زمان مطالعه: 3 دقیقه
وجود فرا زمینی ها

وجود فرا زمینی ها

شاید بارها مقالات و یا خبرهای زیادی را از موجودات فرازمینی یا آدم فضایی ها شنیده باشید و همینطور عکس های...

شاید بارها مقالات و یا خبرهای زیادی را از موجودات فرازمینی یا آدم فضایی ها شنیده باشید و همینطور عکس های عجیبی از آنها دیده باشید !

آیا هیچ گاه شده به خود بگویید واقعا چنین موجوداتی در کنار ما زندگی می کنند ؟

آیا باید به گفته ها و عکس ها اعتماد کرد ؟

آسمونی خلاصه مطلبی را در همین مورد تهیه کرده که در ادامه می بینید !

آیا فراتر از زمین زندگی وجود دارد؟ از زمانی که به خاطر می‌آوریم انسان به دنبال یافتن جوابی برای این سوال بوده است. شواهدی وجود دارند که امکان وجود نوعی از حیات را فراتر از مرزهای سیاره‌ آبی ما نشان می‌دهد.

 

1- فناوری‌های مدرن در دوران باستان

سال پیش گروهی از دانشمندان انگلیسی سلولی را پیدا کردند که به وسیله‌ی یک بالون از فراز اتمسفر به زمین آمده بود، آن‌ها ادعا کردند که این سلول ممکن است از فضا به زمین آمده باشد. در حالی که نظریه پردازان تئوری فرازمینی‌ها این یافته را مدرکی قاطع بر ملاقات ما و فرازمینی‌ها می‌دانستند دانشمندان دست به کار شدند تا شواهدی دیگر را بررسی کنند.

2
2

به تصویر بالا نگاه کنید، چه چیزی را به خاطر شما می‌آورد؟ این‌ها خطوط هیروگلیف هستند که مصریان باستان چندین هزار سال پیش آن را اختراع کرده‌اند، تصاویری شبیه به هلیکوپتر، زیر دریایی، قایق و هواپیمای جت. بسیاری معتقدند بیگانگان در زمان‌های گذشته از مصر باستان دیدن کرده‌اند و فناوری‌های پیشرفته‌ی خود را به آن‌ها نشان داده‌اند، یا شاید تاکنون همراه ما بوده‌اند، شاید فناوری امروز انسان از مکانی فراتر از زمین به ما رسیده باشد!

2- سقوط در کوه شیطان مزار روسیه

Russian-Crash1
Russian-Crash1

 در سال 1991 میلادی شئ بسیار بزرگی در آسمان دریای خزر ردیابی می‌شود. قطر این شی در حدود 110 متر و بلندای آن 600 متر بوده است. ایستگاه ردیابی رادار در شبه جزیره‌ی سیاه‌کوه این شئ را با سرعت 960 کیلومتر در ساعت در ارتفاع 21 هزار پایی شناسایی می‌کند و به آن درخواست می‌دهد که خود را معرفی کند اما جوابی نمی‌گیرد. پس از آن دو فروند جنگنده‌ی میگ 29 برای رهگیری شئ ناشناخته اعزام می‌شوند، هواپیماها به سمت شی ناشناخته شلیک می‌کنند که ناگهان تمام سیستم‌های الکترونیکی به هم می‌ریزد و کنترل هواپیما با مشکل مواجه می‌شود بنابراین به آن‌ها دستور بازگشت داده می‌شود. پس از 45 دقیقه از مشاهده‌ی اولیه جسم از روی رادارها ناپدید می‌شود ولی به سرعت خبرهایی مبنی بر این که ساکنان روستاهای اطراف سقوط جسم غول پیکری را بر کوه شیطان مزار در تنگه‌های صخره‌ای به نام مقبره‌ی شیطان دیده‌اند، به گوش می‌رسد.

با توجه به خطرات ناشی از سقوط بهمن رفتن به آن مکان دشوار بود بنابراین یک هلیکوپتر نظامی ارتش روسیه به آنجا پرواز می‌کند که به دلیل نامشخصی سقوط کرده و تمامی خدمه‌ی آن کشته می‌شوند. پس از آن در بهار یک تیم شناسایی به محل حادثه فرستاده می‌شوند. تیم شناسایی در راه رسیدن به سفینه‌ی سقوط کرده با ناهنجاری‌های مغناطیسی در قطب نماها مواجه می‌شوند و تمام وسایل الکترونیکی آن‌ها از کار می‌افتد. پس از آن جسم سقوط کرده‌ی ناشناخته را می‌بینند اما نمی‌توانند نزدیک آن بروند چون از فاصله‌ی 500 متری دچار سوختگی بر اثر پرتوهای رادیویی می‌شدند. افراد تیم شناسایی علائم سبز رنگ عجیبی را بر روی دم شئ ناشناخته می‌بینند و آن را نقاشی می‌کنند، با توجه به وضعیت اجتماعی آن زمان اطلاعات دیگری از سرنوشت این حادثه وجود ندارد.

3- برخورد نزدیک

15
15

با گسترش ارتباطات گزارش‌های برخورد نزدیک با موجودات ناشناخته بیشتر از پیش شده است و هر روز داستان‌های جدیدی گفته می‌شود، آیا می‌شود چیزی که هزاران نفر دیده‌اند را نادیده گرفت، برخی از این گزارش‌ها از منابعی است که نمی‌توان بی اعتنا از کنار آن‌ها‌ رد شد، خلبانان زیادی دیدن این اشیا را به برج مراقبت اطلاع داده‌اند به عنوان مثال یک خلبان کهنه کار انگلیسی و کمکش جسمی دلتا مانند را می‌بینند که از سمت راست به هواپیمای آن‌ها نزدیک می‌شود. خلبان با مهارت زیاد موفق می‌شوند از برخورد جلوگیری کند و پس از آن جسم ناشناخته از نظر ناپدید می‌شود. 

4- میکروب در شهاب سنگ‌ها

meteorite-bacteria-a
meteorite-bacteria-a

در سال 2011 دانشمند ناسا آقای ریچارد هوور در مقاله‌ای ادعا کرد که شواهدی از وجود سیانوباکتری‌ها در شهاب سنگ کربنی که از خارج از منظومه‌ی شمسی به زمین آمده یافته است. در بررسی هوور از شهاب سنگ در زیر میکروسکوپ الکترونی او رشته ساختارهایی را مشاهده کرد که شبیه جلبکی تک سلولی به نظر می‌رسید. این یافته در جامعه‌ی علمی با واکنش‌های مختلفی روبرو شد، عده‌ای چاپ این مطلب در مجله‌ی کیهان شناسی را بحث برانگیز دانستند و عده‌ای دیگر این آزمایشات را ناکامل و اعلام عمومی آن را نادرست می‌دانستند. اگر میلیون‌ها سال پیش این میکروب‌ها از فضا به زمین آمده باشند بر اثر تکامل تاکنون به چه شکلی درآمده‌اند؟ آیا همه‌ی ما مهاجرانی از فضا هستیم؟

  • منبع : zoomit.ir
نظر خود را درباره «وجود فرا زمینی ها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره وجود فرا زمینی ها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.