لاغری ستارگان هالیوود؛

برخی هنرپیشه‌ها مثل نیکول کیدمن معتقد هستند که داشتن یک رژیم غذایی صحیح و پرهیز از عادات بد غذائی مهم‌ترین عامل در جلوگیری از چاقی است.کیدمن تنها با حفظ و به کارگیری این تفکر توانسته 15 سال خود را در وزن مطلوب نگه دارد.

جولیا رابرتز هم مثل کیدمن مصرف انواع مواد غذایی از همه گروه‌ها را پیشنهاد می‌کند،ضمن اینکه تاکید ویژه‌ای به انجام ورزش دارد.پیاده‌روی و یوگا و شنا از جمله فعالیت‌های ورزشی او است که به اعتقاد خویش نقش قابل ملاحظه‌ای در حفظ وزن او داشته است.

اما برخی دیگر نظیر کامرون دیاز بر این عقیده‌اند که از شیرینی،تارت و کیک خامه‌ای نمی‌توان گذشت. او تمامی مواد غذایی را مصرف می‌کند و تنها 25 روز قبل از آغاز فیلمبرداری خود را با یک رژیم سرسخت که تماماً گیاهی است به وزن مطلوب می‌رساند.(البته این رژیم به دلیل اینکه هیچ گونه تناسبی با عقاید پزشکان اهل فن ندارد،عمل به آن اصلاً توصیه نمی‌شود.)

اینها نظرات ستارگانی است که بسیاری از افراد برای شبیه شدن به آنها خود را محدود به رژیم‌های سرسخت می‌کنند و تنها چیزی را که از یاد می‌برند،تنوع و تعادل غذایی و ورزش است.

thin-like-hollywood-actors
thin-like-hollywood-actors
متخصصان کلینیک تغذیه‌ای رم برای آنهایی که می‌خواهند در ردیف سوپراستارها قرار بگیرند موارد علمی زیر را توصیه می‌کنند:

  1. روزانه 70 تا 80 درصد از کالری غذایی را به غلات سبوس دار و حبوبات و برنج، 20 درصد را به پروتئین گیاهی و 10 درصد را به پروتئین حیوانی اختصاص دهید.
  2. تا می‌توانید از بلغور جو،نان چاودار و غلات سبوس دار استفاده کنید.
  3. کباب شده مصرف کنید.
  4. مصرف لبنیات پرچرب را کاهش دهید.
  5. روزانه 5 تا 10 وعده غذایی از میوه و سبزیجات تازه استفاده کنید تا با تامین انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی مورد نیاز بدن شما را در برابر انواع بیماری‌ها ایمن نگه دارد.
  6. آهسته و جویده غذا بخورید و سعی کنید در حین غذا خوردن آرام و شاد باشید.
  7. تعادل غذایی را فراموش نکنید.تنها زمانی که گرسنه هستید آن هم در حجم کم غذا مصرف کنید.
  8. مهم‌ترین توصیه محققان همان است که ما با این ضرب المثل می‌شناسیم؛ صبحانه را تنها بخور ناهار را با دوستت تقسیم کن و شام را به دشمنت بده.برای لاغر شدن باید اصلی‌ترین وعده غذایی شما صبحانه باشد نه شام.
  9. در صورتی که سالم هستید و علائم هیچ گونه بیماری در شما دیده نمی‌شود بد نیست گاهی اوقات از این رژیم غذایی استفاده کنید.رژیمی موسوم به رژیم سوپی که می‌تواند در عرض یک هفته،پنج کیلو از وزن بدن شما بکاهد،رژیم توصیه شده تنها بر مبنای خوردن سبزیجات و حبوبات است،از کدو گرفته تا چغندر و شلغم.این رژیم در درجه اول باعث می‌شود سموم بدن دفع و سپس چربی‌های اضافه کاهش یابد ضمن آنکه مقداری چربی،پروتئین و مواد مغذی برای انجام فعالیت‌های روزانه و تامین انرژی در بدن را نگه می‌دارد.به خاطر داشته باشید رژیم فوق یک رژیم دوره‌ای است و شما تنها چهار بار در یک سال (هر سه ماه یک بار) می‌توانید از آن برای تصفیه بدنتان استفاده کنید.

لاغر شدن، مانند هنرپیشه های هالیوودی
لاغر شدن، مانند هنرپیشه های هالیوودی
رژیم غذایی 10 ستاره هالیوودی مشهور

برندهُ امریکن آیدل و ستاره ی خواننده سبک کانتری، توانسته سایزش رو از 6 به 2 برساند (طبق سایزبندی کشور آمریکا). اما چطور؟ او توضیح می دهد: « من یک قانون داشتم: هرگز صبحونه رو حذف نکنید» خوراکی صبحگاهی او معمولا” یک لونا بار – بسته پروتئینی قابل تهیه از فروشگاه های سلامتی-  هست. آیا کاهش وزنش راز دیگری دارد؟ « دلیلش یک رژیم غذایی سختگیرانه نیست! نکته های کوچیکی مثل کم خوردن مارگاریتها و نخوردن مشروب، خوردن چای سبز بجای نوشیدنی های شیرین و خوردن نان های دانه-کامل به جای نان های سفید.»

