زمان مطالعه: 2 دقیقه
جام جهانی و ضعیف ترین مدافع عنوان قهرمانی

جام جهانی و ضعیف ترین مدافع عنوان قهرمانی

جام جهانی و ضعیف ترین مدافع عنوان قهرمانی / اختصاصی آسمونی – مهدی زارعی   شاید فکر کنید عملکرد آلمان در...
جام جهانی و ضعیف ترین مدافع عنوان قهرمانی
جام جهانی و ضعیف ترین مدافع عنوان قهرمانی

جام جهانی و ضعیف ترین مدافع عنوان قهرمانی / اختصاصی آسمونی – مهدی زارعی

 

شاید فکر کنید عملکرد آلمان در جام جهانی 2018 ضعیف ترین عملکرد یک مدافع عنوان قهرمانی در جامهای جهانی بوده است. اما شانزده سال قبل مدافع عنوان قهرمانی حتی موفق به زدن گل در جام نشد!

the-weakest-champion--defender
the-weakest-champion--defender


به گزارش کره جنوبی را شکست داد، نگرانی ها افزایش یافت. این همان کره ای بود که یک سال قبل(5-0) از فرانسه باخته بود! بدتر آن که زین الدین زیدان مغز متفکر فرانسه در این مسابقه مصدوم شد و بازی ابتدایی جام را از دست داد.

جام جهانی و ضعیف ترین مدافع عنوان قهرمانی
جام جهانی و ضعیف ترین مدافع عنوان قهرمانی


در جام جهانی و در همان بازی با سنگال در دیدار افتتاحیه، همه چیز به شکل غیر عادی پیش رفت. روش دفاعی فشرده سنگال اصلا به مهاجمان فرانسه فرصت حمله نمی داد. یک ضربه خروس ها به تیر دروازه خورد اما گل نشد. در دقیقه 30 هم تمام مهره های دفاعی فرانسه به ترتیب دچار اشتباه شدند. از فابین بارتز دروازه بان گرفته تا مارسل دزایی و امانوئل پتی و فرانک لبوف! به گزارش آسمونی ، سنگال به گل رسید و در ادامه باز هم تیردروازه این تیم به لرزه درآمد اما گلی به ثمر نرسید!

the-weakest-champion--defender
the-weakest-champion--defender


فرانسه (1-0) باخت و هرچند روژه لومه با اطمینان گفت که هنوز 6 امتیاز دیگر پیش روی ماست ولی واقعیت با این جمله فاصله داشت. روز 6 ژوئن و در شرایطی که به نظر می رسید فرانسه به راحتی اروگوئه را از پیش رو برمی دارد، در دقیقه 16 فرانک لبوف مصدوم شد و جای خود را به ونسان کاندلا داد. کمی بعد تی یری هانری در دقیقه 25 با کارت قرمز مستقیم فلیپه راموس داور مکزیکی مسابقه مواجه شد و فرانسه بقیه مسابقه را ده نفره ادامه داد. جای خالی زیدان همچنان احساس می شد و آبی ها خوش شانس بودند که در آخرین لحظات دروازه شان با درخشش بارتز باز نشد و اندک امیدی برایشان باقی ماند.

جام جهانی و ضعیف ترین مدافع عنوان قهرمانی
جام جهانی و ضعیف ترین مدافع عنوان قهرمانی


فرانسه باید در روز 11 ژوئن مقابل دانمارک پیروز می شد. اگر فرانسه دو گل به دانمارک می زد، بدون توجه به بازی همزمان صعود می کرد و این نهایت شانس برای قهرمانی بود که در دو بازی یک امتیاز گرفته بود. هر چند هانری محروم بود اما زیدان به ترکیب برگشته بود و می شد به شرایط او امیدوار بود اما در طول بازی نشانی از آمادگی در وجود ستاره فرانسوی ها دیده نشد. تنها پس از 22 دقیقه از شروع بازی دنیس رومدال دروازه فرانسه را باز کرد. نشانی از آمادگی در وجود فرانسوی ها دیده نمی شد و حضور جبرئیل سیسه، یوهان میکود و یوری ژورکائف هم فایده ای نداشت. در دقیقه 67 ویکتور ملو پریرا داور پرتغالی خطای آشکار یان دال توماسون مهاجم دانمارکی را نادیده گرفت و گل دوم دانمارک توسط این بازیکن به ثمر رسید. دانمارک(2-0) برد و صدرنشین گروهی شد که فرانسه قعرنشین آن گردید!

می شد پیش بینی کرد که صدرنشینی فرانسه و نبرد این تیم با یکی از تیمهای انگلیس یا آرژانتین در مرحله دوم چقدر جذاب خواهد بود ولی با حذف فرانسه دانمارک حریف انگلیس شد و با حذف آرژانتین در گروه مقابل، سوئد مقابل سنگال قرار گرفت!


منبع: اختصاصی آسمونی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «جام جهانی و ضعیف ترین مدافع عنوان قهرمانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره جام جهانی و ضعیف ترین مدافع عنوان قهرمانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.