زمان مطالعه: 2 دقیقه
10 واقعیت جالب در مورد جام جهانی

10 واقعیت جالب در مورد جام جهانی

 آسمونی در این مطلب 10 واقعیت جالب و ناشناخته در مورد جام جهانی را به اطلاع شما می رساند.1. پنجمین کشور،...

آسمونی در این مطلب 10 واقعیت جالب و ناشناخته در مورد جام جهانی را به اطلاع شما می رساند.

1. پنجمین کشور، دومین بار

برزیل دومین بار است که میزبان جام جهانی می باشد و شامل 5 کشوری است که در آمریکای جنوبی میزبان جام جهانی بوده اند. آخررین بار 36 سال پیش آرژانتین در جام جهانی 1978 از آمریکای جنوبی میزبان جام جهانی بود.

2.بهترین تیم

برزیل با پنج با قهرمانی در جام جهانی رکورد دار می باشد با این حال آلمان بیش از برزیل به مرحله ی نیمه نهایی رسیده است.

3. مردی از چند دوره

لوتار ماتئوس از آلمان و آنتونیو کارباخال از مکزیک و جیان لوییجی بوفون از ایتالیا 5 دوره حضور در جام جهانی را داشته اند.

4. زین الدین زیدان، فوتبالیست مدرن

زین الدین زیدان به عنوان یکی از بهترین و مطرح ترین بازکنان مدرن و تکنیکی در جام جهانی می باشد.ولی وی با 2 کارت قرمز و 4 کارت زرد خشن ترین بازیکن جام جهانی نیز می باشد. یکی از این کارت قرمز ها در جام جهانی 2006 وقتی بود که زیدان با سر به شکم ماتراتزی ایتالیایی کوبید.

5. داور کرواتی

کگراهام یک داور  کروات هست که در جام جهانی 2006 چند بازی را ثضاوت کرد. هر بازیکن به طور معمول وقتی دو کار زرد می گیرد اجبارا باید کارت قرمز بگیرد و از بازی خارج شود اما او این کار را نکرد.

6. خشن ترین بازی

در همان جام جهانی 2016 آلمان والنتین ایوانف خشن ترین بازی ادوار مختلف جام جهانی را قضاوت کرد. وی حدود 16 کارت زرد و 4 کارت رمز در بازی پرتغال و هلند نشان داد. این بازی که خشن ترین بازی جام جهانی می باشد در 25 ژوئن 2006 در ورزشگاه فرانک آلمان برگزار شد.

7. فوتبال جمعی

در فینال جام جهانی 1974 تیم هلند به خاطر بازی جمعی در مقابل تیم میزبان یعنی آلمان غربی معروف شد. تنها بعد از گذشت یک دقیقه کرایف کاپیتان هلند توانست یک پنالتی برای تیمش به دست بیاورد، نیسکنز از تیم هلند پنالتی این پنالتی را گل کرد. ولی در نهایت این تیم آلمان غربی بود که توانست آن بازی را 2-1 ببرد.

8. اولین آفریقایی

راجر میلای کامرونی اولین بازیکن آفریقایی است که توانست تا سن 42 سالگی و هچنین سه بار در جام جهانی بازی کند.

9. بیشترین گل

بیشترین گل زد شده در یک بازی 10 گل می باشد که توسط مجارستان به ال سالوادور در جام جهانی 1982 زده شد. آن بازی 10-1 به نفع تیم مجارستان به پایان رسید. بیشترین گل زده در ادوار مختلف جام جهانی توسط یک بازیکن 15 گل می باشد که این رکورد توسط رونالدو برزیلی هنوز نگه داشته شده است. اما میرسلاو کلوزه آلمانی که در ادوار مختلف جام جهانی 14 گل زده است این فرصت را دارد تا در جام جهانی 2014 برزیل این رکورد را از رونالدو بگیرد.

10. پخش نامحدود و گسترده

با پخش های زنده متعدد از بازی های جام جهانی و هم چنین کانال های پخش HD مسابقات جام جهانی شما می توانید خودتان را در خود برزیل احساس کنید و تمام مسابقات را ببینید.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «10 واقعیت جالب در مورد جام جهانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 10 واقعیت جالب در مورد جام جهانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.