زمان مطالعه: 1 دقیقه
نگاهی به فیلم زن زیادی

نگاهی به فیلم زن زیادی

زن زیادی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی و تهیه‌کنندگی محمد نیک‌بین محصول سال 1383 است که در...
نگاهی به فیلم زن زیادی
نگاهی به فیلم زن زیادی


زن زیادی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی و تهیه‌کنندگی محمد نیک‌بین محصول سال 1383 است که در تاریخ 18 خرداد 1384 بر روی پرده سینما رفته‌است. آسمونی در این بخش به معرفی فیلم زن زیادی می پردازد.

بازیگران فیلم زن زیادی

امین حیایی، مریلا زارعی، پارسا پیروزفر، السا فیروزآذر، کیکاووس یاکیده، مهدی امینی‌خواه، الناز فیروزآذر، آرمیتا مرادی، زندیش حمیدی، آزیتا رایجی، فریبا مرتضوی، نسرین شهبازی

داستان فیلم زن زیادی

زن و شوهری یک بیوه جوان را در سفر به سوی زادگاهش همراهی می کنند که در طول سفر سیما متوجه رابطه پنهانی همسرش با بیوه جوان می شود. آنها به علت بارندگی و مسدود شدن جاده، مجبور می شوند تا شب را در یک شهر عبوری، سپری کنند. در شهر، مردی زنش را به علت خیانت کشته است و حالا این قاتل به طور اتفاقی با این سه نفر رو به رو می شود و…

فیلم زن زیادی در جشنواره‌ها

فیلم زن زیادی در جشنواره فیلم فجر

فیلم زن زیادی در بیست و سومین دوره جشنواره فیلم فجر (1383) در سه بخش نقش اول مرد (امین حیایی)، بهترین جلوه‌های ویژه (داوود رسولیان) و نقش اول زن (مریلا زارعی) کاندید دریافت سیمرغ بلورین بود.

فیلم زن زیادی در جشن خانه سینما

این فیلم در نهمین دوره جشنواره جشن خانه سینما (1384) در چهار بخش بهترین جلوه‌های ویژه (داوود رسولیان)، نقش اول زن (مریلا زارعی)، بهترین موسیقی متن (امیر معینی) و بهترین صدابرداری (اسحاق خانزادی) کاندید دریافت جایزه بود.

فیلم زن زیادی در جشنواره فیلم هیوستن

فیلم زن زیادی در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی در موزه هنرهای زیبای هیوستن (آمریکا) در بخش مسابقه حضور داشت.

فیلم زن زیادی در جشنواره فیلم مونترال

زن زیادی در بیست و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مونترال کانادا (1384) با کارگردانی تهمینه میلانی شرکت کرده‌ است.

 
نظر خود را درباره «نگاهی به فیلم زن زیادی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نگاهی به فیلم زن زیادی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.