کسی که زمانی ازاو به خاطر لاغر نبودنش انتقاد می شد، تمام حرفها درباره ی کاهش وزن و ظاهر سالمش را به یک کلمه ختم می کند : گیاهخواری.
او می گوید: « قسم میخورم خیلی سادس، اگر می خواهید وزن کم کنید فقط به سلامتی تون توجه کنید. اصلا” لزومی نداره یک طرز فکر رژیمی داشته باشید فقط  غذاهای سالم و گیاهی بخورید »
مهمترین توصیه هایش: « صادقانه بگم شما باید کلم پیچ و کاهوی سوئیسی رو تو رژیمتون اضافه کنید. پوست منو ببینید. خیلی اثر عجیبی داره. تمام کاری که باید بکنید اینه که غذاهای گیاهی یا دانه-کامل بخورید. با یک پزشک برای یک رژیم گیاهی آسان مشورت کنید » 

به نظر بیانسه و جنیفر لوپز خوردن آب، یک ضد اشتهای فوق العاده است. ملال آوره؟   خب آبی که می خورید را مثل  او با اضافه کردن مایه ی مرغ یا سبزیجات رنگ و لعابی بدید. یک فنجان آب مرغ یا آب سبزیجات گرم ، فقط با 20 کالری، آب را از بی مزه به مایعی محرک سلولهای چشایی تبدیل می کند.

زنها در سنین 40 سالگی بخاطر کم شدن سطح استروژن ، خیلی بیشتر تمایل به استفاده از کربوهیدراتها و چربیها دارند ؛ اما تمایل به شیرینیجات هر وقتی ممکن است شما را دچار مشکل کند. مثل دمی مور عمل کنید و نیاز به شیرینی رو با خوردن میان وعده ای مثل کره بادام زمینی روی برشهای سیب ، از بین ببرید. این کلکی است که برنامهُ کاهش وزن شما رو بهم نمی زند. 

thin-like-hollywood-actors
thin-like-hollywood-actors
اگر مثل زمانی که به بچه هاتون غذا می دهید از “یکی تو، یکی من” پیروی کنید، خطهای مرزی شکم شما وسعت پیدا می کنند!  بچه ها رو از اسنک های محبوبشون محروم نکنید بلکه، فقط مثل گوئینث پالترو عمل کنید و زمانی که کوچولوتون میخواهد از یک اسنک خوشمزه لذت ببره ، اون رو با یک چیز سالم جایگزین کنید مثل ساقه ی کرفس با پنیر خامه ای کم چربی و کشمش ، انگور فریز شده ، مخلوط توت فرنگی یا .. .

جنیفر گارنر خیلی وقتها در فروشگاه کشاورزان سانتا مونیکا (که فقط تازه ترین محصولات ارگانیک محلی رو میفروشد) دیده می شود. او برای اینکه وزن بعد از حاملگیش رو کم کند وقت می گذارد. « چیزی که کمکم کرد این بود که فشاری برای اینکه باید حتما تمام وزن اضافی را در 5 دقیقه کم کنم ، حس  نمی کردم . بجای اون برای مادر بودن وقت گذاشتم و فقط با بچه ام بازی می کردم. بعدش یه روز از خواب بیدار شدم و فکر کردم باید دست از پرخوری بردارم. خودمو از شر نون شیرینی های گرد و حلقوی و هلالی خلاص کردم و کلوچه هم تعطیل.

دوباره شکلات می خوردم.
نکته اش اینجاست که نباید از آنور بوم بیفتید. می دونم دوباره کمی وزن اضافه خواهم کرد. بعلاوه شما که نمی خواهید تمام مدت ، یک مادر خسته و بی انرژی باشید که هیچی نمی خوره! »

با یک برنامه غذایی هوشمندانه که شامل مقدار زیادی سوشی (sushi) و درجایی که ممکن باشه غذاهای ارگانیک می شود. کیت دوران سختی رو برای خوردن قرص برای اضافه وزن هنگام بارداریش گذرانده. « روزنامه ها خیلی نسبت به من بی مهر بودن ، اما من خوب خوردم و ورزش هم کردم و وزنم کم شد. در حال حاضر هیچ مشکلی با بدنم ندارم ؛ تو زندگی وقت اینکه نگران این موضوع باشم ندارم »

لاغر شدن، مانند هنرپیشه های هالیوودی
لاغر شدن، مانند هنرپیشه های هالیوودی
مریل استریپ بازیگر افسانه ای ، اقرار می کند که بعد از به پایان رساندن شخصیت مادرانه ی درمانگر در کار خوب سال گذشته اش، مجبور بوده برای بازی در نقش یک لجباز عاشق مد در “شیطان پرادا می پوشد” به اندامش برسه!  او اعتراف می کنه: « برای “شیطان پرادا می پوشد” باید برای کلی لباسهای مد-بالا متناسب می بودم. بنابراین باید یک کم رژیم می گرفتم»
راز او؟نوشیدنی الکلی ممنوع! 

خوانندهُ “آمبرلا” توضیح میدهد: « همش اینه که سعی کنید غذای سالم بخورید و تمرین و ورزش کنید تا احساس بهتری داشته باشید. اگه اینجوری به قضیه نگاه کنید ؛ و نه اینکه می خواهید وزن کم کنید، این خیلی نتیجه بخش تره»
رژیم او شامل سبزیجات، سفیده تخم مرغ  و میوه (بعنوان میان وعده) ، بعلاوهُ آب تا جایی که می تونه!
او به این نکته تاکید میکند: « کربوهیدراتها دشمن شماست»

هیچوقت فکر کردین چجوری شارون استون در 50 سالگی اینقدر عالی بنظر میرسد؟ میان وعدهُ او “آلو” هست که به نظر دکتر مواشینگ نی (بهترین دکتر طب چینی در هالیوود و صاحب اعتبار در زمینه anti-againg )  نه تنها خاصیت ضد چروک دارد (ویتامین E ) ، بلکه مانع شکم آوردن هست و با طبیعت ضد یبوستی که این میوه دارد؛ کاهش وزن را آسان می کند.

نظر خود را درباره «لاغر شدن، مانند هنرپیشه های هالیوودی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره لاغر شدن، مانند هنرپیشه های هالیوودی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.